Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet gingquote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, sportfanaten... Ben al 2 weken niet geweest en nou voel ik me helemaal schuldigMorgen maar weer eens gaan denk ik
Ik vind dat jij echt bizar veel sport hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet ging
Dank jequote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de sportschool, of een andere georganiseerde sport. Ik wandel af en toe, maar dat is of korte stukken (5km of minder) of niet vaker dan 1 of 2x per maand.
Zo, nu voel je je weer wat beter.
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! en zwart, en dan nog teveel keus
staat al in FB voor aanpassingquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Maar van wandelen krijg je geen spieren
(en @TT: sommigeN)
Je verbrandt wel vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Dat vind ik ook weer het andere uiterste hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me al schuldig als ik, op maandag 'normaal' hebt gesport, dinsdag 2 keer ('s ochtends en 's avonds), woensdag hardgelopen en donderdag ging ik gewoon naar huis. Toen voelde ik me schuldig dat ik niet ging
Nou, je krijgt er machtig mooie heupen en kont vanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Ken het helemaalquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
So? Ik heb spieren (denk het, ik kan alles bewegen, dus gok dat ik ze heb), groter hoeven ze nietquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je
Ikeaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?
Je moet ook niet bij Ikea zijn he
Ik hoef niet meer spiermassaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
True, maar als je spiermassa opbouwt verbrand je nog veel meer
Jawelquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? Ik heb spieren (denk het, ik kan alles bewegen, dus gok dat ik ze heb), groter hoeven ze niet
Ik wel jaquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat verstaan jullie onder sporten? Fitness? Hijsen aan apparaten enzo?
of de cardio natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat jij echt bizar veel sport hoor.
Niet perse. Ik vind turnen ook sporten, softballen ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Jij bent net zo'n luie donder als ikquote:
Ik heb al bijna alles van daar. En de volgende verhuizing komt er meer bij. Ik vind het mooi en het is superdegelijk spulquote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook bijna daar alles ga halen
Ik heb het bij vrouwen niet over zichtbare spieren he... zie er zelf ook niet bepaald als een bodybuilder uitquote:
Ik doe voornamelijk cardio, in combinatie met een beetje kracht. Af en toe een lesje spinning. Rest van de lessen doen het niet voor mij. Ooh ja en ik ben weer aan het hardlopenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja die zijn erquote:Op maandag 30 mei 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er zoveel zwart leren hoekbanken?
Je moet ook niet bij Ikea zijn he
Dat jij op voute mannen valt, was bekendquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon zo ontzettend mooi bij mannen
Hmmm... Spierverbranding is wel aerobe verbranding, dus eerst zuurstof en suikers e.d. Bij anaerobe verbranding verbrand je 't meeste vet. It's all in the heartratequote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb het bij vrouwen niet over zichtbare spieren he... zie er zelf ook niet bepaald als een bodybuilder uitMaar het is wel zo dat spier meer energie gebruikt, dus als je matige krachttraining doet als vrouw, verbrand je bij je activiteiten meer energie en dus vet, puur omdat je meer spier hebt.
Als vrouw krijg je met krachttraining niet enorm meer spiermassa, maar je lichaam wordt mooier gevormd en strakkerquote:
Ze zijn niet per definitie allemaal foutquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat jij op voute mannen valt, was bekend
Klopt, maar het probleem is dat je het dan vaak niet doetquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, sportschoolDe helft van de dingen daar kun je gratis doen.
Kom nou, je weet zelf wel beterquote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze zijn niet per definitie allemaal fout
En niet te vergeten dat je daar ook nog eens elke keer naar toe moet. En dat het bakken vol geld kost.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, sportschoolDe helft van de dingen daar kun je gratis doen.
Ondanks de crisisquote:Op maandag 30 mei 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem is dat je het dan vaak niet doet
Ik wil gewoon slanker worden. (Alhoewel ik moet zeggen dat ik me tegenwoordig ook 'zo' tevreden voel.)quote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou alleen mijn buik gespierder willen, de rest vind ik wel prima
En als iets een verplichting wordt, is de lol erafquote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat je daar ook nog eens elke keer naar toe moet. En dat het bakken vol geld kost.
Rival wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wil ik toch niet, sowieso geen leren bank.
Katsquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die zijn er
ga ik wel ff langs ook, moet overal kijken he! heb een leuke website gevonden met leuke prijzen maarja, ik wil er eerst op zitten natuurlijk..
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcampquote:
Ik heb al een mooi bed gezien, mooie salontafel, bijzettafeltjes, lampen, kleed, tv-meubel, accessoires en shitquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al bijna alles van daar. En de volgende verhuizing komt er meer bij. Ik vind het mooi en het is superdegelijk spul
CD-kast, eettafel, 6 stoelen, 2 zitstoelen, tafeltje, klok, laag kastje, led-verlichting, bureaustoel, matras, gordijntjes, panelen, tafeltje, wereldkaart, hoog kastje, allerlei keukenspullen, slaapbank, boekenkast (Billy).
Het is te weinig om echt gedwongen te worden om te gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
15 euro per maand vind ik echt niet duur
Jij hebt wel smaakquote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
Haha, Billy ja! Ik heb nog ergens die van Carmen Electraquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Elke dag? Damnquote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd iedere dag paard, dat vind ik sport genoeg
Zwem je ze iig voorbij!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
O, en de Wii Fit
Ik ga van de week maar weer eens zwemmen denk ik, tussen de bejaarden. Dat kan ik in ieder geval wel.
Ja, momenteel dus nietquote:
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raaktequote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Bejaardenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwenquote:
Het was dan ook met een knipoogquote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwen![]()
Dit wordt nooit wat met mij
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook met een knipoog
Maar.. Een vent die gaat trouwen?
Oh dat heb ik voldoendequote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen vallen op vrouwen met een beetje zelfkennis
Dat is wel klote ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weer
[..]
Oh dat heb ik voldoendeNiet dat ik er iets mee kan, maar toch...
Ik denk dat we kunnen concluderen dat je nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
elke keer zegmaar?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
No offense hoor spirit, maar slaat er bij jou niet heel vaak een vonk over?
Ja die agent hield mij aan omdat ik geen gordel om had. Terwijl hij de bon aan het uitschrijven was gebeurde het! Daar was de vonk.quote:
Haha nice..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die agent hield mij aan omdat ik geen gordel om had. Terwijl hij de bon aan het uitschrijven was gebeurde het! Daar was de vonk.
Ik vroeg om een onsje rosbief aan de slager en hij was nog niet twee plakjes ver en.... een vonk! Heb ik weer! Gratis vleeswaren.
Freaking awesome!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Are you FLIPPING kidding me????????????
http://thenextweb.com/app(...)own-name-by-kicking/
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja.Maar er is dus niks gebeurd, anders had zijn toekomstige vrouw ook nog een onbetrouwbare man
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weer
[..]
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.
Mits geen open relatie vind ik een beetje zoenen en knuffelen vlak voor je bruiloft al wel ernstig fout van hem...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No offense taken. Je hebt gelijk, de laatste tijd wel ja. Maar vonken doven bij mij ook meestal heel snel weer
[..]
Nja, afgezien van beetje zoenen en knuffelen op mn bank. We waren het er over eens dat hij beter weg kon gaan en daar ben ik ook blij om.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Je bedoeld naast het bezitten van een iPhone?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mensen die dat gebruiken, hebben dus direct al gefaald als ouders..
Je kunt toch zelf wel wat verzinnen.
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geboektDonderdag op vrijdag zit ik heerlijk in een hotel in Apeldoorn waar ik op de fiets naartoe ga
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geboektDonderdag op vrijdag zit ik heerlijk in een hotel in Apeldoorn waar ik op de fiets naartoe ga
Apeldoorn? Ook niet echt the place to be...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Weetje, ik fiets gezellig met je mee!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
uitrusten van het fietsenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wat ga je in Apeldoorn doen dan precies? Misschien heb ik het gemist..
Jij bent gewoon kil en harteloosquote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterste
Ach ja das tegenwoordig toch "hip".. En nee zelf gelukkig geen iPhone..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoeld naast het bezitten van een iPhone?
dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mits geen open relatie vind ik een beetje zoenen en knuffelen vlak voor je bruiloft al wel ernstig fout van hem...
Singles komen naar mij toe deze zomerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Oma van een ex fietste rustig op een zaterdag van Hattem naar haar zoon in Amsterdam. Mens was 74 of zo.quote:
Aantrekkingskracht. Het moment dat je je realiseert dat je die persoon toch eigenlijk wel leuk vindt en dat dat wederzijds is. Compleet los van of er al dan niet iets gaat gebeuren of dat er relatiepotentie is of wat dan ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel mijn leven af wat toch die 'vonk' is waar mensen het altijd over hebben, dat is dan weer het andere uiterste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |