"Ja, maar ik heb een aandoening, ik kan er niks aan doen"quote:Op maandag 30 mei 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel vies inderdaad! Ga sporten en stop minder marsen in je mik
ik ben lui, kan ik toch niks aan doenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ja, maar ik heb een aandoening, ik kan er niks aan doen"
Ja die aandoening heet vraatzucht!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ey! I'm not fat, I'm big bonedquote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onnodig vooral.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Op een ander forum vraagt een meisje wat ze moet omdat ze zwanger is. Is het hard om er 'ABORTUS' neer te plempen?
ik zou de uitroeptekens niet vergetenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
Op een ander forum vraagt een meisje wat ze moet omdat ze zwanger is. Is het hard om er 'ABORTUS' neer te plempen?
Ja, want niemand zegt ooit iets onnodigs op een forumquote:
Het gezever over Comic Sans is vrijwel het enige wat nog triester is dan het lettertype zelf.quote:
RIP voor de nabestaandenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want niemand zegt ooit iets onnodigs op een forum
Ik ga het ook niet doen overigens. Ze heeft al besloten het te houden.
Eens. Kan me er ook totaal niet zo druk om makenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gezever over Comic Sans is vrijwel het enige wat nog triester is dan het lettertype zelf.
Dat laatste schijnt wel ja..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Spoedoverleg over EHEC-bacterie
Ik woon dicht bij DuitslandEn ik vind komkommers lekker
Crap
van t weekend nog drie huge ass komkommers gehaald op de marktquote:Op maandag 30 mei 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Spoedoverleg over EHEC-bacterie
Ik woon dicht bij DuitslandEn ik vind komkommers lekker
Crap
Wel ff frituren he.. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van t weekend nog drie huge ass komkommers gehaald op de markt
ieuw! gewoon geschild.. goed genoegquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel ff frituren he.. Gewoon voor de zekerheid
Ik durf even geen komkommers meer te etenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop het voor je..quote:
Ga bij de scouting.. Weerstand heb je dan zo (i.v.m. half gaar voedsel, zand enz..).quote:Op maandag 30 mei 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf even geen komkommers meer te etenIvm mijn slechte weerstand ook.
Goed idee ja. Lekker knopen leggen en takkenhutjes bouwenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoop het voor je..
Ben trouwens wel benieuwd hoe een gefrituurde komkommer smaaktIemand al eens gedaan?
[..]
Ga bij de scouting.. Weerstand heb je dan zo (i.v.m. half gaar voedsel, zand enz..).
Vergeet ranja drinken nietquote:Op maandag 30 mei 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee ja. Lekker knopen leggen en takkenhutjes bouwen
Nee, ik ken het niet en gok maar watquote:Op maandag 30 mei 2011 13:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hahaha je kent het echt..
Ook nog belangrijk om te hebben: "de hudo"..
Dan wil je dat niet weten...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet en gok maar watWat is een hudo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dan wil je dat niet weten...
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zolang je maar bescherming gebruikt dan, tegen koa's.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
schillen is toch voldoende?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar bescherming gebruikt dan, tegen koa's.
Maar de rest van de mensen blijft je zielig vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Scouting, ik ging wel eens mee met een ex, dat is, naar feesten. Want zodra scouting mensen 16 worden, gaat scouting voor 90% om 1 ding: zuipen
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Scouting, ik ging wel eens mee met een ex, dat is, naar feesten. Want zodra scouting mensen 16 worden, gaat scouting voor 90% om 1 ding: zuipen
Zoals wel meer dingen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |