Dan zelfs niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
Dit nummer zet je op in de winter, als je depressief bent en voor de trein wil springen.
Ik las 'spandoek'quote:
En voor de persoon die voor haar zit?quote:
quote:
ja toen ze nog ooit het tallent door lieten naar de live showsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef babette21 het volgende:
Zeg... dit programma was ooit toch best goed?
ik kijk alleen voor kally, pat, benny en C_Atjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Erger tv is het zo langzamerhand geworden.
quote:
Die willen alleen zijn tanden voor hun kunstgebit.quote:
Ik heb er nog geeneen gespot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor kally, pat, benny en C_Atje
Ik roep het al een paar weken; hij is zo'n schoonmoederslieverdjequote:
Summer Jam. Verder, weinig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar gaat het vanavond over? Hoe leukzielig kan ik iemand neerzetten of heeft het ook nog iets met zingen te maken?
Tuurlijk, die denken altijd gelijk aan m als ze s morgens wakker worden en ze zien het glaasje met gebit op het nachtkastje staan.quote:
Ik heb niks met Enrique, maar dat is wel echt een beledigingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
De Nederlandse Enrique Iglesiashoe verzin je het.
Ik zal eens aan mijn moeder vragen, die is 75, kijken of zij hem ook zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep het al een paar weken; hij is zo'n schoonmoederslieverdjeSchoonmoekes lopen warm voor het peerdje!
"Hoe kunnen we de FOK!ers een heerlijk klaagavondje geven."quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar gaat het vanavond over? Hoe leukzielig kan ik iemand neerzetten of heeft het ook nog iets met zingen te maken?
Als de voltallige jury in beeld is, dan zie je duidelijk Patrique zitten tussen Ruud en Ansj. Met witte mouwen en een groene body. Baseballjasje.quote:
Code aan huurmoordenaar die achter de schermen staat dat Rolf dood moet worden gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
wat zit die stacey steeds aan haar neus te wrijven...ondertussen een lijntje nemen of heeft ze gewoon last van een loopneus
allergisch voor karton denk ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
wat zit die stacey steeds aan haar neus te wrijven...ondertussen een lijntje nemen of heeft ze gewoon last van een loopneus
Hij zal het wel warm hebben in dat jasje lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de voltallige jury in beeld is, dan zie je duidelijk Patrique zitten tussen Ruud en Ansj. Met witte mouwen en een groene body. Baseballjasje.
Ik zie ze ook niet, elke keer als ik denk dat ze in beeld moeten zijn dan zijn alle lampen uitquote:
ja echt hequote:
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Code aan huurmoordenaar die achter de schermen staat dat Rolf dood moet worden gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.
Ah, vandaar dat ze zegt 'niet veel met eten te hebben'. De snuiverdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon een radointerview met Ruud de Wild laten doen, wil ook nog wel eens helpen.
die ene van glee.. weet z'n naam niet.. maar die deed het ook leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Soul sister is wel een nummer voor Pyke denk ik.
Krystl.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
Wie is dat blonde figuur op dat enorme festival dan?
Scratch that. Te hoog gegrepen. Letterlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Soul sister is wel een nummer voor Pyke denk ik.
dat ze die kandidaten ook zo ver krijgen om aan die onzin mee te doen (alsof ze 't echt tof vinden enzo)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze blijven het ook maar festival noemen.
Krystl.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
Wie is dat blonde figuur op dat enorme festival dan?
Crystal Clear?quote:
Lipstickstain?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, Soul Sister, dat liedje met mijn nickname in de songtekst!
Hm, zal dan wel? Ken ik niet, moet ik horen.quote:
Je hoort mij niet klagen. Alleen Rochelle en Simran deden nog iets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoe kunnen we de FOK!ers een heerlijk klaagavondje geven."
zie je niet hoe verder ze de show loopt.. hoe meer die gezichten zuurder gaan staanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ze die kandidaten ook zo ver krijgen om aan die onzin mee te doen (alsof ze 't echt tof vinden enzo)
Gedrogeerd.quote:
Say what?quote:
Beneden NAPquote:
Blaine.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
Cee. hoe heet die ene van gleedie dit liedje deed ?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
Cee. hoe heet die ene van gleedie dit liedje deed ?
quote:
yep je ziet ze denken: kutcontracten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
zie je niet hoe verder ze de show loopt.. hoe meer die gezichten zuurder gaan staan
Pyke? Dus toch gay!quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep je ziet ze denken: kutcontracten!
Ik keek op twitter en zag allemaal RIPs en dacht tsjongejonge niet te rap met je rips he. Maar 't is waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]las al dat het slecht met hem ging!
Heeft met volgorde ballad/uptempo te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Rochelle moest toch eerst? Ik snap het niet!
Wiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek op twitter en zag allemaal RIPs en dacht tsjongejonge niet te rap met je rips he. Maar 't is waar.
Ga je mond spoelen!quote:
quote:
Echt joh.quote:
Ik heb ook echt geen idee over wie het gaat...quote:
Tip voor de mensen die de muziek uitzoeken in dit programmaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ga Grease kijken mensen (zitten ook wel zomerse nummers in trouwens).
A hickey from Kenickie. It's like a Hallmark.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ga Grease kijken mensen (zitten ook wel zomerse nummers in trouwens).
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee over wie het gaat...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
A hickey from Kenickie. It's like a Hallmark.
Ooh.. die ene verslaafde van grease..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
A hickey from Kenickie. It's like a Hallmark.
Ja die.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Susie het volgende:
Of is dat die gast die ook in Rehab zat? In die rolstoel??
Ken je "Grease lightning", dat liedje? Hij is diegene die zingt "keep talking woah keep talking". En nog veel meer.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is X factor eigenlijk toch saai geworden.
dat ene programma met de acteurs in rehab.. een paar afl. gezien.. hij kwam schreeuwend en gillend naar binnen enzo.. ernstigquote:
ja.. ik weet het weer .. die was zwaar verslaafdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je "Grease lightning", dat liedje? Hij is diegene die zingt "keep talking woah keep talking". En nog veel meer.
Ah ja... daar was niets van overgebleven die man. Zo zonde! Ik had wel gelezen dat ze beademing eraf gingen halen, dus zat eraan te komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Naam zegt me ook niks, gezicht en film uiteraard wel
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je "Grease lightning", dat liedje? Hij is diegene die zingt "keep talking woah keep talking". En nog veel meer.
Whehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
Serieus ik ga de schoenen van Angela pikken, echte 70's gouden schoenen
Daarom gaat het nu ook over die Kenickie die is overleden...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Rizzo ook echt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chriswaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef miieejj het volgende:
Waarom in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chris
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Sweet potato and god almighty jesus jailbait holy bedazzles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chris![]()
Nee hoor. Niet door die contracten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef miieejj het volgende:
door die contracten enzo .. is het allemaal ernstig slecht geworden
iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog steeds geen aflevering bekeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Sweet potato and god almighty jesus jailbait holy bedazzles.
omdat er mensen zijn die op een zo'n blackberry fokken!quote:
We wachten haar op en beroven haar van der schoenenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
Serieus ik ga de schoenen van Angela pikken, echte 70's gouden schoenen
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Het klinkt hier trouwens stukker beterdan op tv
Is daar ook een balkon? Ik wil er dan zitten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chris![]()
![]()
klinken de kandidaten ook beter ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
jury moet toch ergens over zeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.
Je moet het ook niet doen om de storylines. Gewoon wachten op de liedjes. Dan is het geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen aflevering bekeken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is daar ook een balkon? Ik wil er dan zitten!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hele opzet van het programma. Muziek die niet aansluit op de muziek. Dat stemmen dat gewoon eens moet stoppen.quote:
Toch moeten we blij zijn dat Stacey en Angela daar niet in bikini zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.
M'n vriendin en ik noemen dat de muppet-boxen, die plaatsen in het theater.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet binnenkort een weekje ziekenhuis in, dan neem ik er een zooi mee denk ik, heb ik wat te kijken. Volgens mij is er steeds iets anders op tv als Glee er is, vandaar dat ik nooit kijk )of het komt te laat, kan ook'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet het ook niet doen om de storylines. Gewoon wachten op de liedjes. Dan is het geweldig.
De muppetattractie in Disney is ook geniaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik noemen dat de muppet-boxen, die plaatsen in het theater.
Het zou mijn waardering meer krijgen dan die overdosis stofvreterij die ze nu aan hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Toch moeten we blij zijn dat Stacey en Angela daar niet in bikini zitten.
Gewoon geen thema meer doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hele opzet van het programma. Muziek die niet aansluit op de muziek. Dat stemmen dat gewoon eens moet stoppen.
Jaaaaa! Met die kanonskogels aan het eind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De muppetattractie in Disney is ook geniaal
Het zijn mijn grote voorbeeldenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaa! Met die kanonskogels aan het eind.
Het is zomer en zij gaat het over koel hebben!quote:
Dat is zoiets als witte sneeuw, dat hoort bij haar.quote:
Nou kun je veel zeggen maar die van Rolf zijn gelikt en strak en volmaakt, dit eh.. mwahquote:
Die aanhang in haar oren of de familie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Dit interesseert toch geen hond, heel die aanhang.
Hij is er nog aan bezig met zijn beugel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou kun je veel zeggen maar die van Rolf zijn gelikt en strak en volmaakt, dit eh.. mwah
Dat is die gast die toch zo graag een granaat wil vangen? Nog steeds niet gelukt?quote:
Ja maar hij heeft mega voortandenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is er nog aan bezig met zijn beugel.
En ik ben van Team Rolf hoor, samen met c_a'tje.
Ik wist niet dat het onderwijs in al die jaren zo naar achteren is gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is die gast die toch zo graag een granaat wil vangen? Nog steeds niet gelukt?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Telkens weer! Dat zou een goed zomernummer geweest zijn.
Hij wordt lelijk oudquote:
Nee, ze houdt nu haar buik in.quote:
Zat benny aan de tieten van Rochelle? Nou ja, tieten...quote:
quote:
Dat en dat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Goed gedaan, als een van de weinige vanavondAlleen de muziek, tja...
Don Henley, Boys of summer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
Bij zomer denk ik aan Joe Cocker met zijn versie van Summer in the city. Waar de hitte over de straten hangt. Of Fresh Prince, Summertime. Wtf is dit voor troep?
quote:
Maar niets van dit alles. Kutzooi!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Don Henley, Boys of summer.
Holiday, Madonna.
Let the sunshine in, Hair.
Maar ja, da's van voor Stees d'r tijd he.
Maar zodra het gesampled wordt door een of andere dance-aap dan is het vet te gek gaaf hoe cool is dat en is men het origineel vergeten!quote:
Oeh, ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg iemand had gewoon Summertime van Gershwin moeten doen. Dat zou Rochelle ook wel gekund hebben.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg iemand had gewoon Summertime van Gershwin moeten doen. Dat zou Rochelle ook wel gekund hebben.
Dj Tjaptjoy.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar zodra het gesampled wordt door een of andere dance-aap dan is het vet te gek gaaf hoe cool is dat en is men het origineel vergeten!
Klerelijers.
rochelle kan dat wel ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Haha die screenshotquote:
Erik moet gewoon afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Erik moet zijn vieze grijze baardje afscheren
en z'n lange harenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Erik moet zijn vieze grijze baardje afscheren
Dat mag ook, ben er klaar mee!quote:
Valt tegen allemaal he..quote:
het is gewoon het grote niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
Valt tegen allemaal he..
(behalve rochelle dan..)
Ik baal gewoon dat ik dat gemist heb! Fuck Pinkpop, dit is de bom!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
"Het Summer Jam Festival." Wat een bazenfestijn.
We hebben echt wat gemist, daaaaaaar hadden we bij moeten zijn!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
"Het Summer Jam Festival." Wat een bazenfestijn.
beter dan dat ze het eruit gooit!quote:
Doeiiiiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:59 schreef miieejj het volgende:
ik ga.. nog veel plezier he vanavond.. met kijken
die oma?quote:
Jep diequote:
Volgende week bij 3fm!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik zit even te googlen naar dat bazenfestival om te kijken waar ik zo snel mogelijk kaartjes voor de 2012 editie kan krijgen maar geen resultaat. Verbazingwekkend.
Gordon is aan het Topperenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Maartel het volgende:
Is Gordon ziek?
Of ontslagen net als Cheryl?
Op Rene Froger aan het steigeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Maartel het volgende:
Is Gordon ziek?
Of ontslagen net als Cheryl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |