Dan zelfs niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef Pheno het volgende:
Dit nummer zet je op in de winter, als je depressief bent en voor de trein wil springen.
Ik las 'spandoek'quote:
En voor de persoon die voor haar zit?quote:
quote:
ja toen ze nog ooit het tallent door lieten naar de live showsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:28 schreef babette21 het volgende:
Zeg... dit programma was ooit toch best goed?
ik kijk alleen voor kally, pat, benny en C_Atjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Erger tv is het zo langzamerhand geworden.
quote:
Die willen alleen zijn tanden voor hun kunstgebit.quote:
Ik heb er nog geeneen gespot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor kally, pat, benny en C_Atje
Ik roep het al een paar weken; hij is zo'n schoonmoederslieverdjequote:
Summer Jam. Verder, weinig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar gaat het vanavond over? Hoe leukzielig kan ik iemand neerzetten of heeft het ook nog iets met zingen te maken?
Tuurlijk, die denken altijd gelijk aan m als ze s morgens wakker worden en ze zien het glaasje met gebit op het nachtkastje staan.quote:
Ik heb niks met Enrique, maar dat is wel echt een beledigingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
De Nederlandse Enrique Iglesiashoe verzin je het.
Ik zal eens aan mijn moeder vragen, die is 75, kijken of zij hem ook zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep het al een paar weken; hij is zo'n schoonmoederslieverdjeSchoonmoekes lopen warm voor het peerdje!
"Hoe kunnen we de FOK!ers een heerlijk klaagavondje geven."quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar gaat het vanavond over? Hoe leukzielig kan ik iemand neerzetten of heeft het ook nog iets met zingen te maken?
Als de voltallige jury in beeld is, dan zie je duidelijk Patrique zitten tussen Ruud en Ansj. Met witte mouwen en een groene body. Baseballjasje.quote:
Code aan huurmoordenaar die achter de schermen staat dat Rolf dood moet worden gemaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
wat zit die stacey steeds aan haar neus te wrijven...ondertussen een lijntje nemen of heeft ze gewoon last van een loopneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |