Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag*Jurkje uit de kast trekt
MIquote:Op maandag 30 mei 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag*Jurkje uit de kast trekt
Ik heb geen balkon... Wel een tuin die de hele dag volop in de zon ligtquote:Op maandag 30 mei 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggen
Waaromquote:
Tuurlijk wel.. Gewoon doen.. Witbiertje erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis nog niet warm genoeg om in de zon op mn balkon te gaan liggen
Hier kun je alleen overdag baantjes trekkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zwemmen vanavond.. Lekker ff baantjes trekken
Ik ben officieel aant werkquote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Gewoon doen.. Witbiertje erbij
Heerlijk!!
Echt dat is balen..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kun je alleen overdag baantjes trekken's Avonds is er recreatief zwemmen 'met het wedstrijdbad geopend voor baantjeszwemmen' maar in de praktijk zit het dan nog vol mensen die doodleuk het water inplenzen enzo.
Me too.. Baal als een stekkerquote:
Naar een maandjequote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
ZwemmenBaantjes trekken
2 problemen, als ik alleen ga, dan heb ik vrij rap een excuus gevonden om niet te gaan. En als er al mensen mee willen, kunnen ze mij naar een maandje flink oefenen niet meer bijhouden en vinden ze het niet meer gezellig
Of ze gaan de hele tijd kletsenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
ZwemmenBaantjes trekken
2 problemen, als ik alleen ga, dan heb ik vrij rap een excuus gevonden om niet te gaan. En als er al mensen mee willen, kunnen ze mij naar een maandje flink oefenen niet meer bijhouden en vinden ze het niet meer gezellig
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoquote:
Is het dan niet gewoon een excuus om te kletsen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze gaan de hele tijd kletsenIk ging een paar jaar terug elke week met m'n nicht zwemmen, maar die bepte meer dan dat we zwommen. Na elk baantje was het kletsen, dan ging ik zwemmen, tijdens het zwemmen kletste ze door, en dan aan de overzijde wachtte ze weer om nog meer te kletsen. Dan was ze het zat, gingen we naar het bubbelbad of naar de glijbaan. Ik kan veel lullen, maar die overtreft me hoor
Ik vond dat alleen irritant omdat alles blijft plakken en je in die kleedhokjes nooit echt droog wordt. En voor de föhn moet je dokkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoDaarom ga ik nooit
Ja vond ik ook, het had helemaal geen zin.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon een excuus om te kletsen?
Dan kun je beter gewoon thuis gaan kletsen
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant dat je na het zwemmen helemaal je haar moet wassen en fohnen enzoDaarom ga ik nooit
Ik heb als geniaal excuus dat ik niet eens een badpak of bikini hebquote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..
Misschien moet een leuke kerel je maar eens overhalenSlaat de vonk in het water beter over..
Oh, daar zou ik heel snel klaar mee zijn. Als ik een paar weken weer zwem (2~3x per week), dan doe ik misschien 4 baantjes schoolslag en de rest borstcrawl.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze gaan de hele tijd kletsenIk ging een paar jaar terug elke week met m'n nicht zwemmen, maar die bepte meer dan dat we zwommen. Na elk baantje was het kletsen, dan ging ik zwemmen, tijdens het zwemmen kletste ze door, en dan aan de overzijde wachtte ze weer om nog meer te kletsen. Dan was ze het zat, gingen we naar het bubbelbad of naar de glijbaan. Ik kan veel lullen, maar die overtreft me hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |