Waarom insinueer je dat ik troll? Dit komt grotendeels voort uit de mond van Zwartkruis en Jansen heeft toch gezegd dat hij niet op de positie van Eriksen komt te spelen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, loop niet zo achterlijk te trollen. Theo heeft in een interview toch ook gezegd dat hij zich op de controlerende positie moest richten, dat is de plek van Anita. Eriksen haalt hij er niet uit, en De Jong zou hij er ook nooit uit halen.
Jij vind het logisch om Jansen op de CDM te zetten? Zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt er inderdaad meer kijk op dan De Boer.
Dus komt hij in aanmerking op de plek voor Anita...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom insinueer je dat ik troll? Dit komt grotendeels voort uit de mond van Zwartkruis en Jansen heeft toch gezegd dat hij niet op de positie van Eriksen komt te spelen?
Nee want er is nog een aanvallende positie op het middenveld...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus komt hij in aanmerking op de plek voor Anita...
Hey sukkel. Beweer ik dan meer verstand te hebben dan De Boer? Er zijn echter een hoop kenners die zich buigen over een aantal mogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt er inderdaad meer kijk op dan De Boer.
Zoals ik al zei, hij speelde een behoorlijk seizoen. Dus de dingen die jij hier nu opnoemt mogen dan wel kloppen, maar het feit dat hij überhaupt bij Ajax speelt is omdat er gewoon geen betere spelers waren/zijn. Dat zal ongetwijfeld veranderen de komende aantal jaren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anita heeft naast zijn kwaliteiten die hem ZEER geschikt maken voor de CDM positie een drive waar elk team in de eredivisie naar zoekt. Zijn specifieke kwaliteiten zijn het vrijwel altijd goed vrij draaien in balbezit, het positie kiezen en aanbieden op het moment dat het nodig is, het vastbijten in de tegenstander als het nodig is, de verdediging ondersteunen op de momenten waar nodig. Met zijn goede inspeelpass altijd de voetballende oplossing naar voren zoeken en met zijn kleine lichaam fysiek enorm sterk.
Nou ga jij komen met het argument dat hij fouten maakt. Dit is een kul argument, een fout maak je niet in je eentje maar met een heel team, de momenten dat hij instapt hoort hij a] rugdekking te krijgen en b] geen lopende man tegen overzich te krijgen.
Als Anita tien centimeter groter was had de absolute top er alles aan gedaan om hem te bemachtigen, het is een zege dat hij bijgetekend heeft en wat meer respect van jou naar hem zou je sieren.
Je zegt dat Frank er in dat geval geen kijk op heeft dus ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hey sukkel. Beweer ik dan meer verstand te hebben dan De Boer? Er zijn echter een hoop kenners die zich buigen over een aantal mogelijkheden.
CHRISTUS TE PAARDquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je zegt dat Frank er in dat geval geen kijk op heeft dus ja.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
CHRISTUS TE PAARD!!! Lezen is lastig of niet?
Triest mannetje serieus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.
Kijk het is vrij simpel en hier zijn we ons allebei prima van bewust. Ajax kan geen Busquets kopen. Period. Als er een speler van zijn klasse bij Ajax speelt is hij binnen een mum van tijd weggekocht. Daarom moet je het ook in perspectief zien en is Anita de beste optie voor ons. Ik kan me geen betere CDM voor de geest halen voor Ajax. Idealiter uiteraard wel, realistisch niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij speelde een behoorlijk seizoen. Dus de dingen die jij hier nu opnoemt mogen dan wel kloppen, maar het feit dat hij überhaupt bij Ajax speelt is omdat er gewoon geen betere spelers waren/zijn. Dat zal ongetwijfeld veranderen de komende aantal jaren.
Hij blinkt niet uit in die dingen zoals jij het doet overkomen, totaal niet. Het is zwaar overdreven. En al was hij 10 cm langer, dan had hij wellicht een Europese subtopper kunnen worden (als ik zie wat voor droeftoeters er daar spelen had dat prima gekund ja), maar de absolute top? Ik zie het niet hoor. En altijd een aanvallende oplossing zoeken? Dat is ook wel érrug overdreven zeg...
Je speelt meestal omdat er geen betere spelers op die positie zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij speelde een behoorlijk seizoen. Dus de dingen die jij hier nu opnoemt mogen dan wel kloppen, maar het feit dat hij überhaupt bij Ajax speelt is omdat er gewoon geen betere spelers waren/zijn. Dat zal ongetwijfeld veranderen de komende aantal jaren.
Hij blinkt niet uit in die dingen zoals jij het doet overkomen, totaal niet. Het is zwaar overdreven. En al was hij 10 cm langer, dan had hij wellicht een Europese subtopper kunnen worden (als ik zie wat voor droeftoeters er daar spelen had dat prima gekund ja), maar de absolute top? Ik zie het niet hoor. En altijd een aanvallende oplossing zoeken? Dat is ook wel érrug overdreven zeg...
Jij vindt dus van wel, nou dat is prima. Maar het is lastig om een discussie te voeren wanneer de ene partij er heilig van overtuigd is dat deze man prima mee had kunnen draaien in een Ajax die niet ver onder haar niveau zit, dat begrijp jij hoop ik ook.
Van iemand zoals jij, die ik nog nooit op een goede post heb kunnen betrappen, neem ik zo een verwensing maar al te graag aan.quote:
Gelukkig heb jij altijd goede berichten met je zwaar onderbouwde reacties. Eerst achterlijk beginnen te schelden omdat je het niet aan kan en alles bij een ander in de voeten schuiven, ga zo door.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Van iemand zoals jij, die ik nog nooit op een goede post heb kunnen betrappen, neem ik zo een verwensing maar al te graag aan.
Uiteraard, maar gezien wat Anita tot nu heeft laten zien en het feit dat kennelijk ook Frankie eigenlijk liever andere spelers opstelt i.p.v hem snap ik niet hoe jullie hem zo'n geweldenaar kunnen vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk het is vrij simpel en hier zijn we ons allebei prima van bewust. Ajax kan geen Busquets kopen. Period. Als er een speler van zijn klasse bij Ajax speelt is hij binnen een mum van tijd weggekocht. Daarom moet je het ook in perspectief zien en is Anita de beste optie voor ons. Ik kan me geen betere CDM voor de geest halen voor Ajax. Idealiter uiteraard wel, realistisch niet.
Ik zei dat je Frank mooi moet laten gaan, als hij hem daar wil hebben dan ga ik daar niets over zeggen. Nergens heb ik gezegd dat Anita geen goede CDM zou zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk. Waarom vind jij wel dat Jansen op de CDM kan?
Zo te zien ken je mijn posts nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij altijd goede berichten met je zwaar onderbouwde reacties. Eerst achterlijk beginnen te schelden omdat je het niet aan kan en alles bij een ander in de voeten schuiven, ga zo door.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zo te zien ken je mijn posts niet. Zet jezelf vooral nog meer voor lul. Oh, en zoek even op wat schelden precies is.
Het is wel typisch een speler uit de Ajax jeugd. Itt een Enoh die eigenlijk precies het tegenovergestelde is. Dat is een speler die verdedigend sterk is, maar aanvallend weinig brengt. Anita vind ik aanvallend regelmatig goede dingen doen. In balbezit probeert hij altijd naar voren te spelen en vind hij ook vaak de vrije man.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt dus van wel, nou dat is prima. Maar het is lastig om een discussie te voeren wanneer de ene partij er heilig van overtuigd is dat deze man prima mee had kunnen draaien in een Ajax die niet ver onder haar niveau zit, dat begrijp jij hoop ik ook.
Davids had wel even iets meer bij te zetten. Daarnaast agressiever in zijn spel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen steeds over lengte beginnen bij Anita... Hij is juist voor een klein kereltje sterk genoeg en op zijn positie zijn er een aantal zaken veel belangrijker dan het fysieke aspect. Zeker binnen een Ajax-waardig systeem. Anita voldoet aan de meeste van die dingen. Overigens was Davids zelf ook al zo'n reus he...
Inderdaad, wanneer je echt zo'n pitbull bent als Davids laat je niet over je heen lopen. Anita komt niet echt als een bijtertje over maar meer als een lieverdje en laat zich nog wel eens te gemakkelijk van de bal lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef Catch22- het volgende:
als hij als controlerende/verdedigende middenvelder speelt is het fysieke gedeelte niet onbelangrijk.
Davids is toch wel een stukkie breder dan Vurnon
Precies, belangrijkste van zijn positie is het overnemen van de back positie als de backs zijn opgekomen. Ondersteunen van de CV's. Vrij staan en opendraaien in balbezit en de lopende middenvelders tegenhouden. Als je dit kunt doen met een redelijke technische bagage ala Vurnon en een goede inspeelpass dan ben je al een heel eind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen steeds over lengte beginnen bij Anita... Hij is juist voor een klein kereltje sterk genoeg en op zijn positie zijn er een aantal zaken veel belangrijker dan het fysieke aspect. Zeker binnen een Ajax-waardig systeem. Anita voldoet aan de meeste van die dingen. Overigens was Davids zelf ook al zo'n reus he...
Exact, in het spelletje zoals Ajax het wilt spelen kom je beter tot je recht als je een klein behendig mannetje bent. Als je naar Barca kijkt zie je ook dat er in balbezit niet tot nauwelijks wordt gerend, kwestie van positie kiezen en de opties afgaan. Van groot belang is het op de kleine meter in bezit houden van de bal en de voetballende optie kiezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:54 schreef DeNummer10 het volgende:
De meeste mensen verwarren de positie van VMC met die van een verdedigende middenvelder in Duitsland of Engeland. To-taal verschillend. Bij Ajax is die positie bestemd voor een slimme behendige speler. Door collectieve pressie (erg belangrijk zijn dus de 2 vooruitgeschoven middenvelders vóór hem) zorgt ervoor dat je op bijna elke positie van het veld bij balverlies die 1 vs 1 clash ontwijkt. Anders wordt je fysiek overlopen. Dat is dezelfde reden waarom je zo dominant en kort moet spelen als Ajax zijnde. Alles kort houden om de tegenstander niet te kunnen laten buffelen, en om ze steeds een stap vooruit te zijn, zowel balbezit als balverlies. Hoog tempo en de bagage om te voetballen in de kleine ruimte zijn een pre. De Enoh's en De Zeeuw's van deze wereld zijn per definitie al niet geschikt voor Ajax-voetbal.
quote:Derk Boerrigter is vrijdag medisch gekeurd bij Ajax. De linksbuiten van RKC Waalwijk tekent binnenkort een driejarig contract bij de kampioen. Hij was eerder in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club actief.
Boerrigter is de derde aanwinst van Ajax voor het nieuwe seizoen. De club verzekerde zich al van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).
Ajax wil spits Kolbeinn Sighthorsson van AZ overnemen. Beide clubs hebben nog geen overeenkomst over een transfersom bereikt.
Demy de Zeeuw staat in de belangstelling van Spartak Moskou. Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld.
Ajax meldt zich bij Joris Mathijsen (Hamburger SV) als Vertonghen alsnog afscheid neemt. De formatie denkt de vervangers van Van der Wiel (Anita) en Stekelenburg (Vermeer) al in huis te hebben.
Anita verlengt
Vurnon Anita heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2014. De oude verbintenis van de drievoudig international liep tot halverwege 2012.
De 22-jarige Anita bevestigt de nieuwe overeenkomst op zijn twitterpagina. “Het is officieel. Ik heb net bijgetekend tot medio 2014.”
De rechtspoot vierde al op zestienjarige leeftijd in het duel met FC Groningen op 19 maart 2006 zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax.
De afgelopen seizoenen kreeg hij telkens meer speeltijd; in de laatste wedstrijden van de vorige jaargang diende Anita als controlerende middenvelder nadat hij eerst veelvuldig werd opgesteld als linkervleugelverdediger.
Anita speelde tot dusver 75 competitieduels, waarin hij drie keer tot scoren kwam.
''Het was een gemakkelijke keuze", zegt hij op de website van Ajax. "Ik ben hier nog lang niet uitgeleerd. Er zijn nog veel mooie wedstrijden te spelen bij Ajax.''
quote:
Dat lijkt wel leuk maar hoe later in het transferwindow hoe moeilijker het is om te reagerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld
Goed gemaaktquote:
Wil nog niets zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld
lol....quote:
lol.... Iedereen is overtuigd van zijn gelijk ;'). Twee jaar geleden speelde Theo als CM, en Frank heeft gezegd dat hij is gehaald voor de positie CMquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef gniffie het volgende:
denummer 10 en pizzakoppo -> HeldenPosts![]()
En natuurlijk Anita
Ik gun Stekelenburg wel een vertek. Met name het feit dat ik Vermeer niet nog een jaar 2e kracht zie spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik gun het zowel Steek als Vermeer. Vermeer moet nu echt gewoon een keer eerste doelman zijn ergens. Anders ben ik bang dat je hem ook kwijt raakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik gun Stekelenburg wel een vertek. Met name het feit dat ik Vermeer niet nog een jaar 2e kracht zie spelen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef j95 het volgende:
Ik vind het werkelijk schandalig dat Ten Rouwelaar nu is opgeroepen. Vermeer is één van de betere uit de Eredivisie
En met Boschker heeft Van Marwijk al aangetoont dat (40 jaar oude) tweede keepers geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef j95 het volgende:
Ik vind het werkelijk schandalig dat Ten Rouwelaar nu is opgeroepen. Vermeer is één van de betere uit de Eredivisie
Waarom zou je een Ten Rouwelaar oproepen als je een Vermeer kunt oproepen. Iets met potentie enzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En met Boschker heeft Van Marwijk al aangetoont dat (40 jaar oude) tweede keepers geen probleem zijn.
Naja het zelfde heb ik met Boularouz eigenlijk in zo'n oefenduel, maar ach boeiend zolang het maar leuke wedstrijden worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Waarom zou je een Ten Rouwelaar oproepen als je een Vermeer kunt oproepen. Iets met potentie enzo.
quote:Van der Vaart raadt twijfelende Mathijsen transfer naar Ajax aan
Zaterdag, 28 mei 2011 om 00:10
Wanneer Jan Vertonghen vertrekt bij Ajax, komt Joris Mathijsen in beeld als vervanger. De verdediger van Hamburger SV heeft een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt, maar liet eerder weten dat hij nog niet heeft besloten of hij al terug wil keren naar Nederland. Rafael van der Vaart raadt zijn voetbalvriend een stap naar Amsterdam in ieder geval aan.
Van der Vaart en Mathijsen speelden samen bij HSV en komen elkaar nog steeds tegen bij het Nederlands elftal. “Ik heb hem gezegd dat hij het moet doen”, vertelde Van der Vaart vrijdag aan Voetbalzone. “Joris heeft nooit bij een topclub gespeeld in Nederland gespeeld en Ajax zou dan ook een grote uitdaging voor hem zijn. Ik denk dat hij er ook zou passen. Frank de Boer kent hem natuurlijk al goed van het Nederlands elftal en hij weet wat hij met Joris in huis haalt.”
Donderdag zette Mathijsen de deur voor Ajax al op een kier. “Natuurlijk is de Duitse competitie sterker dan de Nederlandse”, zei hij toen. “Maar als je van HSV naar Ajax gaat, is dat geen stap terug. Ajax is de grootste club van Nederland. In Duitsland is elk stadion groot en vol met toeschouwers, maar volgens mij zijn de toeschouwersaantallen in Nederland ook niet verkeerd.”
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
Coronel vs. Cruijff
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft een brief ontvangen van voorzitter Uri Coronel vanwege de column van Johan Cruijff in Telesport. Daarin liet de toekomstig Ajax-commissaris weten dat hij vanaf 1 juni, na terugtreding van directeur Rik van den Boog, aan de slag wil
Uri Coronel
Coronel laat de ledenraad weten, dat hij als interim-voorzitter en president-commissaris niet zal accepteren dat Cruijff gesprekken zal voeren met trainers en andere Ajax-vertegenwoordigers of veranderingen wil doorvoeren in de organisatie.
De ledenraad heeft het schrijven voor kennisgeving aangenomen en ziet het als een stuiptrekking en vertragingstactiek van de zittende machthebbers. Cruijff zal daarom op persoonlijke titel gesprekken blijven voeren om zo snel mogelijk de namen bij de verschillende (nieuwe) functies te kunnen invullen.
En dat is dan erelid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:31 schreef 16meter het volgende:
Persoonlijke vete uitvechten in de media ten koste van Ajax, goed bezig Uri.
Hij is toch erelid geworden vanwege zijn bijdrage aan het totstand komen van de Arena dacht ik, wel vreemd dat degene die dat eigenlijk tot stand heeft doen komen, Louis van Gaal, geen erelid is.quote:
Triest inderdaad, wat een Ajax hart heeft die man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:31 schreef 16meter het volgende:
Persoonlijke vete uitvechten in de media ten koste van Ajax, goed bezig Uri.
Want?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef MCH het volgende:
De tijden dat FC Twente voor een prikkie 'talentvolle opvolgers' kan ophalen zijn ook wel voorbij.
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dit je eerste jaar dat je voetbal volgt?
quote:
18.20-18.55 NED1.quote:EenVandaag ging kijken in Noordwijk, waar het talent van Van der Sar voor het eerst duidelijk opviel. We spraken met de mensen die Van der Sar's carrière een beslissend zetje hebben gegeven.
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
Coronel laat de ledenraad weten, dat hij als interim-voorzitter en president-commissaris niet zal accepteren dat Cruijff gesprekken zal voeren met trainers en andere Ajax-vertegenwoordigers of veranderingen wil doorvoeren in de organisatie.
Net zoals die klap josti van NOS (Arno Vermeulen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.
Straks dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:39 schreef msnk het volgende:
Portret Edwin van der Sar tijdens EénVandaag: 18.20-18.55 NED1.
quote:Amsterdam is ten koste van gedoodverfd kampioenskandidaat Bloemendaal, hockey kampioen geworden van Nederland. In 2004 deed Amsterdam dat voor de laatste keer.
Lol, vervang Amsterdam door Ajax, Bloemendaal door Twente en hockey door voetbal en de zin klopt nog steedsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dus.
En nog meer blijde nieuws, jeuuj
[..]
Daarom ook dat ik het post inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lol, vervang Amsterdam door Ajax, Bloemendaal door Twente en hockey door voetbal en de zin klopt nog steeds
Hockeyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dus.
En nog meer blijde nieuws, jeuuj
[..]
Hockeymeisjes + hockeyfeestjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hockey. Kunnen we die sport niet aan de duitsers geven of zo?
Amsterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hockey. Kunnen we die sport niet aan de duitsers geven of zo?
Dat is inderdaad ook leuk.quote:
Bestaan? volgens mij ben je een bijna uniek als je zijn daden niet vergeeft en van alles gewoon Van der Boog de schuld geeft. Iets wat ik ook niet helemaal bevat clubman of niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.
Je vergeeft mensen voor dingen die ze in het verleden hebben gedaan, niet dingen die ze nu nog steeds doen zoals dit artikel aangeeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaan? volgens mij ben je een bijna uniek als je zijn daden niet vergeeft en van alles gewoon Van der Boog de schuld geeft. Iets wat ik ook niet helemaal bevat clubman of niet.
Zo denk ik er dus ook over, maar als het goed is zijn ze beide bijna weg dus laat hem nog ff de grote baas spelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Je vergeeft mensen voor dingen die ze in het verleden hebben gedaan, niet dingen die ze nu nog steeds doen zoals dit artikel aangeeft
Maar waarom deed je dan zo verbaasd over mijn opmerkingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, maar als het goed is zijn ze beide bijna weg dus laat hem nog ff de grote baas spelen
Jij zei dat ze bestonden, terwijl na het kampioenschap iedereen het met elkaar eens leek te zijn dat zijn tranen oprecht waren en hij 'maar een vergissing' had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar waarom deed je dan zo verbaasd over mijn opmerking?
Ik begrijp je wel hoor, maar ik vind dat hij hiermee zijn ware aard toont, als de berichten zoals ze nu naar voren komen kloppen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat ze bestonden, terwijl na het kampioenschap iedereen het met elkaar eens leek te zijn dat zijn tranen oprecht waren en hij 'maar een vergissing' had gemaakt.
Ach laat ook maar zitten ik ben te moe om het uit te leggen en wij zullen elkaar volgens mij nooit begrijpen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd FireFox1!
We hebben onze ups en downs gehad. Ik heb wat dingen gezegd, jij hebt wat dingen gezegd. De echte diehard Barca-fan, jij verdient het meer dan wie dan ookGeniet nog even na en eeehh... Ja.
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd FireFox1!
We hebben onze ups en downs gehad. Ik heb wat dingen gezegd, jij hebt wat dingen gezegd. De echte diehard Barca-fan, jij verdient het meer dan wie dan ookGeniet nog even na en eeehh... Ja.
[..]
Ik koop wel weer het officiële seizoensoverzicht binnenkort!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef IDisposable het volgende:
Het zal wel genoemd zijn. Maar nu op Eredivisie Live de weg naar het kampioenschap van Ajax.
Wel leuk voor Barca dat ze nu net zo groots zijn als Ajax. Ik kan me voorstellen dat de echte Barcasupporter al jaren opkeek tegen die geweldige status en dat het nu bevredigend is om als gelijke de wereld tegemoet te kunnen treden.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:12 schreef Smoofie het volgende:
Barca 4....Ajax moet nu voor de 5e CL gaan...![]()
![]()
![]()
Als Ajax 600 miljoen in schulden kon staan hadden we de CL ook kunnen winnenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel leuk voor Barca dat ze nu net zo groots zijn als Ajax. Ik kan me voorstellen dat de echte Barcasupporter al jaren opkeek tegen die geweldige status en dat het nu bevredigend is om als gelijke de wereld tegemoet te kunnen treden.
Met een schuld van 600 miljoen zouden we nu 3 sterren hebben voor CL winsten alleen!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ajax 600 miljoen in schulden kon staan hadden we de CL ook kunnen winnen
Bayern is een van de weinige grote clubs die geen schulden heeft/.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Laten we hopen dat het met vier/vijf jaar helemaal recht is getrokken en de kleinere clubs weer mee kunnen doen.
Al was 't zo dat Ajax niet meer de CL kan winnen (wat wel een keer moet lukken met die Fair Play regels), teams die zich in de schulden werken en daardoor wel winnen moeten gewoon optyfen. Dan maar Schalke die gaat heersen of zo.
Klopt, maar zoals je zelf al zegt een grote club. Die mogen blijven meedoen. Ik zou gewoon graag de kleinere clubs weer terug willen zien, zonder schulden.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bayern is een van de weinige grote clubs die geen schulden heeft/.
Idd. Kijk maar naar Bayern, geen schulden maar die kunnen ook niet alles kopen wat ze willen. Het ligt ook aan de landen. Als Santander ofzo in de problemen komt door de economie, en Spanje kan geen bail out doen dan is het dag Barca en Real. Dit kan natuurlijk niet zo door gaan, al die schulden. Ook man. United. Er komt een tijd dat ze gewoon.....niet meer verder kunnenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je zelf al zegt een grote club. Die mogen blijven meedoen. Ik zou gewoon graag de kleinere clubs weer terug willen zien, zonder schulden.
Nottingham Forest die twee keer achter elkaar de EC1 wint, één keer tegen Malmö of all teams
Als ze hun schulden eerdags niet aflossen wel ja. Elk normaal bedrijf was nu al failliet gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef msnk het volgende:
Lijkt me geweldig om de jaren '70 te hebben meegemaakt. Ajax, Feyenoord, Atletico, Saint-Etienne, Club Brugge, Borussia M'Gladbach, Malmö, Celtic...
Weinig mensen kijken nu nog om naar de meeste van deze teams. Zou het Barcelona en Man Utd hetzelfde overkomen over 20 jaar?
Dat de dag maar snel mag komen dat die klote clubs failliet gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef msnk het volgende:
Dat die dag maar snel mag komen en de kleinere landen weer een opmars maken. Winnen met eigen jeugd, weinig import, zoals het voetbal hoort te zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef msnk het volgende:
Dat die dag maar snel mag komen en de kleinere landen weer een opmars maken. Winnen met eigen jeugd, weinig import, zoals het voetbal hoort te zijn.
13 juni zoiets.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef Idioteque het volgende:
Iemand een idee wanneer je uiterlijk te horen krijgt dat je een van de gelukkigen op de wachtlijst bent die een seizoenskaart kan kopen? Of moet ik dan gewoon even bellen?
Dan nog steeds haal je veel meer omzet uit Engeland en Spanje dan uit Nederland, Zweden en Albanië. Ik zie er niet zo heel veel mee veranderen, alleen meer transfers nadat ze transfervrij zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Laten we hopen dat het met vier/vijf jaar helemaal recht is getrokken en de kleinere clubs weer mee kunnen doen.
Al was 't zo dat Ajax niet meer de CL kan winnen (wat wel een keer moet lukken met die Fair Play regels), teams die zich in de schulden werken en daardoor wel winnen moeten gewoon optyfen. Dan maar Schalke die gaat heersen of zo.
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel was het geworden als het Barca - Ajax was?
Gelul. We hadden er gewoon een verlenging uitgesleept.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
20-0 zou makkelijk kunnen als ze er zin in zouden hebben.
2-4quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel was het geworden als het Barca - Ajax was?
Overdrijven is ook een vak apartquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar wil ik niet aan denken.
20-0 zou makkelijk kunnen als ze er zin in zouden hebben.
Sowieso zou Vermeer of Steek de 1e en 2e goal van Barca wel hebben gehad. No offense naar van der Sar, maar dat waren wel blunders van zijn kant.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax zou het makkelijker hebben tegen Barça dan Real.
Dus 3-0 / 4-0
Bij de tweede stond hij helemaal verkeerd.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso zou Vermeer of Steek de 1e en 2e goal van Barca wel hebben gehad. No offense naar van der Sar, maar dat waren wel blunders van zijn kant.
2e was een fout, eerste was niet te houden.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso zou Vermeer of Steek de 1e en 2e goal van Barca wel hebben gehad. No offense naar van der Sar, maar dat waren wel blunders van zijn kant.
Begrijpelijk, kan hij zich revancheren. Hij wilt niet naar Turkije waar ze 4,5 miljoen bieden.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, El Ham schijnt naar PSV te willen. Nog liever een geblesseerde reis dan El Ham
Net alsof Fredje daar mee om kan gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liever niet eigenlijk, hij schiet er zo weer 25 in als je met dat kinderkarakter om kunt gaan.
Onzin, zo erg is die El Ham niet. Frank de Boer is gewoon wel erg principieel.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof Fredje daar mee om kan gaan. Volgens mij is Verbeek de enige Nederlandse trainer die daar mee om kan gaan.
Mja na het lezen van dit artikel en de bijbehorende reacties (sommige mensen hebben echt goede ideeën) begin ik ook meer mijn twijfels te krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan nog steeds haal je veel meer omzet uit Engeland en Spanje dan uit Nederland, Zweden en Albanië. Ik zie er niet zo heel veel mee veranderen, alleen meer transfers nadat ze transfervrij zijn.
Kan leuk wordenquote:
De nummer 3 en 4 van de PL zijn ook gewoon CL waardige ploegen, de nummer 5 zelfs ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Mja na het lezen van dit artikel en de bijbehorende reacties (sommige mensen hebben echt goede ideeën) begin ik ook meer mijn twijfels te krijgen.
- Een salary-cap (dan doen teams als Ajax en zo wel weer mee, mensen zijn minder snel geneigd om weg te gaan naar het buitenland).
- Minder teams van één land in de CL (moet wel samen gaan met andere regels anders krijg je de hele tijd Man Utd of Chelsea in de finale).
- Je ziet ook hoe blij we zijn als we überhaupt de CL halen, omdat we dan zo'n grote financiële boost krijgen. Dat is echt niet anders voor de grote clubs. Arsenal bijv waren ook erg blij dat ze alweer de groepsfase hebben overleefd. Puur vanwege het geld, want wtf is daar nou leuk aan? Het Financial reward systeem moet echt helemaal op de schop. Hoe dat precies moet worden laat ik aan de economen (met voetbalverstand natuurlijk) over.
Maar wellicht een goede eerste stap? We zullen zien.
Hoe eerlijk is het eigenlijk dat de nummer 3 en 4 CL kunnen spelen omdat 1 of 2 clubs uit datzelfde land altijd de finale halen
[..]
Kan leuk worden
Jij ziet Man City CL winnen, meneer Jordaniaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De nummer 3 en 4 van de PL zijn ook gewoon CL waardige ploegen, de nummer 5 zelfs ook.
ja waarom ?? omdat ze meer geld krijgen uit Europa Cup voetbal.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De nummer 3 en 4 van de PL zijn ook gewoon CL waardige ploegen, de nummer 5 zelfs ook.
Zoiets gaat zichzelf van binnenuit opeten natuurlijk. Als die clubs gedwongen zijn om af te lossen dan kunnen ze veel minder toppers halen en dus minder domineren. De aantrekkingskracht van de PL en de PD gaat achteruit ten opzichte van bijvoorbeeld de Nederlandse en de Franse competitie, waardoor er ook voor de TV gelden minder geboden gaat worden, waardoor de inkomsten verder teruglopen, er minder toppers gehaald kunnen worden, enz. Enz.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan nog steeds haal je veel meer omzet uit Engeland en Spanje dan uit Nederland, Zweden en Albanië. Ik zie er niet zo heel veel mee veranderen, alleen meer transfers nadat ze transfervrij zijn.
zegt hij toch niet. alleen dat ze waardig mee kunnen doen, nou dat klopt.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij ziet Man City CL winnen, meneer Jordania?
Precies !quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoiets gaat zichzelf van binnenuit opeten natuurlijk. Als die clubs gedwongen zijn om af te lossen dan kunnen ze veel minder toppers halen en dus minder domineren. De aantrekkingskracht van de PL en de PD gaat achteruit ten opzichte van bijvoorbeeld de Nederlandse en de Franse competitie, waardoor er ook voor de TV gelden minder geboden gaat worden, waardoor de inkomsten verder teruglopen, er minder toppers gehaald kunnen worden, enz. Enz.
Ze komen gemiddeld gezien een stuk verder dan Racing Genk of Twente (of Ajax, helaas).quote:Op zondag 29 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat teams niet meer spelen om te winnen maar om de kwartfinale te halen. Dat is niet waardig. Anders lees je mijn hele post evenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
zegt hij toch niet. alleen dat ze waardig mee kunnen doen, nou dat klopt.
Imploderen ja, als het niet anders kan dan maar zo. Laat hen zichzelf maar in de kont neukenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zoiets gaat zichzelf van binnenuit opeten natuurlijk. Als die clubs gedwongen zijn om af te lossen dan kunnen ze veel minder toppers halen en dus minder domineren. De aantrekkingskracht van de PL en de PD gaat achteruit ten opzichte van bijvoorbeeld de Nederlandse en de Franse competitie, waardoor er ook voor de TV gelden minder geboden gaat worden, waardoor de inkomsten verder teruglopen, er minder toppers gehaald kunnen worden, enz. Enz.
Dat zeg ikquote:Op zondag 29 mei 2011 14:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Ze komen gemiddeld gezien een stuk verder dan Racing Genk of Twente (of Ajax, helaas).
Maar het systeem houdt zichzelf natuurlijk in stand. Doordat ze verder komen worden ook meer ploegen uit die competitie toegelaten, maar het is ook zo dat ze verder komen doordat ze meer geld hebben, wat juist weer door de vele plekken voor engelse ploegen komt.
Ze hoeven niet de CL te kunnen winnen om CL waardige ploegen te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, omdat ze rijke geldschieters hebben en ongeveer 5x zoveel tv geld krijgen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja waarom ?? omdat ze meer geld krijgen uit Europa Cup voetbal.
Als je een eerlijke competitie wilt hebben, moet je terug naar vroeger, CL inkomsten eerlijker verdelen over alle clubs, knock out systeem en max aantal deelnemers per land.
Inderdaad. Als ik dan lees dat een Nottingham Forest twee keer de EC achter elkaar wint en dan ineens het derde jaar door CSKA Sofia in de eerste ronde al wordt uitgeschakeld... Dat houdt dingen wel spannendquote:Op zondag 29 mei 2011 14:11 schreef macca728 het volgende:
al een jaar of 10 zijn het dezelfde ploegen die de kwartfinales in de CL halen, paar ploegen die wisselen.
Nou spannend.....
Lezen bitte, dankequote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hoeven niet de CL te kunnen winnen om CL waardige ploegen te zijn.
Een hoop van de topclubs zouden instorten als ze niet ieder jaar de groepsfase zouden overlevenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, omdat ze rijke geldschieters hebben en ongeveer 5x zoveel tv geld krijgen.
ja je kunt de ploegen in de CL nu al invullen voor volgend jaar. En voor de komende 5 jaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik dan lees dat een Nottingham Forest twee keer de EC achter elkaar wint en dan ineens het derde jaar door CSKA Sofia in de eerste ronde al wordt uitgeschakeld... Dat houdt dingen wel spannend
7 miljoen is een beetje veel voor hemquote:Op zondag 29 mei 2011 14:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Matavz balt goed op het moment. Toch maar ophalen?
Ik vind het niks. Leuk voor een subtopper, maar niet voor een CL-ploeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Matavz balt goed op het moment. Toch maar ophalen?
Botafogoquote:Op zondag 29 mei 2011 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tegen wie moeten we eigenlijk?
Die overigens onwijs goed staan te ballen de hele week alquote:
Zal vast wel jaquote:Op zondag 29 mei 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die overigens onwijs goed staan te ballen de hele week al.
1:25 ook mooi hoor.quote:
Is toch heerlijk man, eindelijk 's wat echte tegenstandquote:Op zondag 29 mei 2011 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Zaterdag 2 juli:
vv Buitenpost - AFC Ajax, 15.00 uur.
Sportpark De Swadde, Jeltingalaan te Buitenpost.
Woensdag 6 juli:
AZSV Aalten - AFC Ajax, 19.00 uur.
Sportpark Villekamp, Haartsestraat 57 te Aalten.
Zaterdag 9 juli:
FC Emmen - AFC Ajax, 16.00 uur.
In het stadion aan de Meerdijk te Emmen.
Wtf
Er woont ook van alles wat ik liever niet heb. Begint met een M.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:31 schreef msnk het volgende:
Er wonen een hoop van alles in Amsterdam, bazenstad
niets mis met meisjes, maar ieder zijn dingquote:Op zondag 29 mei 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er woont ook van alles wat ik liever niet heb. Begint met een M.
MSNK's?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er woont ook van alles wat ik liever niet heb. Begint met een M.
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met meisjes, maar ieder zijn ding.
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met meisjes, maar ieder zijn ding.
MSNK is toch een turk, geen mocro?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer wat de meeste MSNk's gemeen hebben
Indo's tellen niet als allochtoonquote:Op zondag 29 mei 2011 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
MSNK is toch een turk, geen mocro?
Trouwens, jij bent zelf een halve buitenlander, Dus niet zo zeuren!
Oh, moslims bedoelde je.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Indo's tellen niet als allochtoon. En ik ben kwart...ik ben gewoon bijzonder donker voor een kwart
. En Mocro's sowieso
. Maar Hoofddoekjes etc
.
Ik ga morgen iig geen VI kijken met Willemquote:Op zondag 29 mei 2011 16:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh, moslims bedoelde je.
Het voelt raar om zo'n wedstrijd te kijken zonder achtergrond geluid. Je hoort alleen de commentator af en toe, en wat kindjes die Ajax roepen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga morgen iig geen VI kijken met Willem. Willem + gijp = barcafap op camera.
Zeker te veel gesmoked en drank. COmbineer dat met de franse arrogantie en klaarquote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hebben die fransen van olympique zich weer misdragen in amsterdam? Het zal ook wel weer eens niet anders zijn.
What's in a namequote:Op zondag 29 mei 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een schot van boeie (). Goeie redding van de keeper.
Hij heet eigenlijk buoy maar de commentator zegt steeds boeien, boeien.quote:
Had je niet gekeken? Goeie wedstrijd man, Zelfs penalties. Genieten! :pquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik zie de uitslagen van de play-offs, damn. Grun bijna gewonnen.
Nee man, Formula 1quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Had je niet gekeken? Goeie wedstrijd man, Zelfs penalties. Genieten! :p
Godver, schieten ze 2 keer mis voor open goal
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef msnk het volgende:
Verdedigen als een stel Italianen, dit zijn toch geen Brazilianen man
[..]!
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Zomaar de
. Vooral van jou MSNK, ook al ben je allochtoon, had ik niet van je verwacht
.
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
F1 is ook gewoon een sport, jullie met je vooroordelen
Weer een FOK!vriend minderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weer een FOK!vriend minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Ze hebben gisteren Afellay gezien en willen ook het net doorknippenquote:
Achja, niet iedereen is zo goed als klomp.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beetje jammer dat ze op de site van copa amsterdam geen nederlands kunnen, Tottenham trekt blijkbaar aan het laatste eind met een panalty.
Op een site van zo'n prestigieus toernooi als dit zou je toch wel verwachten dat het taalgebruik correct is.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achja, niet iedereen is zo goed als klomp.
Iets met een stroomstoring zeiden ze.quote:
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabelsquote:Op zondag 29 mei 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iets met een stroomstoring zeiden ze.
Met een schaar afgeknipt inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabels
quote:
Turken en Mocros zijn ook + en - hehquote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabels
Ik ook van jouquote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want als ik 'ja' zeg, krijg ik een ban
Jammer dat Ado (quote:Op zondag 29 mei 2011 17:40 schreef msnk het volgende:
Ik heb geen zin in penalty's dus beter scoort Ajax, FCG-ADO was al spannend genoeg![]()
Misschien kan iemand met z'n mobieltje streamen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:53 schreef HeatWave het volgende:
We horen achteraf wel wie er gewonnen heeft.
2011, hoe moeilijk is het om een wedstrijdje uit te zenden, falers....
quote:Op zondag 29 mei 2011 18:10 schreef msnk het volgende:
En Cruijff zag dat het goed was.
[ afbeelding ]
Cruyff!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef msnk het volgende:
"Is er nog iemand van Marseilles dan?" Gast ze mogen met Cruijff op de foto
IS je vergeven knuffelturk.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef msnk het volgende:
Dico Koppers miste dus de penalty, niet Klaassen inderdaadSowwy
En Marco Bizot liet zich weer zien hè
Probeer er maar een zaak van te maken bootnegerquote:
Ze zijn nog jong hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
wat een beker3 man nodig om hem te dragen.
Ik ben geen neger ffsquote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef msnk het volgende:
't is best chill om je geen zorgen te hoeven maken voor voorrondes en de derde ster en zo
[..]
Probeer er maar een zaak van te maken bootneger
koeliequote:Op zondag 29 mei 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen neger ffsPas nou maar op, racist, anders djoek ik je zus of broer.
Ja maar dat waren steeds wedstrijdjes van 25 minuten, en zonder sfeer. En een kutcommentator. En ongeveer 20 minuten gezien, de rest van de tijd lag ie er uit.quote:
De toekomst!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar dat waren steeds wedstrijdjes van 25 minuten, en zonder sfeer. En een kutcommentator. En ongeveer 20 minuten gezien, de rest van de tijd lag ie er uit.
En het was de A1
Als het maar het Ajax-spel ten goede komt vind ik alles goedquote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Janssen gaat in dienst van Eriksen spelen denk niet dat dat zijn spel ten goede komt.
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El hamquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Theo bij SV zat er echt chill bij, veel relaxtere gozer dan hamlap zo op het eerste gezicht. Hoop dat die zijn rol ook goed kan vervullen dan kunnen we nog een tijdje genieten van hem
En terecht natuurlijk de man heeft een fantastisch seizoen gedraaid en was ver uit de beste speler van Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El ham
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Theo bij SV zat er echt chill bij, veel relaxtere gozer dan hamlap zo op het eerste gezicht. Hoop dat die zijn rol ook goed kan vervullen dan kunnen we nog een tijdje genieten van hem
Tadic is mij een te irritant ventje daarbij is het begrip "duurder" nog zacht uitgedrukt en ben je als Servier natuurlijk wel wat sneller Internationalquote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.
Ben wel benieuwd of hij veel kan doen met zijn schot. Heb eens gekeken naar het aantal assists dit jaar en vorig jaar maar het stelt nauwelijks wat voor, en behalve het laatste seizoen scoort hij eigenlijk nauwelijks of beter gezegd niet.
En afgelopen 2 seizoen komt hij niet eens boven de 5 assists uit. Je zou toch wel anders verwachtten voor iemand met een 'goed schot'. Een voetballer als Tadic bijv. heeft 17 assists dit seizoen gedraait. Was dat geen betere optie geweest in plaats van Boerrigter? Tadic is jonger, meer talent en international. Boerrigter is goedkoper, maar ouder en geen international.
Ze waren wel complimenteus ja en terecht natuurlijk zoals heloef zegt. Maar hijzelf gedroeg zich wel onderdanig, geen baasjesgedrag, heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El ham
Denk het niet eigenlijk, tenzij hij goed toneel kan spelen en straks inderdaad zich als een lul gaat gedragen. Maar ach, voor 5~ mil (incl salaris en zo) kun je je geen al te grote miskoop maken met Theo denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |