Babs heeft gelijk een account aangemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
quote:10 gast(en), 1 gebruiker(s) 0 anonieme gebruiker(s)
Haha, dat dit er isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn wel badpakken voor mannen, is aerodynamischer (nou ja, aero... hydro?). Maar bij het zoeken stuitte ik op deze site:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
Do I have to?quote:
Je zal er alleen maar op vooruit gaat ten opzichte van je huidige dus ik zou niet weten waarom niet.quote:
Enig toch!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
Ik heb me er niet voor niets al jaren verre van gehouden. En nu moet het opeens.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Enig toch!
alhoewel het niet helemaal mijn kopje thee is.
Wat moet, dat moet, hoiquote:Op maandag 30 mei 2011 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik MOET jou nog effe hoi zeggen!
Hoi!
Ja, nogal. Dusquote:Op maandag 30 mei 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Poeh poeh! Jazz en Big bands! Het is me wat.
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?quote:
Ga ik straks luisteren. Eerst lunchquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik leren over Data dictionary en DFD diagrammen?![]()
Ik vind het stom.
quote:
Jazeker. Net in Duitsland heeft iemand ook kennis gemaakt met 15 kV op 16 2/3 Hz. Die heeft 't wel overleefd, de mazzelaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever niet... Las je dat er in België een dude is geëlektrocuteerd toen hij koper wilde jatten bij 't spoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |