Omgquote:
Was een goede zet dat jasje, wat ik zei, ik ken hem niet, maar door dat jasje wist ik dat hij het was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
dank pat daarvoor....die is niet te missen![]()
Ja was echt hendigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een goede zet dat jasje, wat ik zei, ik ken hem niet, maar door dat jasje wist ik dat hij het was.
Die is groot zeg!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is hier wel veel beter om te horen. Rochelle heeft echt een mooi gezicht, ze stond in ons vakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb 12 cm hak aan en nog kom ik tot zijn buikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is groot zeg!!!!Ik dacht dat ie stond maar hij zat gewoon.
Ik kan hem ook bezet houden voor jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nog 15 minuten
Ga op de mannen wc
Hou wel een fles tussen mijn benenquote:
En ik zei : ja !!! Ik ben voor Rolfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou wel een fles tussen mijn benen
Zegt net iemand stemmen op Rolf, ik zei nou nee hoor
Net Sim'ran en Pyke dus ik gok zometeen Ed en Sway.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:07 schreef Balisto het volgende:
Rolf, Sim'ran en Adlicious in de gevarenzone.
Ja, en Ferry wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Net Sim'ran en Pyke dus ik gok zometeen Ed en Sway.
echt wel!quote:
Nee hij is leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:12 schreef Balisto het volgende:
Wat zou het mooi zijn als er weer een act van Gordon uitgaat als hij er niet is.
Wat kijk je ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Martijn met Viennetta. zou hij dan toch hier meelezen?
Kut, ben ik de enige die nog kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |