Vond je ze goed?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
Sim'ran heeft me serieus enorm verbaast vandaag...
simran hoef ik niet pas irl goed te vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de studio wel
...hoe het thuis overkwam weet ik niet
Ik dus ook, vond ze veeeel beter dan Adlicious!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
Sim'ran heeft me serieus enorm verbaast vandaag...
Adlicious was ook erg goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
simran hoef ik niet pas irl goed te vinden
dat talent spat van het buis af
hoe was adlicious ?
en hoe dun is rochelle irl ?
Dat eerste nummer "Emotion" daar ben ik niet zo weg van, maar dat heeft meer met dat nummer te maken. Sim''ran zong het prima. "Let's get loud" daar werd ik weer helemaal blij van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de studio wel
...hoe het thuis overkwam weet ik niet
Ik vond juist dat ze met Emotions tot hun recht kwamen en met "Let's get loud" een andere kant lieten zien die ze wel/ook kunnen doenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat eerste nummer "Emotion" daar ben ik niet zo weg van, maar dat heeft meer met dat nummer te maken. Sim''ran zong het prima. "Let's get loud" daar werd ik weer helemaal blij van.
Dus persoonlijk ben ik blij dat ze door zijn, maar misschien komt het ook wel een beetje door hun legs. Tja het oog wil ook wat.
Daarom legde ik bij "Emotion" uit, dat het meer aan dat nummer lag, dus op de manier hoe Destiny's Child het zong, hetzelfde nummer is ooit door Samantha Sang gezongen, klonk beter. Maar buiten dat Sim'ran heeft het goed gedaan,quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze met Emotions tot hun recht kwamen en met "Let's get loud" een andere kant lieten zien die ze wel/ook kunnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |