Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet gingquote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, sportfanaten... Ben al 2 weken niet geweest en nou voel ik me helemaal schuldigMorgen maar weer eens gaan denk ik
Ik vind dat jij echt bizar veel sport hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet ging
Dank jequote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de sportschool, of een andere georganiseerde sport. Ik wandel af en toe, maar dat is of korte stukken (5km of minder) of niet vaker dan 1 of 2x per maand.
Zo, nu voel je je weer wat beter.
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! en zwart, en dan nog teveel keus
staat al in FB voor aanpassingquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Maar van wandelen krijg je geen spieren
(en @TT: sommigeN)
Je verbrandt wel vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Dat vind ik ook weer het andere uiterste hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet ging
Nou, je krijgt er machtig mooie heupen en kont vanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Ken het helemaalquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
So? Ik heb spieren (denk het, ik kan alles bewegen, dus gok dat ik ze heb), groter hoeven ze nietquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Ikeaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?
Je moet ook niet bij Ikea zijn he
Ik hoef niet meer spiermassaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar als je spiermassa opbouwt verbrand je nog veel meer
Jawelquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? Ik heb spieren (denk het, ik kan alles bewegen, dus gok dat ik ze heb), groter hoeven ze niet
Ik wel jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan jullie onder sporten? Fitness? Hijsen aan apparaten enzo?
of de cardio natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt bizar veel sport hoor.
Niet perse. Ik vind turnen ook sporten, softballen ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Jij bent net zo'n luie donder als ikquote:
Ik heb al bijna alles van daar. En de volgende verhuizing komt er meer bij. Ik vind het mooi en het is superdegelijk spulquote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook bijna daar alles ga halen
Ik heb het bij vrouwen niet over zichtbare spieren he... zie er zelf ook niet bepaald als een bodybuilder uitquote:
Ik doe voornamelijk cardio, in combinatie met een beetje kracht. Af en toe een lesje spinning. Rest van de lessen doen het niet voor mij. Ooh ja en ik ben weer aan het hardlopenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja die zijn erquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?
Je moet ook niet bij Ikea zijn he
Dat jij op voute mannen valt, was bekendquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon zo ontzettend mooi bij mannen
Hmmm... Spierverbranding is wel aerobe verbranding, dus eerst zuurstof en suikers e.d. Bij anaerobe verbranding verbrand je 't meeste vet. It's all in the heartratequote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het bij vrouwen niet over zichtbare spieren he... zie er zelf ook niet bepaald als een bodybuilder uitMaar het is wel zo dat spier meer energie gebruikt, dus als je matige krachttraining doet als vrouw, verbrand je bij je activiteiten meer energie en dus vet, puur omdat je meer spier hebt.
Als vrouw krijg je met krachttraining niet enorm meer spiermassa, maar je lichaam wordt mooier gevormd en strakkerquote:
Ze zijn niet per definitie allemaal foutquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij op voute mannen valt, was bekend
Klopt, maar het probleem is dat je het dan vaak niet doetquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, sportschoolDe helft van de dingen daar kun je gratis doen.
Kom nou, je weet zelf wel beterquote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze zijn niet per definitie allemaal fout
En niet te vergeten dat je daar ook nog eens elke keer naar toe moet. En dat het bakken vol geld kost.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, sportschoolDe helft van de dingen daar kun je gratis doen.
Ondanks de crisisquote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem is dat je het dan vaak niet doet
Ik wil gewoon slanker worden. (Alhoewel ik moet zeggen dat ik me tegenwoordig ook 'zo' tevreden voel.)quote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou alleen mijn buik gespierder willen, de rest vind ik wel prima
En als iets een verplichting wordt, is de lol erafquote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je daar ook nog eens elke keer naar toe moet. En dat het bakken vol geld kost.
Rival wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wil ik toch niet, sowieso geen leren bank.
Katsquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die zijn er
ga ik wel ff langs ook, moet overal kijken he! heb een leuke website gevonden met leuke prijzen maarja, ik wil er eerst op zitten natuurlijk..
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcampquote:
Ik heb al een mooi bed gezien, mooie salontafel, bijzettafeltjes, lampen, kleed, tv-meubel, accessoires en shitquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al bijna alles van daar. En de volgende verhuizing komt er meer bij. Ik vind het mooi en het is superdegelijk spul
CD-kast, eettafel, 6 stoelen, 2 zitstoelen, tafeltje, klok, laag kastje, led-verlichting, bureaustoel, matras, gordijntjes, panelen, tafeltje, wereldkaart, hoog kastje, allerlei keukenspullen, slaapbank, boekenkast (Billy).
Het is te weinig om echt gedwongen te worden om te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
15 euro per maand vind ik echt niet duur
Jij hebt wel smaakquote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
Haha, Billy ja! Ik heb nog ergens die van Carmen Electraquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Elke dag? Damnquote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd iedere dag paard, dat vind ik sport genoeg
Zwem je ze iig voorbij!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
O, en de Wii Fit
Ik ga van de week maar weer eens zwemmen denk ik, tussen de bejaarden. Dat kan ik in ieder geval wel.
Ja, momenteel dus nietquote:
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raaktequote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Bejaardenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwenquote:
Het was dan ook met een knipoogquote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwen![]()
Dit wordt nooit wat met mij
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook met een knipoog
Maar.. Een vent die gaat trouwen?
Oh dat heb ik voldoendequote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen vallen op vrouwen met een beetje zelfkennis
Dat is wel klote ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weer
[..]
Oh dat heb ik voldoendeNiet dat ik er iets mee kan, maar toch...
Ik denk dat we kunnen concluderen dat je nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
elke keer zegmaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
No offense hoor spirit, maar slaat er bij jou niet heel vaak een vonk over?
Ja die agent hield mij aan omdat ik geen gordel om had. Terwijl hij de bon aan het uitschrijven was gebeurde het! Daar was de vonk.quote:
Haha nice..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die agent hield mij aan omdat ik geen gordel om had. Terwijl hij de bon aan het uitschrijven was gebeurde het! Daar was de vonk.
Ik vroeg om een onsje rosbief aan de slager en hij was nog niet twee plakjes ver en.... een vonk! Heb ik weer! Gratis vleeswaren.
Freaking awesome!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Are you FLIPPING kidding me????????????
http://thenextweb.com/app(...)own-name-by-kicking/
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja.Maar er is dus niks gebeurd, anders had zijn toekomstige vrouw ook nog een onbetrouwbare man
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weer
[..]
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.
Mits geen open relatie vind ik een beetje zoenen en knuffelen vlak voor je bruiloft al wel ernstig fout van hem...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weer
[..]
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Je bedoeld naast het bezitten van een iPhone?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..
Je kunt toch zelf wel wat verzinnen.
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geboektDonderdag op vrijdag zit ik heerlijk in een hotel in Apeldoorn waar ik op de fiets naartoe ga
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geboektDonderdag op vrijdag zit ik heerlijk in een hotel in Apeldoorn waar ik op de fiets naartoe ga
Apeldoorn? Ook niet echt the place to be...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Weetje, ik fiets gezellig met je mee!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
uitrusten van het fietsenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..
Jij bent gewoon kil en harteloosquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterste
Ach ja das tegenwoordig toch "hip".. En nee zelf gelukkig geen iPhone..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoeld naast het bezitten van een iPhone?
dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits geen open relatie vind ik een beetje zoenen en knuffelen vlak voor je bruiloft al wel ernstig fout van hem...
Singles komen naar mij toe deze zomerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Oma van een ex fietste rustig op een zaterdag van Hattem naar haar zoon in Amsterdam. Mens was 74 of zo.quote:
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterste
Krijg je het nog druk denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Singles komen naar mij toe deze zomer
Dan falen er veel ouders, dit verschilt niet veel van de boeken en websites die veel aankomende ouders doorspitten om maar een naam te kiezenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..
Je kunt toch zelf wel wat verzinnen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apeldoorn? Ook niet echt the place to be...
Is het bij jou (en bij veel andere vrouwen) niet net even wat anders. Iemand leuk gaan vinden omdat je aandacht krijgt.....verliefd op de aandacht zelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.
Je laat toch geen programma de naam van je kind uitkiezen?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan falen er veel ouders, dit verschilt niet veel van de boeken en websites die veel aankomende ouders doorspitten om maar een naam te kiezen
Ja, 94 kmquote:
Niks bijzonders, slapen, relaxenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Spijker83 het volgende:
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..
quote:
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.
Het getuigd niet van veel inspiratie wmb.... Maar ieder zijn meug.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je laat toch geen programma de naam van je kind uitkiezen?
In een boek zoeken naar namen vind ik wel iets anders.. Maar das mijn mening
Ik spreek alleen voor mezelf, maar nee, dat noem ik geen vonk.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het bij jou (en bij veel andere vrouwen) niet net even wat anders. Iemand leuk gaan vinden omdat je aandacht krijgt.....verliefd op de aandacht zelf.
En nee je hoeft het niet echt te beantwoorden. Het is wel vrij duidelijk.
Dan vonkt het bij mij de hele dag zowat..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn ja
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loopquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn ja
Blust die leuke kerel je..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loop
Daarom, ik denk dat de meeste mensen dat niet als vonk zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loop
Nergens last vanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dacht je pas écht 'verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk' als hij heeft laten weten het NIET te zien zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijvenHet gaat van "ziet er leuk uit" over tot "hey, hij is nog slim ook en hij heeft humor", naar "verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk". En als je je dat realiseert (dus als je elkaar een paar keer hebt ontmoet) dat je de ander dan aankijkt en ziet dat hij hetzelfde denkt. Dát noem ik die vonk.
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dacht je pas écht 'verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk' als hij heeft laten weten het NIET te zien zitten.
Zodat je weet dat je 'het' nog hebt/kan.. Playing hard to get?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?
Bedoel je nou dat de man hard to get speelt? Ja, dat is wel interessant, geef ik meteen toe. Maar als hij, zoals Nouk zegt, duidelijk zegt niet geinteresseerd te zijn, ga ik er niet achteraan lopen hoor. Daar schiet niemand iets mee op en zo iemand moet je ook niet willen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zodat je weet dat je 'het' nog hebt/kan.. Playing hard to get?
Of mogen alleen vrouwen dat doen?
Nee das waar.. Er is duidelijk een grens van 'hard to get' en niet geinteresseerd zijn..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat de man hard to get speelt? Ja, dat is wel interessant, geef ik meteen toe. Maar als hij, zoals Nouk zegt, duidelijk zegt niet geinteresseerd te zijn, ga ik er niet achteraan lopen hoor. Daar schiet niemand iets mee op en zo iemand moet je ook niet willen.
Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag*Jurkje uit de kast trekt
MIquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag*Jurkje uit de kast trekt
Ik heb geen balkon... Wel een tuin die de hele dag volop in de zon ligtquote:Op maandag 30 mei 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggen
Waaromquote:
Tuurlijk wel.. Gewoon doen.. Witbiertje erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggen
Hier kun je alleen overdag baantjes trekkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zwemmen vanavond.. Lekker ff baantjes trekken
Ik ben officieel aant werkquote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Gewoon doen.. Witbiertje erbij
Heerlijk!!
Echt dat is balen..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je alleen overdag baantjes trekken's Avonds is er recreatief zwemmen 'met het wedstrijdbad geopend voor baantjeszwemmen' maar in de praktijk zit het dan nog vol mensen die doodleuk het water inplenzen enzo.
Me too.. Baal als een stekkerquote:
Naar een maandjequote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
ZwemmenBaantjes trekken
2 problemen, als ik alleen ga, dan heb ik vrij rap een excuus gevonden om niet te gaan. En als er al mensen mee willen, kunnen ze mij naar een maandje flink oefenen niet meer bijhouden en vinden ze het niet meer gezellig
Of ze gaan de hele tijd kletsenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
ZwemmenBaantjes trekken
2 problemen, als ik alleen ga, dan heb ik vrij rap een excuus gevonden om niet te gaan. En als er al mensen mee willen, kunnen ze mij naar een maandje flink oefenen niet meer bijhouden en vinden ze het niet meer gezellig
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoquote:
Is het dan niet gewoon een excuus om te kletsen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze gaan de hele tijd kletsenIk ging een paar jaar terug elke week met m'n nicht zwemmen, maar die bepte meer dan dat we zwommen. Na elk baantje was het kletsen, dan ging ik zwemmen, tijdens het zwemmen kletste ze door, en dan aan de overzijde wachtte ze weer om nog meer te kletsen. Dan was ze het zat, gingen we naar het bubbelbad of naar de glijbaan. Ik kan veel lullen, maar die overtreft me hoor
Ik vond dat alleen irritant omdat alles blijft plakken en je in die kleedhokjes nooit echt droog wordt. En voor de föhn moet je dokkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoDaarom ga ik nooit
Ja vond ik ook, het had helemaal geen zin.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon een excuus om te kletsen?
Dan kun je beter gewoon thuis gaan kletsen
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoDaarom ga ik nooit
Ik heb als geniaal excuus dat ik niet eens een badpak of bikini hebquote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..
Misschien moet een leuke kerel je maar eens overhalenSlaat de vonk in het water beter over..
Oh, daar zou ik heel snel klaar mee zijn. Als ik een paar weken weer zwem (2~3x per week), dan doe ik misschien 4 baantjes schoolslag en de rest borstcrawl.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze gaan de hele tijd kletsenIk ging een paar jaar terug elke week met m'n nicht zwemmen, maar die bepte meer dan dat we zwommen. Na elk baantje was het kletsen, dan ging ik zwemmen, tijdens het zwemmen kletste ze door, en dan aan de overzijde wachtte ze weer om nog meer te kletsen. Dan was ze het zat, gingen we naar het bubbelbad of naar de glijbaan. Ik kan veel lullen, maar die overtreft me hoor
Spreek voor jezelf!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb als geniaal excuus dat ik niet eens een badpak of bikini heb
Dat is NIET wat ik zei.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?
Sorry hoorquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..
Dus wanneer/waar?
Nee hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Jou geniale excuus onderuit halen
Maar verder echt helemaal niks..
ZOMFG!1!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Verrek, m'n badpak was kapotIk kan niet eens zwemmen tenzij ik in dat blije zomerse ding ga zwemmen en dan hopen dat m;n tieten er niet uitfloepen.
De gozers zijn toch wel in het zwembad te vinden..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te onzeker over m'n lijf dat ik echt niet met gozers ga zwemmen
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
'Steeds meer kinderen kunnen niet goed zwemmen'
Even toepasselijk
Gewoon, dat je waarschijnlijk pas echt denkt dat het wat had kunnen worden met als hij heeft besloten dat het niets kan worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, dat las ik in je post. Wat bedoelde je dan precies?
Naaktzwemmenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..
Dus wanneer/waar?
Ik had dat vroeger in het buitenbad bij ons in het dorp. Begonnen ze in april al mee, met 10 graden 's ochtends om half 9 spartelen in het water.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...
Helemaal mee eens.. Schoolzwemmen moet weer op elke school gebeuren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...
Daar kan ik oprecht "nee" op antwoorden. Die situatie heb ik werkelijk nog nooit gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon, dat je waarschijnlijk pas echt denkt dat het wat had kunnen worden met als hij heeft besloten dat het niets kan worden.
Pff..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naaktzwemmen
flubbert je slappe wel een beetje onder water...
Die bind je gewoon om je dijbeen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naaktzwemmen
flubbert je slappe wel een beetje onder water...
Ik druk dit soort ideeën graag direct grondig de kop inquote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Niet?!? ow..![]()
Je bent toch niet boos he..
Ik vind dat eigenlijk geen schooltaak, maar een ouder taak.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de legendes en mythes die er bestaan over mij, is hij niet zo groot (zeker slap niet, klein kut garnaaltje).quote:
Ja, zou het ook moeten zijn, maar ik heb meer vertrouwen in scholen dan in ouders. Je weet hoe ouders kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk geen schooltaak, maar een ouder taak.
Das jou goed recht..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik druk dit soort ideeën graag direct grondig de kop in
En als je een beetje een Fokker bent dan doe je dat om je enkel.quote:
De geschiedenisboeken moeten herschreven worden!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de legendes en mythes die er bestaan over mij, is hij niet zo groot (zeker slap niet, klein kut garnaaltje).
Weer een stapje dichter bij het uitdunnen van de wereldbevolkingquote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zou het ook moeten zijn, maar ik heb meer vertrouwen in scholen dan in ouders. Je weet hoe ouders kunnen zijn.
Nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das jou goed recht..![]()
Was je niet eens een seconde benieuwd?haha
Goed punt!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij het uitdunnen van de wereldbevolking
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Verdomme, wat een weertje. En wat een dag heb ik weer uitgekozen om brak te zijn thuis te werken
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mwoa.. Vind het niet geweldig.. Zou hem zelf niet aandoen i.i.g.
Welk badpak zou jij wél aan doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mwoa.. Vind het niet geweldig.. Zou hem zelf niet aandoen i.i.g.
Goed idee. Ik ga straks maar eens lunchen op mijn balkonnetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he! Ik denk dat ik vanmiddag met kleine man ga picknicken in het park
Dat treft, ik heb gedanst in een park.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga straks maar eens lunchen op mijn balkonnetje.
Gisteren was het trouwens 'Dag van het Park'
Werk jij niet meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Nou he! Ik denk dat ik vanmiddag met kleine man ga picknicken in het park
Wat een toeval! Ik zag gister een boom vanaf mijn balkonquote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat treft, ik heb gedanst in een park.
Ja staat zo raar, met zo'n bobbel..quote:
Kom eens met een mooi mannen model..quote:
Jawel, maar niet op maandagquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik zag gister een boom vanaf mijn balkon
close enoughquote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Er zit wat onkruid bij de voordeur, is dat ook een park?
Ik ben volgens mij één keer naar een park geweest op de Veluwe. Ik woon er zowatquote:Op maandag 30 mei 2011 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
Als je op de Veluwe woont heb je geen parken nodig.
Ik ben ook een keertje op Park Hoge Veluwe geweest, best matig als je dichtbij woontquote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij één keer naar een park geweest op de Veluwe. Ik woon er zowat
Lijkt me echt lekker zo dicht bij een bos wonen.. Heerlijk die natuur om je heen..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook een keertje op Park Hoge Veluwe geweest, best matig als je dichtbij woontMaar wat ik eigenlijk bedoelde dat ik niet in een park hoef te zitten maar gewoon altijd de bossen in kan
Nou ja, bos wordt ook wel saai. Als je dan weer eens aan zee bent dan denk je: 'Woonde ik hier maar om de hoek'. Zelfde geldt voor bergen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:55 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lijkt me echt lekker zo dicht bij een bos wonen.. Heerlijk die natuur om je heen..
Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja staat zo raar, met zo'n bobbel..
[..]
Kom eens met een mooi mannen model..
(nee geen speedo/ballenknelmodel)
Klopt! Fijn he!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...
Boratquote:Op maandag 30 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijkerquote:
Damn!! Nee wat doe je me aanquote:Op maandag 30 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijker
Ik had em uit mn hoofd gebrandquote:
Sorry Spijker, samzz wil het zoquote:Op maandag 30 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Spijker, samzz wil het zoDie vent is gewoon echt briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Spijker, samzz wil het zowaarom moet ik ook altijd zulke domme dingen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I stand correctedquote:
Babs heeft gelijk een account aangemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
quote:10 gast(en), 1 gebruiker(s) 0 anonieme gebruiker(s)
Haha, dat dit er isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
Do I have to?quote:
Je zal er alleen maar op vooruit gaat ten opzichte van je huidige dus ik zou niet weten waarom niet.quote:
Enig toch!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
Ik heb me er niet voor niets al jaren verre van gehouden. En nu moet het opeens.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Enig toch!
alhoewel het niet helemaal mijn kopje thee is.
Wat moet, dat moet, hoiquote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik MOET jou nog effe hoi zeggen!
Hoi!
Ja, nogal. Dusquote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poeh poeh! Jazz en Big bands! Het is me wat.
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?quote:
Ga ik straks luisteren. Eerst lunchquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
quote:
Jazeker. Net in Duitsland heeft iemand ook kennis gemaakt met 15 kV op 16 2/3 Hz. Die heeft 't wel overleefd, de mazzelaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?
Klinkt allemaal goedquote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Lekker naar valencia met pinksterenen de hotelkamer heeft een bubbelbad!
Ik doe sinds een maand elke dag een uurtje cardio op de loopband en daarnaast 3 keer per week spieroefeningenMocht ook wle weer eens een keertje, maar heb nu al ontzettend veel energie er van
Het is ook lekker.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Lekker naar valencia met pinksterenen de hotelkamer heeft een bubbelbad!
Ik doe sinds een maand elke dag een uurtje cardio op de loopband en daarnaast 3 keer per week spieroefeningenMocht ook wle weer eens een keertje, maar heb nu al ontzettend veel energie er van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef rival het volgende:
en nog steeds sport ik niet, ik kan wel met trots vertellen dat mijn broeken niet meer strak zittenJe hebt het topic gekilld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papzak!
![]()
"Ja, maar ik heb een aandoening, ik kan er niks aan doen"quote:Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel vies inderdaad! Ga sporten en stop minder marsen in je mik
ik ben lui, kan ik toch niks aan doenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ja, maar ik heb een aandoening, ik kan er niks aan doen"
Ja die aandoening heet vraatzucht!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ey! I'm not fat, I'm big bonedquote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onnodig vooral.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Op een ander forum vraagt een meisje wat ze moet omdat ze zwanger is. Is het hard om er 'ABORTUS' neer te plempen?
ik zou de uitroeptekens niet vergetenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Op een ander forum vraagt een meisje wat ze moet omdat ze zwanger is. Is het hard om er 'ABORTUS' neer te plempen?
Ja, want niemand zegt ooit iets onnodigs op een forumquote:
Het gezever over Comic Sans is vrijwel het enige wat nog triester is dan het lettertype zelf.quote:
RIP voor de nabestaandenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand zegt ooit iets onnodigs op een forum
Ik ga het ook niet doen overigens. Ze heeft al besloten het te houden.
Eens. Kan me er ook totaal niet zo druk om makenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gezever over Comic Sans is vrijwel het enige wat nog triester is dan het lettertype zelf.
Dat laatste schijnt wel ja..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Spoedoverleg over EHEC-bacterie
Ik woon dicht bij DuitslandEn ik vind komkommers lekker
Crap
van t weekend nog drie huge ass komkommers gehaald op de marktquote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Spoedoverleg over EHEC-bacterie
Ik woon dicht bij DuitslandEn ik vind komkommers lekker
Crap
Wel ff frituren he.. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van t weekend nog drie huge ass komkommers gehaald op de markt
ieuw! gewoon geschild.. goed genoegquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel ff frituren he.. Gewoon voor de zekerheid
Ik durf even geen komkommers meer te etenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je..quote:
Ga bij de scouting.. Weerstand heb je dan zo (i.v.m. half gaar voedsel, zand enz..).quote:Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf even geen komkommers meer te etenIvm mijn slechte weerstand ook.
Goed idee ja. Lekker knopen leggen en takkenhutjes bouwenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoop het voor je..
Ben trouwens wel benieuwd hoe een gefrituurde komkommer smaaktIemand al eens gedaan?
[..]
Ga bij de scouting.. Weerstand heb je dan zo (i.v.m. half gaar voedsel, zand enz..).
Vergeet ranja drinken nietquote:Op maandag 30 mei 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee ja. Lekker knopen leggen en takkenhutjes bouwen
Nee, ik ken het niet en gok maar watquote:Op maandag 30 mei 2011 13:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hahaha je kent het echt..
Ook nog belangrijk om te hebben: "de hudo"..
Dan wil je dat niet weten...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet en gok maar watWat is een hudo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dan wil je dat niet weten...
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zolang je maar bescherming gebruikt dan, tegen koa's.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schillen is toch voldoende?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar bescherming gebruikt dan, tegen koa's.
Maar de rest van de mensen blijft je zielig vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Scouting, ik ging wel eens mee met een ex, dat is, naar feesten. Want zodra scouting mensen 16 worden, gaat scouting voor 90% om 1 ding: zuipen
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Scouting, ik ging wel eens mee met een ex, dat is, naar feesten. Want zodra scouting mensen 16 worden, gaat scouting voor 90% om 1 ding: zuipen
Zoals wel meer dingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |