quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Sofi doesn't need shit!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Skrillex mag SOFI dan wel meenemen en dan mag zij Deadmau5 ook wel meeslepen.
Je herkent mij aan mijn laptop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Ga weg met je zilver ik kom je klappe op lowlands pirania
quote:
Ik liep dær vorig jaar inderdaad langs. Mijn gezicht deed toen echt een "quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Zeker te chillen bij die 'gehandicapten' camping (waar doodnormale lui gigantisch veel ruimte hebben rond hun tentje en dikke parties houden)
Goed onderbouwd wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Skrillex
De geruchtenranking is gebaseerd op de volgende data:
Stemgedrag van Lowlovers
Deze act heeft nieuw materiaal uitgebracht in 2011
Deze act tourt rond eind augustus in Europa
Deze act staat dit jaar op Pukkelpop en/of Haldern
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo iets:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik moet nog een Pokémon BH maken.
Ja die wil ik gaan fixen. En dan als bikini ofzo.quote:
Top.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die wil ik gaan fixen. En dan als bikini ofzo.
Dus als je op LL iemand tegenkomt met die BH aan ben ik het.
Ik zal er eentje op je drinken (M'n verjaardag) hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn studie begint trouwens op 22 augustus.
Jeuj!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zal er eentje op je drinken (M'n verjaardag) hoor.
We kunnen wel samen reizen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jeuj!
Ik kom dus ook op 22 augustus 'snachts van Lowlands terug, dan eventjes 4 uur ofzo slapen thuis en op naar Eindhoven... dat zal wat worden
Ik ga in feite ook op maandag terug, 'snachtsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We kunnen wel samen reizen.
Onee grapje ik gapas op maandag terug. Hopelijk.
Dat is het bedrag wat ik tijdens het laatste lowlands weekend heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weekend Lowlands kost bij mij 280 euro. Max. Inclusief alles.
Maar hee, mocht je hem verkopen, ik houd me aanbevolen hè.
Permban voor de mensen die Ray-Ban stemden aub. Iig permban voor deze reeks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Keuze
• Lowlands
• Een Raybanzonnebril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Da's niet lievvquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Permban voor de mensen die Ray-Ban stemden aub. Iig permban voor deze reeks.
Dat is Robert Mquote:
DJ je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef TripleP het volgende:
Muziek door mijn gloednieuwe technics koptelefoon
FUCK YEA
Ach, zijn doelgroep zit er nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is Robert M. Zou wel geniaal zijn als die voor LL zou worden aangekondigd
.
"Robert M komt naar Lowlands"
Ik draai plaatjes in mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
DJ je?
[..]
Ach, zijn doelgroep zit er niet
Als ik naar ll ga, moet er natuurlijk wel gezopen worden, dat betekend de hele dag door bier drinken en tja dat kost nou eenmaal geldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weekend Lowlands kost bij mij 280 euro. Max. Inclusief alles.
Maar hee, mocht je hem verkopen, ik houd me aanbevolen hè.
lowlands én deze rayban. http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-22856quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Keuze
• Lowlands
• Een Raybanzonnebril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2quote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga ons even alvast een potje lekker maken
Je weet dondersgoed dat dat een groot verschil isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2" kunnen zeggen
.
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Yup 2001.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komen
Ja, en snel. Is nu toch wel eens tijd toch?quote:
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #25 [zilver]
Pinkpop 2011 #6 waar het bier al ingekocht is
Blijft humor
Lachen! Je eerste keer?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef SLP_ het volgende:
Wie had dat ooit nog gedacht? IK GA NAAR LOWLANDS!!!!!! Wel om te werken, maar dat maakt me niets uit! Ik ben nu zooooo extreem blij hahaha. Vandaag aangenomen bij Eventure en meteen op Lowlands ingepland, geweldig
Ik ben er 3 jaar geleden voor het eerst heengeweest en daarna niet meerquote:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ga meestal naar Pinkpop en LL en sta me verdorie ieder jaar weer te verdedigen! Gezeur van beiden kanten hoor. Vind het beiden festivals leuk, juist omdat het zo verschillend isquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
Ik weet dat deze mededeling je leven echt verrijkt heeft. Geef het maar toequote:
Ik geef gewoon aan dat LL veel meer leeft dan PP op FOKquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
quote:Kaarten voor Lowlands / Club Llow
Nog steeds naarstig op zoek naar kaarten voor Lowlands 2011? Pak je kans, want via de Club LLow actie zijn nog steeds wekelijks kaarten te winnen voor zowel Lowlands als Club LLow. Luister hier hoe André Roos kaarten wint bij MetMichiel. Tijdens Club LLow zelf, 30 juni in de Desmet studio’s in Amsterdam, is er ook het exclusieve recht om nog kaarten voor Lowlands 2011 te kopen. Genoeg reden dus om heel erg hard je best te doen! Helemaal nu bekend is dat ook de twee heetste dichters van het moment bij dit mini-Lowlands-festival aanwezig zijn. Ellen Deckwitz heeft net haar debuutbundel uit en Daan Doesborgh is regerend kampioen bij het NK Poetry Slam. Tot 30 juni?!
Tweet bestaat niet (meer)...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef AMDB het volgende:
Vandaag toch sowieso? Volgens mij hoorde ik zoiets gister op de radio.
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/75549693903503360
Ha ja die kreeg ik tweetdeck ook binnen. Toen was hij weer wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er stond: "Binnen afzienbare tijd..."
Meer niks.
Heb vertrouwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:24 schreef AMDB het volgende:
Vandaag of morgen namen, durf ik wel met zekerheid te zeggen dan. Al is vandaag eigenlijk al te laat, meestal eerder op de dag.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij krijgt een naam! En jij krijgt een naam! En jij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
Zijn er ook grappen die je wel snapt?![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG AAAAHquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk volgende week tijdens Pinkpop. Schijnen ze in het verleden ook regelmatig gedaan hebben?quote:
Of artiesten die daar wat roepenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk volgende week tijdens Pinkpop. Schijnen ze in het verleden ook regelmatig gedaan hebben?
En dus niet Bravo/X-ray shit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil namen van bekende bazenacts gaarne!!!
Nee. De rest is gewoon te mainstream. Jij en ik waarderen kwaliteit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:00 schreef TripleP het volgende:
Ik ben te underground voor "grote" namen.
Iemand moest die kaartjes kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef ranja het volgende:
Ik ben te underground voor Lowlands
Maar ik ga toch maar.
Dat wordt ravenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. De rest is gewoon te mainstream. Jij en ik waarderen kwaliteit.
Niks 'quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Ik hoop echt dat er nog snel vette namen komen
Ja, en dan vooral Lima namenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Ik hoop echt dat er nog snel vette namen komen
Dat ging niet over mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie juist níet van dat soort muziek houdt (geen Xray of Bravo)!
Zij, friekin, heeft niets in die richting gezegd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie juist níet van dat soort muziek houdt (geen Xray of Bravo)!
FUCK MEquote:
Vette namen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef julian6 het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Voor mij zitten er al genoeg kleinere toffe namen bij om nog iets aan headliners nodig te hebben.quote:
hier zeker niet, ik noem een Daft Punk of Prodigy, of iets anders echt grootsquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor mij zitten er al genoeg kleinere toffe namen bij om nog iets aan headliners nodig te hebben.
Dat zou natuurlijk zeker nog heel tof zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hier zeker niet, ik noem een Daft Punk of Prodigy, of iets anders echt groots
dus je kocht de tickets enkel voor verkoop?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer eens nietmaar uiteraard heb ik wel tickets.
maar ik mag geen kaartjes aanbieden via fokdus jullie weten mn pm box weer te vinden
oh en nee ze gaan niet voor de standaard 150eurW
inb4 the shitstorm, de tyfus voor elke moraalridder die tegen de verkoop met 'winst' is
neuh maar de lineup was nog niet bekend, dus ik kocht zze maar vast en keek later wel alsdat ik zin had / de lineup leuk vondquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je kocht de tickets enkel voor verkoop?
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering stervenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer eens nietmaar uiteraard heb ik wel tickets.
maar ik mag geen kaartjes aanbieden via fokdus jullie weten mn pm box weer te vinden
oh en nee ze gaan niet voor de standaard 150eurW
inb4 the shitstorm, de tyfus voor elke moraalridder die tegen de verkoop met 'winst' is
sinds wanneer gaan ze voor 300 "?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering sterven
Wat is er fout aan? Waarom zou je, als je niet kan, de kaartjes onder de huidige marktwaarde verkopen?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering sterven
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is er fout aan? Waarom zou je, als je niet kan, de kaartjes onder de huidige marktwaarde verkopen?!
Is er nog meer hiervan iets in de genre elektronische muziek wat ik moet checkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:04 schreef vaasinbloem het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Meeste al bekend, maar toch wel lekker namenSnap Chase & Status niet echt, twee keer achter elkaar, maar goed, wel tof opzich
Vergeet dat maar, LL08, PP09, LL10quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
Hoop dat pendulum ook weer komt, vorig jaar gemist
Je hebt niks gedaan maar je gunt je zelf x keer 50 euro niet (x is het aantal kaartjes). Dan ben je een dief van je eigen portemonnee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het nog steeds niet heel veel bijzonders eigenlijk
niet helemaal waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat hier een alpha afsluiter bij zat inderdaad. Elbow voor de Grolsch zou wel kunnen als afsluiting v.e. dag denk ik
Ik moest Ame even 2x lezenquote:
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.
ik vind het nog steeds dikke bullshit en aso. Jouw tijd is niet 70e waard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet helemaal waar
de koper was wel op tijd, als je te laat bent is t toch echt je eigen schulddat is de meerwaarde,
dr is vraag, en de verkoper is het aanbod waardoor hij mag rekenen wat ie wilt.
AM onderling uitwisselbaar vinden met die andere bandsquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.
Die zijn baas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef julian6 het volgende:
Het nationale ballet, Residentie orkest, Nationaal jeugd jazz orkest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg komt er eigenlijk nog wat leuks op LL?
Oeh, HOTquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Het nationale ballet, Residentie orkest, Nationaal jeugd jazz orkest.
Jij komt al klaar van een komkommer.quote:
Zeker, zou ik ook wel willen.quote:
qft!quote:
Doe is oprotten van hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg komt er eigenlijk nog wat leuks op LL?
newbie.quote:
Donderdags bij de 24uurs, jij en ik, clean fight, ik zie je daar wel.quote:
Daarom post ik ook in het LL topic om een beetje te compenseren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb seks gehad met Dark_Angelus, zijn piemel was een beetje klein...
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die zijn baas.
(Voor de rest maakt mij niet zo héééél veel uit, ik heb al flink wat namen waar ik opzich wel heen wil, ben zelf weer neit zo van het alternatieve)
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt al klaar van een komkommer.
Sompig!quote:
Op festivals dien je alles ongewassen te doen.quote:
Q-Tipquote:
Daar issiequote:
quote:
Heb je Depeche Mode al gebeld?quote:
Ja, ze hebben ook nog een opening in hun tourschema tijdens LLquote:
in de X-Ray ermeequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook nog een opening in hun tourschema tijdens LL
Ja, na Chromeoquote:
Vrij/za/zo rond 17:30. Heerlijk. Even al het zweet uit de reet halenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Poll: Douchen op Lowlands?
• Ja, ik ben een mooiboy
• Nee, hardcore!
• Ja, mits in ruil voor seks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mooiboy, je komt zeker voor Tiesto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij/za/zo rond 17:30. Heerlijk. Even al het zweet uit de reet halen
Ja, maar daar was het hartstikke druk, dus ik ben terug gegaan naar de tent en toen huilend naar huis gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooiboy, je komt zeker voor Tiesto?
dagkaarten en lowlandsquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel was een kaart dan voor het weekend? Of zijn er ook dagkaarten, zodat je daarvan een kunt kopen als je weet wanneer je artiest op een dag komt?
Je koopt één campingflight to lowlands paradise, je gaat de volle mik, of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel was een kaart dan voor het weekend? Of zijn er ook dagkaarten, zodat je daarvan een kunt kopen als je weet wanneer je artiest op een dag komt?
1993 beldequote:
goeie garpquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
150. Maar is uitverkocht, dus nu zijn er alleen uitzuigkaarten van 200+ te krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van festivals. Wat is een normale prijs voor een weekendkaart?
Ah, klote.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
150. Maar is uitverkocht, dus nu zijn er alleen uitzuigkaarten van 200+ te krijgen.
Daar kon je het eerste jaar 4,5 keer voor naar Lowlands.quote:
Wat ook zo moet blijvenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je koopt één campingflight to lowlands paradise, je gaat de volle mik, of niet.
ja maar die zijn er dus niet/nauwelijksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dagjesmensen op Lowlands
Dat moet je ook niet willen, als dagjesmens. Aangezien niemand doucht, op die paar mooiboys hier na.
[ afbeelding ]
Dit is of smetvrees of een jammer grapjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef willemwaus het volgende:
Ik douche minstens 3-4x per dag op LL..
qftquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Douchen op festivals rond 17:00 zodat je de nacht enigszins schoon bent.Ik haat me vies voelen als ik dans.
Wij hebben nog een Lowlandsdeal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef TripleP het volgende:
Ik heb elke dag gedouched op m'n tweede lowlands. Op mijn eerste lowlands helemaal niet.
Vond het tweede een stuk fijner.
slurpquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben nog een Lowlandsdeal.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet niet, mensen: douchen op LL is voor het goede doel!:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt al klaar van een komkommer.
Dat dus. En nog toffe ook, beste lichting namen tot dusver. Begint al aardig vorm te krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:04 schreef PiRANiA het volgende:
Gister niet online, kom je terug, zijn er namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |