Jij hebt wel smaakquote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
Haha, Billy ja! Ik heb nog ergens die van Carmen Electraquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een paar DVD's van! En van Billy's Bootcamp
Elke dag? Damnquote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik rijd iedere dag paard, dat vind ik sport genoeg
Zwem je ze iig voorbij!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
O, en de Wii Fit
Ik ga van de week maar weer eens zwemmen denk ik, tussen de bejaarden. Dat kan ik in ieder geval wel.
Ja, momenteel dus nietquote:
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raaktequote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Bejaardenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zigzaggend. En vooral uitkijken, want zij zwemmen doodleuk op hun rug terwijl het druk is. Of ze zwemmen vlak langs je heen zodat je een trap krijgt (want ik ga in watertrappelmodus als er iemand langskomt zodat ik ze niet trap) en als ze me dan raken, krijg ik een boze blik alsof ik hen juist raakte
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwenquote:
Het was dan ook met een knipoogquote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog een vent die komende vrijdag gaat trouwen![]()
Dit wordt nooit wat met mij
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook met een knipoog
Maar.. Een vent die gaat trouwen?
Oh dat heb ik voldoendequote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen vallen op vrouwen met een beetje zelfkennis
Dat is wel klote ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jah... ik zag het niet echt aankomen zeg maar, dacht dat het gewoon vriendschappelijk was. Tuurlijk vond ik het een leuke vent, maar ik had geen plannen met hem ofzo. Maar verdorie, dan slaat er toch een vonk over. Heb ik weer
[..]
Oh dat heb ik voldoendeNiet dat ik er iets mee kan, maar toch...
Ik denk dat we kunnen concluderen dat je nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom val ik dan niet op jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |