Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja staat zo raar, met zo'n bobbel..
[..]
Kom eens met een mooi mannen model..
(nee geen speedo/ballenknelmodel)
Klopt! Fijn he!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...
Boratquote:Op maandag 30 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen badpakken voor mannen...
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijkerquote:
Damn!! Nee wat doe je me aanquote:Op maandag 30 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijker
Ik had em uit mn hoofd gebrandquote:
Sorry Spijker, samzz wil het zoquote:Op maandag 30 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, in dat geval draag ik die aan voor Spijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Spijker, samzz wil het zoDie vent is gewoon echt briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry Spijker, samzz wil het zowaarom moet ik ook altijd zulke domme dingen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I stand correctedquote:
Babs heeft gelijk een account aangemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
quote:10 gast(en), 1 gebruiker(s) 0 anonieme gebruiker(s)
Haha, dat dit er isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
Do I have to?quote:
Je zal er alleen maar op vooruit gaat ten opzichte van je huidige dus ik zou niet weten waarom niet.quote:
Enig toch!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
Ik heb me er niet voor niets al jaren verre van gehouden. En nu moet het opeens.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Enig toch!
alhoewel het niet helemaal mijn kopje thee is.
Wat moet, dat moet, hoiquote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik MOET jou nog effe hoi zeggen!
Hoi!
Ja, nogal. Dusquote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poeh poeh! Jazz en Big bands! Het is me wat.
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?quote:
Ga ik straks luisteren. Eerst lunchquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
quote:
Jazeker. Net in Duitsland heeft iemand ook kennis gemaakt met 15 kV op 16 2/3 Hz. Die heeft 't wel overleefd, de mazzelaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?
Klinkt allemaal goedquote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Lekker naar valencia met pinksterenen de hotelkamer heeft een bubbelbad!
Ik doe sinds een maand elke dag een uurtje cardio op de loopband en daarnaast 3 keer per week spieroefeningenMocht ook wle weer eens een keertje, maar heb nu al ontzettend veel energie er van
Het is ook lekker.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Ripley het volgende:
Lekker naar valencia met pinksterenen de hotelkamer heeft een bubbelbad!
Ik doe sinds een maand elke dag een uurtje cardio op de loopband en daarnaast 3 keer per week spieroefeningenMocht ook wle weer eens een keertje, maar heb nu al ontzettend veel energie er van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef rival het volgende:
en nog steeds sport ik niet, ik kan wel met trots vertellen dat mijn broeken niet meer strak zittenJe hebt het topic gekilld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papzak!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |