quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Sofi doesn't need shit!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Skrillex mag SOFI dan wel meenemen en dan mag zij Deadmau5 ook wel meeslepen.
Je herkent mij aan mijn laptop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef RickoKun het volgende:
Ga weg met je zilver ik kom je klappe op lowlands pirania
quote:
Ik liep dær vorig jaar inderdaad langs. Mijn gezicht deed toen echt een "quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Zeker te chillen bij die 'gehandicapten' camping (waar doodnormale lui gigantisch veel ruimte hebben rond hun tentje en dikke parties houden)
Goed onderbouwd wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Skrillex
De geruchtenranking is gebaseerd op de volgende data:
Stemgedrag van Lowlovers
Deze act heeft nieuw materiaal uitgebracht in 2011
Deze act tourt rond eind augustus in Europa
Deze act staat dit jaar op Pukkelpop en/of Haldern
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo iets:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik moet nog een Pokémon BH maken.
Ja die wil ik gaan fixen. En dan als bikini ofzo.quote:
Top.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die wil ik gaan fixen. En dan als bikini ofzo.
Dus als je op LL iemand tegenkomt met die BH aan ben ik het.
Ik zal er eentje op je drinken (M'n verjaardag) hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn studie begint trouwens op 22 augustus.
Jeuj!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zal er eentje op je drinken (M'n verjaardag) hoor.
We kunnen wel samen reizen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jeuj!
Ik kom dus ook op 22 augustus 'snachts van Lowlands terug, dan eventjes 4 uur ofzo slapen thuis en op naar Eindhoven... dat zal wat worden
Ik ga in feite ook op maandag terug, 'snachtsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We kunnen wel samen reizen.
Onee grapje ik gapas op maandag terug. Hopelijk.
Dat is het bedrag wat ik tijdens het laatste lowlands weekend heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weekend Lowlands kost bij mij 280 euro. Max. Inclusief alles.
Maar hee, mocht je hem verkopen, ik houd me aanbevolen hè.
Permban voor de mensen die Ray-Ban stemden aub. Iig permban voor deze reeks.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Keuze
• Lowlands
• Een Raybanzonnebril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Da's niet lievvquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Permban voor de mensen die Ray-Ban stemden aub. Iig permban voor deze reeks.
Dat is Robert Mquote:
DJ je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef TripleP het volgende:
Muziek door mijn gloednieuwe technics koptelefoon
FUCK YEA
Ach, zijn doelgroep zit er nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is Robert M. Zou wel geniaal zijn als die voor LL zou worden aangekondigd
.
"Robert M komt naar Lowlands"
Ik draai plaatjes in mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
DJ je?
[..]
Ach, zijn doelgroep zit er niet
Als ik naar ll ga, moet er natuurlijk wel gezopen worden, dat betekend de hele dag door bier drinken en tja dat kost nou eenmaal geldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weekend Lowlands kost bij mij 280 euro. Max. Inclusief alles.
Maar hee, mocht je hem verkopen, ik houd me aanbevolen hè.
lowlands én deze rayban. http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-22856quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Keuze
• Lowlands
• Een Raybanzonnebril
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2quote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga ons even alvast een potje lekker maken
Je weet dondersgoed dat dat een groot verschil isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2" kunnen zeggen
.
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Yup 2001.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komen
Ja, en snel. Is nu toch wel eens tijd toch?quote:
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #25 [zilver]
Pinkpop 2011 #6 waar het bier al ingekocht is
Blijft humor
Lachen! Je eerste keer?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef SLP_ het volgende:
Wie had dat ooit nog gedacht? IK GA NAAR LOWLANDS!!!!!! Wel om te werken, maar dat maakt me niets uit! Ik ben nu zooooo extreem blij hahaha. Vandaag aangenomen bij Eventure en meteen op Lowlands ingepland, geweldig
Ik ben er 3 jaar geleden voor het eerst heengeweest en daarna niet meerquote:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ga meestal naar Pinkpop en LL en sta me verdorie ieder jaar weer te verdedigen! Gezeur van beiden kanten hoor. Vind het beiden festivals leuk, juist omdat het zo verschillend isquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
Ik weet dat deze mededeling je leven echt verrijkt heeft. Geef het maar toequote:
Ik geef gewoon aan dat LL veel meer leeft dan PP op FOKquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |