quote:Krystlmusic Krystl
Bij X-factor!!
23 May
Zo. Dat was alles. Opgezet evenementje bij plaatselijke basisschool aan een kustplaats dus.quote:Krystlmusic Krystl
Wat een te gekke kandidaten bij X-Factor!! Vrijdag allemaal kijken! (maar dat doen jullie vast al :-) Nu op weg naar Schiphol:naar Hamburg!!
Ze kent het liedje eens!quote:
Ik houd niet zo van mensen die bij smileys het neusstreepje nog gebruikenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Zo. Dat was alles. Opgezet evenementje bij plaatselijke basisschool aan een kustplaats dus.
Ik luister eigenlijk al niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja maar mensen, dit was toch gewoon heel slecht?!
Zelfs op d'r eigen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat zelfs op begrafenissen te lachen.
Wat, ik kijk ondertussen een film.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef babette21 het volgende:
ja maar mensen, dit was toch gewoon heel slecht?!
Dat zeg ik elke week.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er volgende week komt maar ik begin te denken dat ik af ga haken als ze zo doorgaan, boh.
Als zelfs Jeepers Creepers beter is dan is het echt slecht gesteld.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben naar Jeepers Creepers gezapt, kan er niet meer tegen.
yepquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zelfs Jeepers Creepers beter is dan is het echt slecht gesteld.
Ik heb nog niks op, maar begin te denken dat ik zo wel toe ben aan een borrel, kolere wat een nummers vanavondquote:
Waar blijft de bigbandronde met gewoon echte muziekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks op, maar begin te denken dat ik zo wel toe ben aan een borrel, kolere wat een nummers vanavond
Hoe krijgen ze zulke karaoke muziekbanden voor elkaar
boh ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat er volgende week komt maar ik begin te denken dat ik af ga haken als ze zo doorgaan, boh.
Ik vrees dat ze dat hetzelfde gaan aanpakken, thema's crashenquote:
Ja boh, net als mwah, meh, jemig, poeh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
boh ?
ik vind het iig behoorlijk saai
Ik ben een sok kwijt, als ie het uitschijt, stuur je het dan op naar me?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik neem de uitslag wel op, ga hierna wat nuttigers kijken.
(de reet van m'n hamster desnoods)
de uitslag heb ik dit jaar (op de eerste afl na) nog geen één keer gekeken, da's drie kwartier wachten op een half uur geblaat en 30 seconde uitslag..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik neem de uitslag wel op, ga hierna wat nuttigers kijken.
(de reet van m'n hamster desnoods)
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.quote:
Zal ik het dan maar zeggen? Want we zijn nog in ontkenning, vrees ik. Namelijk:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar blijft de bigbandronde met gewoon echte muziek!
Graaf ze maar gelijk een jaar of vijf in op de Noordpool.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt tijd dat ze de talentenjachten even in de ijskast stoppen.
Wie zitten er in?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.
Ilse de Lange komt toch? Verder nog leuke "gasten"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Van der Vorst ziet sterren.
Hm ik denk dat ik nog 'n rondje HGT meepak (Danquote:
Dat weet ik eigenlijk niet, maar maakt ook niet uit, altijd leuk.quote:
Of ze maken er een leuk thema van als BiggetjesBand en dat alle nummers dan over varkens(vlees) gaan enzo...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen? Want we zijn nog in ontkenning, vrees ik. Namelijk:
'Men' (en daarmee bedoel ik de kids van wie RTL de sms tegoeden af wil troggelen), vindt bigband saaaaaaaaaaaaaaaai en da kenne ze niiieeeeeee en da is tog nie bekent en sow.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt tijd dat ze de talentenjachten even in de ijskast stoppen.
Goed plan. Het is gewoon een overdosis aan die shit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graaf ze maar gelijk een jaar of vijf in op de Noordpool.
Ilse is ook leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ilse de Lange komt toch? Verder nog leuke "gasten"?
Oh ja dat komt ook nog. Is misschien leuker, wat Pisces zegtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hm ik denk dat ik nog 'n rondje HGT meepak (Danplus het duurt maar 8 afleveringen ofzo) en dan ben ik er geloof ik wel even klaar mee...
Ja maar of er meer mensen komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |