quote:Krystlmusic Krystl
Bij X-factor!!
23 May
Zo. Dat was alles. Opgezet evenementje bij plaatselijke basisschool aan een kustplaats dus.quote:Krystlmusic Krystl
Wat een te gekke kandidaten bij X-Factor!! Vrijdag allemaal kijken! (maar dat doen jullie vast al :-) Nu op weg naar Schiphol:naar Hamburg!!
Ze kent het liedje eens!quote:
Ik houd niet zo van mensen die bij smileys het neusstreepje nog gebruikenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Zo. Dat was alles. Opgezet evenementje bij plaatselijke basisschool aan een kustplaats dus.
Ik luister eigenlijk al niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja maar mensen, dit was toch gewoon heel slecht?!
Zelfs op d'r eigen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat zelfs op begrafenissen te lachen.
Wat, ik kijk ondertussen een film.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja maar mensen, dit was toch gewoon heel slecht?!
Dat zeg ik elke week.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er volgende week komt maar ik begin te denken dat ik af ga haken als ze zo doorgaan, boh.
Als zelfs Jeepers Creepers beter is dan is het echt slecht gesteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben naar Jeepers Creepers gezapt, kan er niet meer tegen.
yepquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zelfs Jeepers Creepers beter is dan is het echt slecht gesteld.
Ik heb nog niks op, maar begin te denken dat ik zo wel toe ben aan een borrel, kolere wat een nummers vanavondquote:
Waar blijft de bigbandronde met gewoon echte muziekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks op, maar begin te denken dat ik zo wel toe ben aan een borrel, kolere wat een nummers vanavond
Hoe krijgen ze zulke karaoke muziekbanden voor elkaar
boh ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er volgende week komt maar ik begin te denken dat ik af ga haken als ze zo doorgaan, boh.
Ik vrees dat ze dat hetzelfde gaan aanpakken, thema's crashenquote:
Ja boh, net als mwah, meh, jemig, poeh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
boh ?
ik vind het iig behoorlijk saai
Ik ben een sok kwijt, als ie het uitschijt, stuur je het dan op naar me?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik neem de uitslag wel op, ga hierna wat nuttigers kijken.
(de reet van m'n hamster desnoods)
de uitslag heb ik dit jaar (op de eerste afl na) nog geen één keer gekeken, da's drie kwartier wachten op een half uur geblaat en 30 seconde uitslag..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik neem de uitslag wel op, ga hierna wat nuttigers kijken.
(de reet van m'n hamster desnoods)
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.quote:
Zal ik het dan maar zeggen? Want we zijn nog in ontkenning, vrees ik. Namelijk:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar blijft de bigbandronde met gewoon echte muziek!
Graaf ze maar gelijk een jaar of vijf in op de Noordpool.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt tijd dat ze de talentenjachten even in de ijskast stoppen.
Wie zitten er in?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.
Ilse de Lange komt toch? Verder nog leuke "gasten"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.
Hm ik denk dat ik nog 'n rondje HGT meepak (Danquote:
Dat weet ik eigenlijk niet, maar maakt ook niet uit, altijd leuk.quote:
Of ze maken er een leuk thema van als BiggetjesBand en dat alle nummers dan over varkens(vlees) gaan enzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Want we zijn nog in ontkenning, vrees ik. Namelijk:
'Men' (en daarmee bedoel ik de kids van wie RTL de sms tegoeden af wil troggelen), vindt bigband saaaaaaaaaaaaaaaai en da kenne ze niiieeeeeee en da is tog nie bekent en sow.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt tijd dat ze de talentenjachten even in de ijskast stoppen.
Goed plan. Het is gewoon een overdosis aan die shit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graaf ze maar gelijk een jaar of vijf in op de Noordpool.
Ilse is ook leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ilse de Lange komt toch? Verder nog leuke "gasten"?
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hm ik denk dat ik nog 'n rondje HGT meepak (Danplus het duurt maar 8 afleveringen ofzo) en dan ben ik er geloof ik wel even klaar mee...
Ja maar of er meer mensen komenquote:
Je ziet nu steeds dezelfde mensen langskomen in alle shows. Ergerlijk. Of doe verschillende dingen. Net als dansen en zingen is net even wat anders, maar niet zang, na zang, na zang, na zang....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk is één talentenjacht per 2 of 3 jaar wel meer dan genoeg.
Leuker? No wayquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtom te lachen. Dit is meer om te huilen.
Ik heb het vorig jaar pas voor het eerst gezien maar vond het verrassend leuk. Lekker afwisselend en idd behoorlijk grappig (al moest ik huilen toen dat jongetje z'n eerste auditie deedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtom te lachen. Dit is meer om te huilen.
Tja... wat moet dat dan worden. Alhoewel ik Geer toch wel lachen vind. Bij de aankondiging dat Goor ging stoppen bleef hij continu "rot" opmerkingen geven,maar ik moest lachen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar of er meer mensen komen
Oh de toppers joepie
Ik kijk vanwege de grappige deelnemers, ik lig af en toe echt in een deuk. Wat sommige mensen doen daarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuker? No way
Daar moet je me voor betalen, want dat kijk ik écht niet
Een halo komt door de zon!quote:
Kunnen ze deze hier dan niet in een sloot gooien in een vuilniszak?quote:
Tv geluid nu op lager pitje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Even zonnebrand in m'n oren smeren.
Ik heb trouwens afgelopen maandag m'n linkeroor uit laten spuiten. Wat een sensatie was dat.
Goed van je! Een openbaring daarna toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen maandag m'n linkeroor uit laten spuiten. Wat een sensatie was dat.
Je hoort weer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook weer eens. Duiken en zoutquote:
Je had de dokter moeten vragen om je oren vol te stoppen.quote:
Het is een complot!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja joepie de tallers in beeld en weer donkere achtergrond
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blindquote:
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed van je! Een openbaring daarna toch?
Graag gedaan. Alles voor een goedhorende Cee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.
Maarrrr: in een keer van m'n dofheid in m'n oor af! Dus bedankt voor de geruststelling vorige week!
Nee, dat is Ed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blind
Goed letten op een groen jasje met witte mouwen... maar dat is ook het enige dat ik gezien heb!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zien ze wel, ik ben blind
Ik merkte het vooral in de auto, mijn radio stond keihard!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat is in een keer PSSSSSST keihard een straal in je oor maar het is gewoon alsof er een grote draaikolk naar binnendringt tot het punt dat je denkt dat je trommelvlies eraan gaat. Wel een aantal keer duizelig geweest sindsdien, en wat beursigheidjes. Het was bizar.
Maarrrr: in een keer van m'n dofheid in m'n oor af! Dus bedankt voor de geruststelling vorige week!
Ik vond het heerlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat ze gaydarland bedoelde.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef Balisto het volgende:
Jordy de beste zanger van Nederland
Lieve, seniele Angela toch.
Of beste Jordy, want die andere van zijn toverbal was ietsje slechter!quote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan. Alles voor een goedhorende Cee.
Ik geef de voorste rij alvast een dweilquote:
Met de heel ervaren Krystl. Met een hitje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Voor dit festival zijn de aanhalingstekens uitgevonden.
wie is ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jahaaa, Kristl heeft heel veel ervaring. Een half jaar geleden had nog nooit iemand van haar gehoord.
Ik moet er spontaan van gaan plassen. Op zijn hoofd!quote:
je bent spreekbuis voor c_a denk ik?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Kan je je oren ook weer in laten spuiten? Goddamn.
Dan is ie niet gay!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Cee het volgende:
Kan je je oren ook weer in laten spuiten? Goddamn.
Meisjes, c_a en de moeder van Angela.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen moet het echt hebben van zijn schattige snuitje waardoor meisjes stemmen
Zingen
Ik heb volgens mij nog niemand echt goed zien dansen? Badboyz waren daarin toch echt wel uitblinkers (konden niet zingen,maar toch...)quote:
En verder gewoon laag niveau.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, buiten, woon je bij mij in de straat?
Volgens mij is het tegenover mij, dan woon je tegenover mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Zou best kunnen....heb jij mongolen onder je wonen?
Die heeft ie niet nodig, zijn tandenborstel vreest de tanden van Rolf!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik in de zaal zou zitten zou ik een major tube tandpasta naar Rolf gooien.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegenover mij, dan woon je tegenover me
Luv u 2quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik haak af. De stad in. Ajuus. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het me een waar genoegen was, maar dat viel een beetje tegen :").
Have fun, moet nog wel lukken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed ik haak af. De stad in. Ajuus. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het me een waar genoegen was, maar dat viel een beetje tegen :").
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
We peppen elkaar op om te blijven kijken!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Dit is overigens wel een heel erg gezellig draadje
Enige dat het dragelijk maakt... anders keken we niet eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
Dit is overigens wel een heel erg gezellig draadje
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
ik zit de hele tijd al te bedenken waaraan ik moet denken bij het zien van Stees haar kraag.
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Oh manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
ik zit de hele tijd al te bedenken waaraan ik moet denken bij het zien van Stees haar kraag.
Dat is dit:
[ afbeelding ]
ja dat is echt zo ja, dit topic maakt het kijken draaglijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige dat het dragelijk maakt... anders keken we niet eens.
Goed plan.quote:
IJs is meestal wel te pruimen, maar of die pruim van Stees kan smelten....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Ohhhhh... daar heb ik nu trek in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
Dat is dit:
[ afbeelding ]
Als 'ie maar niet gaat tandenknarsen. Dat geeft zo'n troep.quote:
Care-oquote:
Omgquote:
Was een goede zet dat jasje, wat ik zei, ik ken hem niet, maar door dat jasje wist ik dat hij het was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
dank pat daarvoor....die is niet te missen![]()
Ja was echt hendigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een goede zet dat jasje, wat ik zei, ik ken hem niet, maar door dat jasje wist ik dat hij het was.
Die is groot zeg!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is hier wel veel beter om te horen. Rochelle heeft echt een mooi gezicht, ze stond in ons vakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb 12 cm hak aan en nog kom ik tot zijn buikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is groot zeg!!!!Ik dacht dat ie stond maar hij zat gewoon.
Ik kan hem ook bezet houden voor jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog 15 minuten
Ga op de mannen wc
Hou wel een fles tussen mijn benenquote:
En ik zei : ja !!! Ik ben voor Rolfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou wel een fles tussen mijn benen
Zegt net iemand stemmen op Rolf, ik zei nou nee hoor
Net Sim'ran en Pyke dus ik gok zometeen Ed en Sway.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:07 schreef Balisto het volgende:
Rolf, Sim'ran en Adlicious in de gevarenzone.
Ja, en Ferry wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net Sim'ran en Pyke dus ik gok zometeen Ed en Sway.
echt wel!quote:
Nee hij is leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef Balisto het volgende:
Wat zou het mooi zijn als er weer een act van Gordon uitgaat als hij er niet is.
Wat kijk je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Martijn met Viennetta. zou hij dan toch hier meelezen?
Kut, ben ik de enige die nog kijkt?
zal dan ook wel aardig dichtgeplamuurd zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben wel goed licht daar want Caro heeft echt een vreselijke acne huid, zie je niks van
Is ze normaal ook bij andere programma's en dan zie je er altijd nog iets van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal dan ook wel aardig dichtgeplamuurd zijn
met Sim'ran in de singoffquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef Balisto het volgende:
Het zou Adlicious wel eens mooi op hun plaats zetten als ze in de sing-off zouden komen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is met stip de zwaarste XFA avond geweest
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is met stip de zwaarste XFA avond geweest
ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |