quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef miieejj het volgende:
Sweet potato and god almighty jesus jailbait holy bedazzles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chris![]()
Nee hoor. Niet door die contracten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef miieejj het volgende:
door die contracten enzo .. is het allemaal ernstig slecht geworden
iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is X factor eigenlijk toch saai geworden.
Ik heb nog steeds geen aflevering bekeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Sweet potato and god almighty jesus jailbait holy bedazzles.
omdat er mensen zijn die op een zo'n blackberry fokken!quote:
We wachten haar op en beroven haar van der schoenenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
Serieus ik ga de schoenen van Angela pikken, echte 70's gouden schoenen
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
Het klinkt hier trouwens stukker beterdan op tv
Is daar ook een balkon? Ik wil er dan zitten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef miieejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ene van glee.. darren chris![]()
![]()
klinken de kandidaten ook beter ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
jury moet toch ergens over zeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.
Je moet het ook niet doen om de storylines. Gewoon wachten op de liedjes. Dan is het geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen aflevering bekeken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is daar ook een balkon? Ik wil er dan zitten!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hele opzet van het programma. Muziek die niet aansluit op de muziek. Dat stemmen dat gewoon eens moet stoppen.quote:
Toch moeten we blij zijn dat Stacey en Angela daar niet in bikini zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het publiek zich zo zomers uitdost en dat de jury vervolgens verzaakt om zich aan het thema te houden.
M'n vriendin en ik noemen dat de muppet-boxen, die plaatsen in het theater.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet binnenkort een weekje ziekenhuis in, dan neem ik er een zooi mee denk ik, heb ik wat te kijken. Volgens mij is er steeds iets anders op tv als Glee er is, vandaar dat ik nooit kijk )of het komt te laat, kan ook'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet het ook niet doen om de storylines. Gewoon wachten op de liedjes. Dan is het geweldig.
De muppetattractie in Disney is ook geniaalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik noemen dat de muppet-boxen, die plaatsen in het theater.
Het zou mijn waardering meer krijgen dan die overdosis stofvreterij die ze nu aan hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Toch moeten we blij zijn dat Stacey en Angela daar niet in bikini zitten.
Gewoon geen thema meer doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hele opzet van het programma. Muziek die niet aansluit op de muziek. Dat stemmen dat gewoon eens moet stoppen.
Jaaaaa! Met die kanonskogels aan het eind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De muppetattractie in Disney is ook geniaal
Het zijn mijn grote voorbeeldenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaaa! Met die kanonskogels aan het eind.
Het is zomer en zij gaat het over koel hebben!quote:
Dat is zoiets als witte sneeuw, dat hoort bij haar.quote:
Nou kun je veel zeggen maar die van Rolf zijn gelikt en strak en volmaakt, dit eh.. mwahquote:
Die aanhang in haar oren of de familie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Dit interesseert toch geen hond, heel die aanhang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |