Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2quote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga ons even alvast een potje lekker maken
Je weet dondersgoed dat dat een groot verschil isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zeg alleen [LWL]. Ik had ook "Camping 2" kunnen zeggen
.
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam telkens denken aan Faye Reagan of Faye Valentine.
Yup 2001.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is System of a Down trouwens op lowlands geweest? (vast wel, aangezien Serj er vorig jaar ook was?) Zou ik wel zeer bruut vinden als die dit jaar (weer?) zouden komen
Ja, en snel. Is nu toch wel eens tijd toch?quote:
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #25 [zilver]
Pinkpop 2011 #6 waar het bier al ingekocht is
Blijft humor
Lachen! Je eerste keer?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:32 schreef SLP_ het volgende:
Wie had dat ooit nog gedacht? IK GA NAAR LOWLANDS!!!!!! Wel om te werken, maar dat maakt me niets uit! Ik ben nu zooooo extreem blij hahaha. Vandaag aangenomen bij Eventure en meteen op Lowlands ingepland, geweldig
Ik ben er 3 jaar geleden voor het eerst heengeweest en daarna niet meerquote:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ga meestal naar Pinkpop en LL en sta me verdorie ieder jaar weer te verdedigen! Gezeur van beiden kanten hoor. Vind het beiden festivals leuk, juist omdat het zo verschillend isquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
Ik weet dat deze mededeling je leven echt verrijkt heeft. Geef het maar toequote:
Ik geef gewoon aan dat LL veel meer leeft dan PP op FOKquote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen die naar Lowlands gaan, ook wel erg graag aan anderen laten weten dat ze dat doen. Bovendien staat hier vaak ook gewoon een boel zooi aan posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |