Vergeet dat maar, LL08, PP09, LL10quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
Hoop dat pendulum ook weer komt, vorig jaar gemist
Je hebt niks gedaan maar je gunt je zelf x keer 50 euro niet (x is het aantal kaartjes). Dan ben je een dief van je eigen portemonnee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het nog steeds niet heel veel bijzonders eigenlijk
niet helemaal waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat hier een alpha afsluiter bij zat inderdaad. Elbow voor de Grolsch zou wel kunnen als afsluiting v.e. dag denk ik
Ik moest Ame even 2x lezenquote:
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.
ik vind het nog steeds dikke bullshit en aso. Jouw tijd is niet 70e waard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet helemaal waar
de koper was wel op tijd, als je te laat bent is t toch echt je eigen schulddat is de meerwaarde,
dr is vraag, en de verkoper is het aanbod waardoor hij mag rekenen wat ie wilt.
AM onderling uitwisselbaar vinden met die andere bandsquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.
Die zijn baas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef julian6 het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Het nationale ballet, Residentie orkest, Nationaal jeugd jazz orkest.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg komt er eigenlijk nog wat leuks op LL?
Oeh, HOTquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Het nationale ballet, Residentie orkest, Nationaal jeugd jazz orkest.
Jij komt al klaar van een komkommer.quote:
Zeker, zou ik ook wel willen.quote:
qft!quote:
Doe is oprotten van hier.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg komt er eigenlijk nog wat leuks op LL?
newbie.quote:
Donderdags bij de 24uurs, jij en ik, clean fight, ik zie je daar wel.quote:
Daarom post ik ook in het LL topic om een beetje te compenseren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb seks gehad met Dark_Angelus, zijn piemel was een beetje klein...
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die zijn baas.
(Voor de rest maakt mij niet zo héééél veel uit, ik heb al flink wat namen waar ik opzich wel heen wil, ben zelf weer neit zo van het alternatieve)
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt al klaar van een komkommer.
Sompig!quote:
Op festivals dien je alles ongewassen te doen.quote:
Q-Tipquote:
Daar issiequote:
quote:
Heb je Depeche Mode al gebeld?quote:
Ja, ze hebben ook nog een opening in hun tourschema tijdens LLquote:
in de X-Ray ermeequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook nog een opening in hun tourschema tijdens LL
Ja, na Chromeoquote:
Vrij/za/zo rond 17:30. Heerlijk. Even al het zweet uit de reet halenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Poll: Douchen op Lowlands?
• Ja, ik ben een mooiboy
• Nee, hardcore!
• Ja, mits in ruil voor seks
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mooiboy, je komt zeker voor Tiesto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij/za/zo rond 17:30. Heerlijk. Even al het zweet uit de reet halen
Ja, maar daar was het hartstikke druk, dus ik ben terug gegaan naar de tent en toen huilend naar huis gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooiboy, je komt zeker voor Tiesto?
dagkaarten en lowlandsquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel was een kaart dan voor het weekend? Of zijn er ook dagkaarten, zodat je daarvan een kunt kopen als je weet wanneer je artiest op een dag komt?
Je koopt één campingflight to lowlands paradise, je gaat de volle mik, of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel was een kaart dan voor het weekend? Of zijn er ook dagkaarten, zodat je daarvan een kunt kopen als je weet wanneer je artiest op een dag komt?
1993 beldequote:
goeie garpquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
150. Maar is uitverkocht, dus nu zijn er alleen uitzuigkaarten van 200+ te krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van festivals. Wat is een normale prijs voor een weekendkaart?
Ah, klote.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
150. Maar is uitverkocht, dus nu zijn er alleen uitzuigkaarten van 200+ te krijgen.
Daar kon je het eerste jaar 4,5 keer voor naar Lowlands.quote:
Wat ook zo moet blijvenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je koopt één campingflight to lowlands paradise, je gaat de volle mik, of niet.
ja maar die zijn er dus niet/nauwelijksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dagjesmensen op Lowlands
Dat moet je ook niet willen, als dagjesmens. Aangezien niemand doucht, op die paar mooiboys hier na.
[ afbeelding ]
Dit is of smetvrees of een jammer grapjequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef willemwaus het volgende:
Ik douche minstens 3-4x per dag op LL..
qftquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Douchen op festivals rond 17:00 zodat je de nacht enigszins schoon bent.Ik haat me vies voelen als ik dans.
Wij hebben nog een Lowlandsdeal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef TripleP het volgende:
Ik heb elke dag gedouched op m'n tweede lowlands. Op mijn eerste lowlands helemaal niet.
Vond het tweede een stuk fijner.
slurpquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hebben nog een Lowlandsdeal.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vergeet niet, mensen: douchen op LL is voor het goede doel!:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt al klaar van een komkommer.
Forum Opties | |
---|---|