Vergeet dat maar, LL08, PP09, LL10quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:38 schreef leeell het volgende:
Hoop dat pendulum ook weer komt, vorig jaar gemist
Je hebt niks gedaan maar je gunt je zelf x keer 50 euro niet (x is het aantal kaartjes). Dan ben je een dief van je eigen portemonnee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het nog steeds niet heel veel bijzonders eigenlijk
niet helemaal waarquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je geen fuck hebt gedaan voor de toegevoegde waarde. Je hebt 150e betaald, je hebt ze op je prikbord gehangen en dat is het.
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Denk niet dat hier een alpha afsluiter bij zat inderdaad. Elbow voor de Grolsch zou wel kunnen als afsluiting v.e. dag denk ik
Ik moest Ame even 2x lezenquote:
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Elbow de grolsch afsluit, dEUS dan ws voor arctic monkeys in de alpha og miss ook Grolsch afsluiter. Ik begin steeds meer te geloven dat Interpol de Alpha op zondag afsluit.
ik vind het nog steeds dikke bullshit en aso. Jouw tijd is niet 70e waard.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet helemaal waar
de koper was wel op tijd, als je te laat bent is t toch echt je eigen schulddat is de meerwaarde,
dr is vraag, en de verkoper is het aanbod waardoor hij mag rekenen wat ie wilt.
AM onderling uitwisselbaar vinden met die andere bandsquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik vind band als interpol, artic monkeys, keane en ga zo nog maar even door, zo hetzelfde en onderling uitwisselbaar he. Dus ik hoop op een andere band voor de alpha afsluiter. En niet zo'n 13 in een dozijn britpop/indie bandje.
Die zijn baas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:52 schreef julian6 het volgende:
The Roots // Flogging Molly // dEUS // James Blake // Q-Tip // Beady Eye // Elbow // Noah and the Whale // Chase & Status // Cage The Elephant // The Kills // Joan as Police Woman // The Computers // Destroyer // Antwerp Gipsy-Ska Orkestra // Âme (live) // Cloud Control // Foster The People // DeWolff // Twin Shadow // Handsome Poets // The Vaccines // Frank Turner // Skrillex // Karnivool // Timber Timbre // Pearson Sound b2b Ben UFO // Suuns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |