quote:Kaarten voor Lowlands / Club Llow
Nog steeds naarstig op zoek naar kaarten voor Lowlands 2011? Pak je kans, want via de Club LLow actie zijn nog steeds wekelijks kaarten te winnen voor zowel Lowlands als Club LLow. Luister hier hoe André Roos kaarten wint bij MetMichiel. Tijdens Club LLow zelf, 30 juni in de Desmet studio’s in Amsterdam, is er ook het exclusieve recht om nog kaarten voor Lowlands 2011 te kopen. Genoeg reden dus om heel erg hard je best te doen! Helemaal nu bekend is dat ook de twee heetste dichters van het moment bij dit mini-Lowlands-festival aanwezig zijn. Ellen Deckwitz heeft net haar debuutbundel uit en Daan Doesborgh is regerend kampioen bij het NK Poetry Slam. Tot 30 juni?!
Tweet bestaat niet (meer)...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:19 schreef AMDB het volgende:
Vandaag toch sowieso? Volgens mij hoorde ik zoiets gister op de radio.
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/75549693903503360
Ha ja die kreeg ik tweetdeck ook binnen. Toen was hij weer wegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er stond: "Binnen afzienbare tijd..."
Meer niks.
Heb vertrouwenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:24 schreef AMDB het volgende:
Vandaag of morgen namen, durf ik wel met zekerheid te zeggen dan. Al is vandaag eigenlijk al te laat, meestal eerder op de dag.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij krijgt een naam! En jij krijgt een naam! En jij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
Zijn er ook grappen die je wel snapt?![]()
Hihi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG AAAAHquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk volgende week tijdens Pinkpop. Schijnen ze in het verleden ook regelmatig gedaan hebben?quote:
Of artiesten die daar wat roepenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk volgende week tijdens Pinkpop. Schijnen ze in het verleden ook regelmatig gedaan hebben?
En dus niet Bravo/X-ray shit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil namen van bekende bazenacts gaarne!!!
Nee. De rest is gewoon te mainstream. Jij en ik waarderen kwaliteit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:00 schreef TripleP het volgende:
Ik ben te underground voor "grote" namen.
Iemand moest die kaartjes kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:09 schreef ranja het volgende:
Ik ben te underground voor Lowlands
Maar ik ga toch maar.
Dat wordt ravenquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. De rest is gewoon te mainstream. Jij en ik waarderen kwaliteit.
Niks 'quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Ik hoop echt dat er nog snel vette namen komen
Ja, en dan vooral Lima namenquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef TripleP het volgende:
Ik hoop echt dat er nog snel vette namen komen
Dat ging niet over mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie juist níet van dat soort muziek houdt (geen Xray of Bravo)!
Zij, friekin, heeft niets in die richting gezegd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie juist níet van dat soort muziek houdt (geen Xray of Bravo)!
FUCK MEquote:
Vette namen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef julian6 het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Voor mij zitten er al genoeg kleinere toffe namen bij om nog iets aan headliners nodig te hebben.quote:
hier zeker niet, ik noem een Daft Punk of Prodigy, of iets anders echt grootsquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor mij zitten er al genoeg kleinere toffe namen bij om nog iets aan headliners nodig te hebben.
Dat zou natuurlijk zeker nog heel tof zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hier zeker niet, ik noem een Daft Punk of Prodigy, of iets anders echt groots
dus je kocht de tickets enkel voor verkoop?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer eens nietmaar uiteraard heb ik wel tickets.
maar ik mag geen kaartjes aanbieden via fokdus jullie weten mn pm box weer te vinden
oh en nee ze gaan niet voor de standaard 150eurW
inb4 the shitstorm, de tyfus voor elke moraalridder die tegen de verkoop met 'winst' is
neuh maar de lineup was nog niet bekend, dus ik kocht zze maar vast en keek later wel alsdat ik zin had / de lineup leuk vondquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dus je kocht de tickets enkel voor verkoop?
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering stervenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:18 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer eens nietmaar uiteraard heb ik wel tickets.
maar ik mag geen kaartjes aanbieden via fokdus jullie weten mn pm box weer te vinden
oh en nee ze gaan niet voor de standaard 150eurW
inb4 the shitstorm, de tyfus voor elke moraalridder die tegen de verkoop met 'winst' is
sinds wanneer gaan ze voor 300 "?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering sterven
Wat is er fout aan? Waarom zou je, als je niet kan, de kaartjes onder de huidige marktwaarde verkopen?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij ze doorverkoopt voor 160~170e hoor je niemand. Als je ze doorverkoopt voor 200~300, kun je de kankertyfusaidstering sterven
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is er fout aan? Waarom zou je, als je niet kan, de kaartjes onder de huidige marktwaarde verkopen?!
Is er nog meer hiervan iets in de genre elektronische muziek wat ik moet checkenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:04 schreef vaasinbloem het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Meeste al bekend, maar toch wel lekker namenSnap Chase & Status niet echt, twee keer achter elkaar, maar goed, wel tof opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |