Geef eens de titels van 2 bekende dubstep nummers, dan ga ik even iets proberenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef brainbird het volgende:
SSB, kunnen wij ook een gruwelijke dubstep mix verwachten?
Altijd maar weer Skrillexquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geef eens de titels van 2 bekende dubstep nummers, dan ga ik even iets proberen
Link?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef brainbird het volgende:
SSB, ik heb van jouw mix ff een 320 van gemaakt 1,4 gb groot ofzo xD, voor betere kwaliteit
Kan vastwel, als je er bij zet: Door SSB...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:54 schreef brainbird het volgende:
wacht.. EDIT, het is geen 1,4 gb, flstudio gaf het verkeerd aan.
Het is 136 MB
SSB, heb ik toestemming om hem up te loaden, of stuur je mij een pm zodat ik hem jouw eerst stuur?
Ik vraag eerst altijd toestemming, en dan mag hij hem als eerstequote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef Olijfboom het volgende:
Kan vastwel, als je er bij zet: Door SSB...
Slim bezigquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:56 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik vraag eerst altijd toestemming, en dan mag hij hem als eerste
Je hebt vast wel betere....quote:
Post ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor de PM met de 320 versie![]()
Ach komt wel, beetje oefenen nog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dubstep gaat me totaal niet goed af___
Ik heb totaal geen ervaring en kennis van die muziekquote:
* Huppelmuts gaat downloaden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier de 320 versie
http://www6.zippyshare.com/v/67292914/file.html
Thnx to Brainbird !
Nee man, die credits gaan naar jouquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier de 320 versie
http://www6.zippyshare.com/v/67292914/file.html
Thnx to Brainbird !
En, vind je hem beter klinken?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij mag wat mij betreft wel naar MUZ toe trouwens
Ik heb hem al binnenquote:
Hij maakt de kwaliteit beter, ik weet niet hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm hij klinkt inderdaad beterhoe kan dat ?
Sowieso hebben DJ's geen enkele verstand wat echte muziek is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring en kennis van die muziek
Ik zal over een paar weken wat uploaden
Deze is bijvoorbeeld gruwelijk gemixt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Sowieso hebben DJ's geen enkele verstand wat echte muziek is.
van .wav naar 320 kb/s en dan de kwaliteit beter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef brainbird het volgende:
[..]
Hij maakt de kwaliteit beter, ik weet niet hoe
zeg maar, net als bij youtube. 360 naar 1080p
Misschien moet je het verschill tussen de mixen eens luisteren, want ik hoor het verschil welquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:23 schreef Fes1-2 het volgende:
van .wav naar 320 kb/s en dan de kwaliteit beter?Dat kan niet.
Hm ben op mn werk nu en hoor geen verschil. Het enige verschil wat er misschien is is dat bij het converteren het output volume enigszins gelijk is getrokken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
Misschien moet je het verschill tussen de mixen eens luisteren, want ik hoor het verschil wel
Nee, gewoon ingeladen in flstudio 9, dan als mp3 eruit gegooid met 320Kbps. Doe ik ook vaak als ik muziek ergens vanaf rip als die 128Kbps is, daar maak ik dan ook 320 vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Hm ben op mn werk nu en hoor geen verschil. Het enige verschil wat er misschien is is dat bij het converteren het output volume enigszins gelijk is getrokken.
Zal het thuis op mn studio speakers is beluisteren en hem keihard zetten, denk dat ik het dan wel hoor
Of heb je hem met platinum notes gedaan?
Denk dat ik thuis mn set ook weer is even in elkaar ga schroeven... heb net mn kamer verbouwd en al een tijd niet gedraaid
Zelf en opbouwende kritiek zijn meestal je leidraad hierin en je hebt een punt hier=> ...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zullen mensen hier los op losgaan?
Ik ben namelijk bang dat het voor een uur lang te eentonig kan zijn...
Hm kwaliteit van het bestand verbeter je dan wel ja maar niet de kwaliteit van de tonen zelf. Het zou wat vloeiender kunnen klinken omdat fruity loops bepaalde tonen wat beter naar voren laat komen als het standaard bestand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef brainbird het volgende:
[..]
Nee, gewoon ingeladen in flstudio 9, dan als mp3 eruit gegooid met 320Kbps. Doe ik ook vaak als ik muziek ergens vanaf rip als die 128Kbps is, daar maak ik dan ook 320 van
Maar, kun je het verschil horen tussen 1600 kbps en 320 kbps?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Hm kwaliteit van het bestand verbeter je dan wel ja maar niet de kwaliteit van de tonen zelf. Het zou wat vloeiender kunnen klinken omdat fruity loops bepaalde tonen wat beter naar voren laat komen als het standaard bestand.
Als je je .wav goed exporteert heb je altijd de beste kwaliteit+/-1600 kb/s is nog altijd beter dan 320 he
Maar als je mp3 omzet naar wav wordt de kwaliteit van het geluid natuurlijk niet beter.
Wel mooi stukje wat daarna komt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Die overgang op 9:51 gaat niet helemaal lekker.
Verder goed te luisteren!
Het liedje heet daarom ook DJs from Mars multimixquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:45 schreef I0_0I het volgende:
Wat is hier precies zo knap aan?
Alle goede mashups en effecten zijn niet zelf gemaakt...
Narcotica van Luiqido.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef darpios het volgende:
Wat is dat nummer wat begint op 9:52 trouwens? Met die synth, niet 'in my head'? Is een bekend nummer volgens mij, alleen de naam ontschiet me.
maakt dit topic goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het Thunderbirds eiland mandaar was ik zo blij mee vroeger
[ afbeelding ]
Ja, back again, boobys !!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |