Spreek voor jezelf!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mannen hebben daar gelukkig niet zoveel last van..
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb als geniaal excuus dat ik niet eens een badpak of bikini heb
Dat is NIET wat ik zei.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik achter een vent aanlopen die zegt dat ie me niet wil?
Sorry hoorquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..
Dus wanneer/waar?
Nee hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Jou geniale excuus onderuit halen
Maar verder echt helemaal niks..
ZOMFG!1!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Verrek, m'n badpak was kapotIk kan niet eens zwemmen tenzij ik in dat blije zomerse ding ga zwemmen en dan hopen dat m;n tieten er niet uitfloepen.
De gozers zijn toch wel in het zwembad te vinden..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te onzeker over m'n lijf dat ik echt niet met gozers ga zwemmen
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
'Steeds meer kinderen kunnen niet goed zwemmen'
Even toepasselijk
Gewoon, dat je waarschijnlijk pas echt denkt dat het wat had kunnen worden met als hij heeft besloten dat het niets kan worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, dat las ik in je post. Wat bedoelde je dan precies?
Naaktzwemmenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Slecht excuus.. Kunt ook zonder..
Dus wanneer/waar?
Ik had dat vroeger in het buitenbad bij ons in het dorp. Begonnen ze in april al mee, met 10 graden 's ochtends om half 9 spartelen in het water.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...
Helemaal mee eens.. Schoolzwemmen moet weer op elke school gebeuren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat niet 100% van de basisscholen zwemles geven in Nederland. Als we nou in een woestijn woonde ok, maar op een plek waar je blind nog geen 100 meter kan lopen zonder nat te worden...
Daar kan ik oprecht "nee" op antwoorden. Die situatie heb ik werkelijk nog nooit gehadquote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon, dat je waarschijnlijk pas echt denkt dat het wat had kunnen worden met als hij heeft besloten dat het niets kan worden.
Pff..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naaktzwemmen
flubbert je slappe wel een beetje onder water...
Die bind je gewoon om je dijbeen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naaktzwemmen
flubbert je slappe wel een beetje onder water...
Ik druk dit soort ideeën graag direct grondig de kop inquote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Niet?!? ow..![]()
Je bent toch niet boos he..
Ik vind dat eigenlijk geen schooltaak, maar een ouder taak.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de legendes en mythes die er bestaan over mij, is hij niet zo groot (zeker slap niet, klein kut garnaaltje).quote:
Ja, zou het ook moeten zijn, maar ik heb meer vertrouwen in scholen dan in ouders. Je weet hoe ouders kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk geen schooltaak, maar een ouder taak.
Das jou goed recht..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik druk dit soort ideeën graag direct grondig de kop in
En als je een beetje een Fokker bent dan doe je dat om je enkel.quote:
De geschiedenisboeken moeten herschreven worden!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de legendes en mythes die er bestaan over mij, is hij niet zo groot (zeker slap niet, klein kut garnaaltje).
Weer een stapje dichter bij het uitdunnen van de wereldbevolkingquote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zou het ook moeten zijn, maar ik heb meer vertrouwen in scholen dan in ouders. Je weet hoe ouders kunnen zijn.
Nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Das jou goed recht..![]()
Was je niet eens een seconde benieuwd?haha
Goed punt!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij het uitdunnen van de wereldbevolking
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Verdomme, wat een weertje. En wat een dag heb ik weer uitgekozen om brak te zijn thuis te werken
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mwoa.. Vind het niet geweldig.. Zou hem zelf niet aandoen i.i.g.
Welk badpak zou jij wél aan doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Mwoa.. Vind het niet geweldig.. Zou hem zelf niet aandoen i.i.g.
Goed idee. Ik ga straks maar eens lunchen op mijn balkonnetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he! Ik denk dat ik vanmiddag met kleine man ga picknicken in het park
Dat treft, ik heb gedanst in een park.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga straks maar eens lunchen op mijn balkonnetje.
Gisteren was het trouwens 'Dag van het Park'
Werk jij niet meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Nou he! Ik denk dat ik vanmiddag met kleine man ga picknicken in het park
Wat een toeval! Ik zag gister een boom vanaf mijn balkonquote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat treft, ik heb gedanst in een park.
Ja staat zo raar, met zo'n bobbel..quote:
Kom eens met een mooi mannen model..quote:
Jawel, maar niet op maandagquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik zag gister een boom vanaf mijn balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |