Die kunnen er ook niks mee hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:05 schreef Corkscrew het volgende:
Als je wilt klagen, kun je je klacht trouwens beter doorgeven aan je docent.
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb voor Nederlands en voor Frans geklaagd.
Sorry Ilze.quote:
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook Nederlands en Engels geloof ik.Of was dat nu aardrijkskunde... weet niet meer
_!
Veel leraren zijn lui. Echt toffe leraren gaan naar die besprekingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Vreemd. De twee docenten tegen wie ik persoonlijk heb geklaagd namen het allebei wel serieus en zouden het onthouden voor bij de examenbesprekingen.
Hef dit datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:07 schreef -tape- het volgende:
En je haat op een nigger want het gaat goed.
Hetzelfdequote:
Beter heb je geen her nodigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Dat is dan weer de enige niet toffe docent die ik hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zorgen voor een hoge n-term voor economie dan.
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!quote:
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die laatste? Hij moet komen, hij is leuk!
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij de eerste vijf bij wiskunde C hebben er sowieso drie een onvoldoende in mijn klas.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Mensen die je moet uitleggen hoeveel banden een personenauto heeft
Dag Sander, tot morgenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
Fijne avond iedereen![]()
!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
Ik ga m'n smoking maar eens aantrekken en dan pizza en drank nuttigen met de boys.
!
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zitquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
!
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Al die mensen hebben het zelf ook nagekeken? En bovendien kun je dat ook wel gewoon inschatten als je bij ze in de klas zit
Dankjewelquote:
Dankjequote:
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan hem, netals Letstalk en emzor.
Dankuquote:
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vierenquote:
Dat zijn 5 vakken van de 8?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Hoe stond ze ervoor voor de CE's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een meisje uit mijn klas heeft waarschijnlijk drie vijven en twee vieren
Als je zo door blijft doen, wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan mij, schatje patatje?
Drie vijven of zo... maar ze stond voor alles net 4.6 of 5.6 en zoquote:
Dan verdient ze niet eens om te slagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Drie vijven of zo... maar ze stond voor alles net 4.6 of 5.6 en zo
Weet nietquote:
Sorry liefjequote:
Bij ons op school hangt ergens een bord met de geslaagden van tien jaar terug ofzo, zo'n foto met een kort stukje tekst erbij. Bij één staat er: "Het waren 8 geweldige jaren"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
'7 jaar vwo is cool', ik weet nog dat allemaal mensen in de tweede lid werden van zo'n hyveStraks zeggen: "Gefeliciteerd, het is uitgekomen!"
Haha nee, gemeen
Hehehehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Bij ons op school hangt ergens een bord met de geslaagden van tien jaar terug ofzo, zo'n foto met een kort stukje tekst erbij. Bij één staat er: "Het waren 8 geweldige jaren"
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hehehehe___! Goud.
Maar ik ga fitnessen. Tschüs allen.
Liever dat dan dat je als enige een witruimte onder je foto hebt staan als je over een paar jaar terugkijkt in dat jaarboek.quote:
Ninja-editquote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef computerprobleem het volgende:
jongen bij mij vroegen ze kut vragen als ''wie was je lievelingsleraar''
als ik dat boek krijg, ga ik het gewoon ritueel verbranden of zo om het nooit te zien
Ik heb geschreven dat ik blij ben dat mijn educatieve odyssee is voltooid, maar dat ik school wel ga missen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een heel lulverhaal geschreven, wat niemand toch gaat lezen
Nee Oscar, hij is al gestopt met dat soort dingen G dus gewoon normaal reageren!quote:
Ja, dat wel. Ik zat in twee jaar geleden in de klas bij zo'n jongen die dat had. Volgens mij vond niemand het eens 'erg'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je als enige een witruimte onder je foto hebt staan als je over een paar jaar terugkijkt in dat jaarboek.
Ik had de vorige keer een heel lang lulverhaal zitten typen waar eten steeds in terugkwam (quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een heel lulverhaal geschreven, wat niemand toch gaat lezen
Niet veel, maar het is wel leuk om terug te lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat boeit het nou of je niks erin hebt staan, alsof dat meteen als gevolg heeft dat je later onder modaal gaat verdienen of dat je vrouw een miskraam krijgt
wat heb je voor bio dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
De laatste 2 examens van mij gingen ook bagger maar goed. Ben toch wel geslaagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef xCore het volgende:
Vakantie ingaan met een slecht gemaakt examen
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6quote:
Om maar even verder te gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat betreft planning dacht ik aan: redelijk vroeg weg (september als het kan), vliegtickets en een verblijfplaats voor 1 week regelen en de rest daar wel zien.
Nadeel van zesjescultuur: afhankelijk zijn van normeringenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef xCore het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, aangezien ik voor natuurkunde een norm van 0.7 moet hebben. (Wat er wel in zit) en voor Nederlands een norm van 0.6
27 hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
40-50 punten voor Bio, vond hem erg goed te doen
homoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Doet mij een flesjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Citizen_Kane het volgende:
Yeaaah, mijn pa heeft Desperado´s voor me meegenomen
Ga een trui breien of zoquote:
Nee, maar laat maarquote:
Vanavond zal ik ook wodka drinken hoorquote:
Jaaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
Deze zijn ook heel lekker trouwens:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Vanavond zal ik ook wodka drinken hoor
En over kater enz jwt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nu examens voorbij zijn gaat het in de SC alleen nog maar over alcohol de komende paar dagen
Mag toch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nu examens voorbij zijn gaat het in de SC alleen nog maar over alcohol de komende paar dagen
Mensen met katersquote:
Owjaa enquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar Oscar, drink jij serieus echt alleen wodka qua alcoholhoudende dranken?
O okee, cool.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu lust geen bier![]()
Koffie drink je zeker ook niet?
niets tegen koffie vrind, dat is goed voor je hoofd en je benenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu lust geen bier![]()
Koffie drink je zeker ook niet?
niks tegen thee vrind, thee is goed voor je oren en je polsquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niets tegen koffie vrind, dat is goed voor je hoofd en je benen
quote:
Dat is al heel wat anders dan iemand uitmaken voor homo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vrouwenbier imho. Drink het verder wel hoor
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat is al heel wat anders dan iemand uitmaken voor homo.
wat nou kaan! zoek je problemen vrind?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelen
SORRY KAAN, DESPERADOS IS ERG LEKKER
dus je vind thee wel lekkerquote:
Ijsthee is koude thee met 100 gram suiker per liter. En dat is best plezant jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dus je vind thee wel lekker
want ijs-thee
is thee
dus wees duidelijk a.u.b. dit zorgt voor veel verwarring
kan niet je kunt niet én drinken én typen én een emoticon aanvinkenquote:
plezante fazantquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ijsthee is koude thee met 100 gram suiker per liter. En dat is best plezant ja
waarom die smaylie overal wat moet ik me voorstellen bij zo'n gezichtsuidrukking in real lifequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
devink je niet aan, die weet je onderhand wel uit je hoofd
eckte baas hieroquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Verbaas me hoeveel mensen zich gekwetst voelen
SORRY KAAN, DESPERADOS IS ERG LEKKER
in jouquote:
uit de kraan is niet vers NOOBquote:
doe normaalquote:
inderdaad he echtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Milieuvervuiler die je bent met al je flesjes
Hihi.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
uit de kraan is niet vers NOOB
wat ben jij voor faalhaas
water uit kraan is 100 miljoen keer bewerkt zodat het drinkbaar is
als jij echt vers wilt hebben ga je naar een bron of zo en drink je rechtstreek daar DAT IS VERS WATER VRIND
zeg sorry of ik wordt boos
Ik kan er niks aan doen dat ze geen water verkopen in glasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Milieuvervuiler die je bent met al je flesjes
Doen ze welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ze geen water verkopen in glas![]()
wen maar vast aan de nieuwe spelling vrindquote:
Bron?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronwater is kwaanwater in een flesje.
zeg sorry voor die grote foutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bronwater is kwaanwater in een flesje.
de bron voor aids jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een bron:
[ afbeelding ]
ingeborg is nog altijd een meisjes naam, meisjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
door Ingeborg van Lieshout, 29-11-2007 19:00
Recentelijke bron, mooi werk jongen!
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.quote:
haten op een bron van 3 jaar oudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
door Ingeborg van Lieshout, 29-11-2007 19:00
Recentelijke bron, mooi werk jongen!
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
haten op een bron van 3 jaar oud
denk je echt dat dat zo dramatisch veranderd is dan?
2 jaar geleden, ook te oud.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)ater-in-flessen.html hier uit 2009
Ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
beetje respect voor die man he hei doet moeite om je te helpen en dan gewoon okquote:
Evian?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Reclame + in restaurants kun je over het algemeen geen normaal kraanwater bestellen maar verkopen ze een bepaald merk water en dat komt vaak uit een glazen fles(was bij mijn oude werk zo, maar ik ben de naam ervan vergeten) en dat verkopen ze natuurlijk om winst te maken/een excuus te hebben om het duur te maken.
het wordt tijd dat we de homo's hier negerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij negeren we allemaal bewust een achterlijke mongool hier._!
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
het wordt tijd dat we de homo's hier negeren
zoals die in real life harder genegeerd worden dan de grootste mongooltjes
Ga je nog op vakantie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb nog steeds geen vakantiegevoel
nee ik kan die etsu niet uitstaan met zijn faggot gedragquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
NEEMT EERSTE SLOK ALCOHOL IN DRIE WEKEN MET BIJPASSEND NUMMER!
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
Dus ik heb gelijk toch? Het is allemaal na te gaan.quote:
Niet zo links doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
De zwakkeren in de maatschappij verdienen ook hulp ja!
1 van de 1 miljoen fouten die je hebt gemaakt is idd voor de andere kant te KIEZENquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
CORKSCREW WAT DOE JEbeetje trolls aandacht geven
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef Citizen_Kane het volgende:
MIJN HART BEGINT AL TE KLOPPEN MIJN GOD WAT IS DIT LEKKER
dan zal ik nu ook eens mijn rechtse kant hier laten zien aangezien je ook rechts bent zo te zienquote:
Tegen homo's zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
1 van de 1 miljoen fouten die je hebt gemaakt is idd voor de andere kant te KIEZEN
want je bent niet zo geboren, is onzin, kijk maar naar vaticaan hun hebben gelijk
Bier met tequila aromaquote:
zeg me dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk dat hij niet eens trollt, dat is het ergst, maarja..
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreidenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tegen homo's zijn![]()
Voor het Vaticaan zijn![]()
"hun hebben gelijk"![]()
Trollen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk dat hij niet eens trollt, dat is het ergst, maarja..
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreiden
de mens is gemaakt om zich voor te planten, niet te vernietigen
dat is wat homo's doen en daar geloof ik heilig in
dat is mijn mening, dit is een forum, een vrij land en dus moeten jullie mijn fucking mening maar respecteren en maar inzien dat 99% van de wereld zoals mij denkt. de overige 1% is zelf homo
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]________________________________________________________________________!
homo's die elkaar vernietigenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
homo's kiezen ervoor om elkaar in de kont nemen en vol te spuiten en aids te verspreiden
de mens is gemaakt om zich voor te planten, niet te vernietigen
dat is wat homo's doen en daar geloof ik heilig in
dat is mijn mening, dit is een forum, een vrij land en dus moeten jullie mijn fucking mening maar respecteren en maar inzien dat 99% van de wereld zoals mij denkt. de overige 1% is zelf homo
Kijk in het Economie topic, daar doet hij andersquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee, ik vind dit geen typerend trollerig gedrag om een of andere reden
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee, ik vind dit geen typerend trollerig gedrag om een of andere reden
Ik snap nooit echt hoe je 'tegen homo's' kunt zijn. Oké, je bent het dan misschien zelf niet, maar wat betekent het als je ertegen bent? Je gelooft toch niet echt dat ze de wereld aan het vernietigen zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.
en dit is gewoon mijn mening klaar, ik ben tegen homo's en ben het met b.v. de texaanse bevolking eens. als je wilt weten wat hun mening over is en wat hun ermee doen, zoek je het maar op.
als jullie dat niet uit kunnen staan, stoppen jullie maar met reageren, ik laat mij toch wel horen
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eerder iemand die gewoon poep praat.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaan
(de genen van heterseksuele mensen werden toegepast bij homo's en ze werden geen hetero, terwijl de genen van de homo's bij heteroseksuele mensen toegepast werd, het hen ook geen homo maakte, dus conclusie: ze kiezen ervoor, ze zijn niet zo geboren).
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik ben ook geen trol, dit is mijn 1e account en kun je zien aan mijn vragen/serieuze topics enz.
en dit is gewoon mijn mening klaar, ik ben tegen homo's en ben het met b.v. de texaanse bevolking eens. als je wilt weten wat hun mening over is en wat hun ermee doen, zoek je het maar op.
als jullie dat niet uit kunnen staan, stoppen jullie maar met reageren, ik laat mij toch wel horen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zie hem als iemand die heel veel onzin praat om een kern van waarheid (volgens hem) heen.
Nazi's als bron aanhalenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee hoor, bijna iedereen is tegen homo's en er is bewijs dat homo's voor hun geaardheid kiezen, daar is door de nazi's onderzoek naar gedaan
(de genen van heterseksuele mensen werden toegepast bij homo's en ze werden geen hetero, terwijl de genen van de homo's bij heteroseksuele mensen toegepast werd, het hen ook geen homo maakte, dus conclusie: ze kiezen ervoor, ze zijn niet zo geboren).
Wat een duidelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)quote:
VS: land van de vrijheid! Mits je hetero en gristen bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef computerprobleem het volgende:
k
[..]
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)
Misschien is er een reden dat het het standpunt van 50 jaar geleden is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef computerprobleem het volgende:
k
[..]
kan ook de vaticaan als bron gebruiken, of de vs government van 50 jaar geleden en zelfs nu (homo's mogen geen militair zijn)
Dit is overigens een drogreden/argument.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
Computerprobleem, jij gelooft dit soort mensen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ratende-honden.dhtml
?
wist je dat diabetes werd uitgevonden doordat een dokter er achter kwam dat de pis van honden met diabetes zoeter was?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dit is overigens een drogreden/argument.
Veel dingen die nuttig zijn geworden voor de mens zijn bij toeval of als ongeluk uitgevonden, antibiotica bijvoorbeeld.
True, maar de nazi's zijn als het op onderzoek van bevolkingsgroepen aankomt niet bepaald de betrouwbaarste bron denk ik zo, serendipiteit of niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dit is overigens een drogreden/argument.
Veel dingen die nuttig zijn geworden voor de mens zijn bij toeval of als ongeluk uitgevonden, antibiotica bijvoorbeeld.
Dat is niet naar mij gericht neem ik aan? Wij denken hetzelfde over meningen mattie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
sorry voor de homo's hier, maar dat is gewoon mijn mening
als jullie mijn mening niet uit kunnen staan, registreer je dan niet op een forum want je kunt niet verwachten dat iedereen je zielig vind en je mag omdat je homo bent of zo
en dan aangeven omdat ik een mening heb ;')
zelf noem je mij een mongool en zeg je dat je rechts bent, maar ik mag niet tegen jouw soort zijn?
LOL LOL LOL LOL
Als je het gewoon goed ondersteund en beargumenteerd, dan zou ik er nog begrip voor hebben. Maar dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
als jullie mijn mening niet uit kunnen staan, registreer je dan niet op een forum want je kunt niet verwachten dat iedereen je zielig vind en je mag omdat je homo bent of zo
zelf noem je mij een mongool en zeg je dat je rechts bent, maar ik mag niet tegen jouw soort zijn?
LOL LOL LOL LOL
Jouw mening is echt zo slecht onderbouwd. Kom maar terug als je normaal kan redeneren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef computerprobleem het volgende:
LOL LOL LOL LOL
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wist je dat diabetes werd uitgevonden doordat een dokter er achter kwam dat de pis van honden met diabetes zoeter was?
Vind ik ook, maar je kunt serieus iedereen bestempelen als iemand die geen betrouwbare bron is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
True, maar de nazi's zijn als het op onderzoek van bevolkingsgroepen aankomt niet bepaald de betrouwbaarste bron denk ik zo, serendipiteit of niet.
Poging tot chanterheid dit datquote:
In heel Nederland is dat woord bekend hoor, ook in een aantal dorpenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
sorry, kom niet uit Utecht/randstand
Ja, ik geloof die mensen. Diezelfde mensen deden ook dit:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef Corkscrew het volgende:
Computerprobleem, jij gelooft dit soort mensen:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ratende-honden.dhtml
?
Door die ninja edit reken ik je wel afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
10 hits op google. Homemade straattaal
ow oke, jij bent ook tegen ze dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Dat is niet naar mij gericht neem ik aan? Wij denken hetzelfde over meningen mattie!
Ik vind jou een beetje eng.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, ik geloof die mensen. Diezelfde mensen deden ook dit:
- Europa veroveren
- Verantwoordelijk voor de dood van meer dan 45 miljoen mensen
- Nieuwe super wapens gemaakt
- Medische dingen uitgevonden die vandaag de dag nog uitgevonden worden
- Hitler raadde als 1e mens aan dat roken dodelijk kon zijn en longkanker veroorzaakte, de tekst op de pakjes van nu is door zijn uitspraken geïnspireerd geweest
- De Nazi's vochten tegen het communisme
- De Nazi's hebben wapens uitgevonden die tegenwoordig de basis zijn voor bijna elke nieuwe uitvinding
Ze waren de meest georganiseerde groepering ooit en ter wereld en niemand durfde met hen te fucken. Als iemand dat deed, werden ze BAM; kaput gemacht.
Paar foto's ter verduidelijking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij suggereert dat het idioten zijn, nou dan zeg ik
BEST KNAP VOOR EEN STELLETJE IDIOTEN DIE DE WERELD DIEP HARD EN BRUUT IN DE KONT PAKT EN DE BASIS HEBBEN GELEGD VOOR UITVINDINGEN VAN TEGENWOORDIG
geef ik je geen ongelijk inquote:
Ik ben er tegen dat ze je afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ow oke, jij bent ook tegen ze dus?
nee, jij suggereert dat het idioten zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
verantwoordelijkheid voor de dood op 50 miljoen mensen is niet echt iets om trots op te zijn ofzo
Een andere mening: prima. Maar ga dan niet zo lopen trollen of je mening duidelijk kenbaar maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
ja dat vind ik dus ook, ik mag geen mening hebben terwijl zij mij een trol en mongool noemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
Ik suggereer absoluut niet dat het domme idiote mensen waren. Sterker nog, ik vind dat ze verdomde slim waren. Maar ik ben het gewoon totaal oneens over de manier waarop ze regeerden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, jij suggereert dat het idioten zijn
ik denk niet dat idioten en mongooltjes in staat zijn systematisch zoveel mensen te vermoorden
Er is niks mis met een andere mening. Mijn mening is vaak ook anders dan die van andere mensen. Computerprobleem zit gewoon onzin te lullen, dat heeft weinig met zijn mening te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik ben er tegen dat ze je afrekenen op het feit(of nou ja... misschien dat je toch aan het trollen bent) dat jij een andere mening hebt dan de meeste mensen hier.
quote:
Knap dat je kan zien (via je beeldscherm) of mensen homo's zijn of niet, want je weet dat je dat pas bent als je gevoelens hebt voor je eigen geslacht hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus ook, ik mag geen mening hebben terwijl zij mij een trol en mongool noemen
nou, dan kom ik gewoon voor mijn mening over hen uit.
in het begin zei ik er niets over toen ik wist dat ze homo's waren, maar je moet mij geen mongool noemen VERDOMME
Ja, zie (heel wat posts naar) boven, ik dacht ook gewoon dat hij hevige reacties uit mensen wilde halen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook was ik degene die zei dat je juist geen troll was...
mooie editquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ja, zie boven, ik dacht ook gewoon dat hij hevige reacties uit mensen wilde halen!
Is wel grappig, want zo ben ik in het echt!
Nog eentje gedaan in het begin van de zinquote:
Dat neem je serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef computerprobleem het volgende:
en ik hoef er echt geen nazi's bij te halen om te bewijzen dat mensen homo's slecht vinden kijk maar
http://frontpage.fok.nl/c(...)oed-aan-de-muur.html
is nog van fok zelf !
ja, er is onderzoek naar gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
als je het er niet mee eens bent, dan hoepel je maar gewoon op verdomme
Eerste zin:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
maar dit is slowchat ik ga hier niet hele teksten samenvatten, neerzetten en weet ik het veel allemaal
ik heb gewoon extreme meningen over bepaalde dingen in het leven
maar als jij het vertikt om je meningen te onderbouwen dan schiet niemand daar mee op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
en ben geen trol als ik zou overkom jammer dan dat is gewoon hoe ik ben en kijk ion andere topics daar reageer ik wel gewoon normaal enz. maar dit is slowchat ik ga hier niet hele teksten samenvatten, neerzetten en weet ik het veel allemaal
Jij bent mijn lieveling EXA-er op dit forumquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja, er is onderzoek naar gedaan
en ik denk dat ze wel gelijk hebben, want vrouwen zijn ook slecht in rijden en homo's zijn vaak van die verwijfde mensen dus zijn ze net vrouwen en rijden zij dus ook slecht
quote:
als ik er behoefte aan heb dan doe ik dat welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar als jij het vertikt om je meningen te onderbouwen dan schiet niemand daar mee op.
Ik heb niks tegen mensen die er anders over denken dan ik. Van mij mag je ook best geloven wat je wilt. Ik heb alleen wel een probleem met mensen die ongefundeerd andere mensen of groepen beledigen. Dat heeft met 'vrijheid van meningsuiting' weinig te maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
en ik denk dat ze wel gelijk hebben, want vrouwen zijn ook slecht in rijden en homo's zijn vaak van die verwijfde mensen dus zijn ze net vrouwen en rijden zij dus ook slecht
Dat kunnen we anders ook over jou zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
en ben geen trol als ik zou overkom jammer dan dat is gewoon hoe ik ben en kijk ion andere topics daar reageer ik wel gewoon normaal enz. maar dit is slowchat ik ga hier niet hele teksten samenvatten, neerzetten en weet ik het veel allemaal
Lees dat artikel eens goed in plaats van slechts een newsitem met 'homo' er in te posten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is een slowchat, dus als jij provoceert, reageren mensen daarop. Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[..]
als ik er behoefte aan heb dan doe ik dat wel
dit is een slowchat dus doe ik dat niet
mening=mening
zet dat in je naam oke je vind mij toch een eckte baasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij bent mijn lieveling EXA-er op dit forum
Mening = mening, natuurlijk, maar er zijn grenzen. Neem aan dat je de grondwet eens hebt bekeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[..]
als ik er behoefte aan heb dan doe ik dat wel
dit is een slowchat dus doe ik dat niet
mening=mening
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die er anders over denken dan ik. Van mij mag je ook best geloven wat je wilt. Ik heb alleen wel een probleem met mensen die ongefundeerd andere mensen of groepen beledigen. Dat heeft met 'vrijheid van meningsuiting' weinig te maken.
beste post van het topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen die er anders over denken dan ik. Van mij mag je ook best geloven wat je wilt. Ik heb alleen wel een probleem met mensen die ongefundeerd andere mensen of groepen beledigen. Dat heeft met 'vrijheid van meningsuiting' weinig te maken.
de gemiddelde grondwet staat dat toequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mening = mening, natuurlijk, maar er zijn grenzen. Neem aan dat je de grondwet eens hebt bekeken?
probleem is dat er ook andere wetten zijn, die je wel overtreed als er geen grenzen warenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik vind dat er aan meningsuiting geen grenzen moeten worden gelegdtdtd!
Daarvoor hebben we onafhankelijke rechters die bepalen of het in strijd is met een andere grondwet (geen discriminatie/haatzaaierij tegenover andere 'groepen') of dat de 'verdachte' gelijk heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
absoluut. Maar hier kan iedereen altijd op terugvallen.
vind ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik vind dat er aan meningsuiting geen grenzen moeten worden gelegdtdtd!
IK ook, maar dan moet je verdomme wel onderbouwen waarom je zo extreem bent!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vind ik ook
ik vind dat je extreem mag gaan in wat je vind
Wij mogen jou niet uitmaken voor troll en mongool, zei je toch? Nu spreek je jezelf tegen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vind ik ook
Precies en het spijtige is dat dat (bijna) overal in de wereld zo is en dat dat mij niet blij maaktquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
probleem is dat er ook andere wetten zijn, die je wel overtreed als er geen grenzen waren
heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij mogen jou niet uitmaken voor troll en mongool, zei je toch? Nu spreek je jezelf tegen...
Het mag[ ook wel, maar daar gaat het niet om. Holocausterkenning zou wat mij betreft ook moeten worden toegestaan. Maar het voordeel van vrijheid van meningsuiting is volgens mij vooral dat je daardoor je zelf mag bepalen wat je wilt en het daarover ook oneens kunt zijn en discussies aan kunt gaan. Wat jij doet is zonder onderbouwing je extreme standpunten verkondigen. Dat mag wel, maar je bereikt er niks mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vind ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |