Krijg je het nog druk denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Singles komen naar mij toe deze zomer
Dan falen er veel ouders, dit verschilt niet veel van de boeken en websites die veel aankomende ouders doorspitten om maar een naam te kiezenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..
Je kunt toch zelf wel wat verzinnen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apeldoorn? Ook niet echt the place to be...
Is het bij jou (en bij veel andere vrouwen) niet net even wat anders. Iemand leuk gaan vinden omdat je aandacht krijgt.....verliefd op de aandacht zelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.
Je laat toch geen programma de naam van je kind uitkiezen?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan falen er veel ouders, dit verschilt niet veel van de boeken en websites die veel aankomende ouders doorspitten om maar een naam te kiezen
Ja, 94 kmquote:
Niks bijzonders, slapen, relaxenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Spijker83 het volgende:
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..
quote:
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.
Het getuigd niet van veel inspiratie wmb.... Maar ieder zijn meug.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je laat toch geen programma de naam van je kind uitkiezen?
In een boek zoeken naar namen vind ik wel iets anders.. Maar das mijn mening
Ik spreek alleen voor mezelf, maar nee, dat noem ik geen vonk.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het bij jou (en bij veel andere vrouwen) niet net even wat anders. Iemand leuk gaan vinden omdat je aandacht krijgt.....verliefd op de aandacht zelf.
En nee je hoeft het niet echt te beantwoorden. Het is wel vrij duidelijk.
Dan vonkt het bij mij de hele dag zowat..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn ja
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loopquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, als je elke beetje aantrekkingskracht als 'vonk' omschrijft dan zal het wel vaak raak zijn ja
Blust die leuke kerel je..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loop
Daarom, ik denk dat de meeste mensen dat niet als vonk zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat niet als vonk... dan zou ik spontaan ontvlammen als ik over straat loop
Nergens last vanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dacht je pas écht 'verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk' als hij heeft laten weten het NIET te zien zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijvenHet gaat van "ziet er leuk uit" over tot "hey, hij is nog slim ook en hij heeft humor", naar "verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk". En als je je dat realiseert (dus als je elkaar een paar keer hebt ontmoet) dat je de ander dan aankijkt en ziet dat hij hetzelfde denkt. Dát noem ik die vonk.
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dacht je pas écht 'verdorie, dit is best een leuke vent eigenlijk' als hij heeft laten weten het NIET te zien zitten.
Zodat je weet dat je 'het' nog hebt/kan.. Playing hard to get?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?
Bedoel je nou dat de man hard to get speelt? Ja, dat is wel interessant, geef ik meteen toe. Maar als hij, zoals Nouk zegt, duidelijk zegt niet geinteresseerd te zijn, ga ik er niet achteraan lopen hoor. Daar schiet niemand iets mee op en zo iemand moet je ook niet willen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zodat je weet dat je 'het' nog hebt/kan.. Playing hard to get?
Of mogen alleen vrouwen dat doen?
Nee das waar.. Er is duidelijk een grens van 'hard to get' en niet geinteresseerd zijn..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat de man hard to get speelt? Ja, dat is wel interessant, geef ik meteen toe. Maar als hij, zoals Nouk zegt, duidelijk zegt niet geinteresseerd te zijn, ga ik er niet achteraan lopen hoor. Daar schiet niemand iets mee op en zo iemand moet je ook niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |