abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97385015

[ Bericht 38% gewijzigd door Vjenne12345 op 28-05-2011 08:47:29 ]
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 15:18:31 #2
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97385025
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet, loop niet zo achterlijk te trollen. Theo heeft in een interview toch ook gezegd dat hij zich op de controlerende positie moest richten, dat is de plek van Anita. Eriksen haalt hij er niet uit, en De Jong zou hij er ook nooit uit halen.
Waarom insinueer je dat ik troll? Dit komt grotendeels voort uit de mond van Zwartkruis en Jansen heeft toch gezegd dat hij niet op de positie van Eriksen komt te spelen?
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 15:19:10 #3
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97385051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jij hebt er inderdaad meer kijk op dan De Boer. :')
Jij vind het logisch om Jansen op de CDM te zetten? Zo ja, waarom?
pi_97385053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Waarom insinueer je dat ik troll? Dit komt grotendeels voort uit de mond van Zwartkruis en Jansen heeft toch gezegd dat hij niet op de positie van Eriksen komt te spelen?
Dus komt hij in aanmerking op de plek voor Anita...
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 15:20:06 #5
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97385090
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dus komt hij in aanmerking op de plek voor Anita...
Nee want er is nog een aanvallende positie op het middenveld...
pi_97385105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jij hebt er inderdaad meer kijk op dan De Boer. :')
Hey sukkel. Beweer ik dan meer verstand te hebben dan De Boer? Er zijn echter een hoop kenners die zich buigen over een aantal mogelijkheden.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:21:21 #7
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97385162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Anita heeft naast zijn kwaliteiten die hem ZEER geschikt maken voor de CDM positie een drive waar elk team in de eredivisie naar zoekt. Zijn specifieke kwaliteiten zijn het vrijwel altijd goed vrij draaien in balbezit, het positie kiezen en aanbieden op het moment dat het nodig is, het vastbijten in de tegenstander als het nodig is, de verdediging ondersteunen op de momenten waar nodig. Met zijn goede inspeelpass altijd de voetballende oplossing naar voren zoeken en met zijn kleine lichaam fysiek enorm sterk.

Nou ga jij komen met het argument dat hij fouten maakt. Dit is een kul argument, een fout maak je niet in je eentje maar met een heel team, de momenten dat hij instapt hoort hij a] rugdekking te krijgen en b] geen lopende man tegen overzich te krijgen.

Als Anita tien centimeter groter was had de absolute top er alles aan gedaan om hem te bemachtigen, het is een zege dat hij bijgetekend heeft en wat meer respect van jou naar hem zou je sieren.
Zoals ik al zei, hij speelde een behoorlijk seizoen. Dus de dingen die jij hier nu opnoemt mogen dan wel kloppen, maar het feit dat hij überhaupt bij Ajax speelt is omdat er gewoon geen betere spelers waren/zijn. Dat zal ongetwijfeld veranderen de komende aantal jaren.

Hij blinkt niet uit in die dingen zoals jij het doet overkomen, totaal niet. Het is zwaar overdreven. En al was hij 10 cm langer, dan had hij wellicht een Europese subtopper kunnen worden (als ik zie wat voor droeftoeters er daar spelen had dat prima gekund ja), maar de absolute top? Ik zie het niet hoor. En altijd een aanvallende oplossing zoeken? Dat is ook wel érrug overdreven zeg :{...

Jij vindt dus van wel, nou dat is prima. Maar het is lastig om een discussie te voeren wanneer de ene partij er heilig van overtuigd is dat deze man prima mee had kunnen draaien in een Ajax die niet ver onder haar niveau zit, dat begrijp jij hoop ik ook.
AFC AJAX
pi_97385168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hey sukkel. Beweer ik dan meer verstand te hebben dan De Boer? Er zijn echter een hoop kenners die zich buigen over een aantal mogelijkheden.
Je zegt dat Frank er in dat geval geen kijk op heeft dus ja.
pi_97385189
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Je zegt dat Frank er in dat geval geen kijk op heeft dus ja.
CHRISTUS TE PAARD :')!!! Lezen is lastig of niet?
pi_97385221
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

CHRISTUS TE PAARD :')!!! Lezen is lastig of niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.
Triest mannetje serieus.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:23:08 #11
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97385222
Janssen moest toch juist op de plek van De Zeeuw, daarom wil de Zeeuw graag weg.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 15:23:47 #12
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97385257
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, hij speelde een behoorlijk seizoen. Dus de dingen die jij hier nu opnoemt mogen dan wel kloppen, maar het feit dat hij überhaupt bij Ajax speelt is omdat er gewoon geen betere spelers waren/zijn. Dat zal ongetwijfeld veranderen de komende aantal jaren.

Hij blinkt niet uit in die dingen zoals jij het doet overkomen, totaal niet. Het is zwaar overdreven. En al was hij 10 cm langer, dan had hij wellicht een Europese subtopper kunnen worden (als ik zie wat voor droeftoeters er daar spelen had dat prima gekund ja), maar de absolute top? Ik zie het niet hoor. En altijd een aanvallende oplossing zoeken? Dat is ook wel érrug overdreven zeg :{...
Kijk het is vrij simpel en hier zijn we ons allebei prima van bewust. Ajax kan geen Busquets kopen. Period. Als er een speler van zijn klasse bij Ajax speelt is hij binnen een mum van tijd weggekocht. Daarom moet je het ook in perspectief zien en is Anita de beste optie voor ons. Ik kan me geen betere CDM voor de geest halen voor Ajax. Idealiter uiteraard wel, realistisch niet.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:24:35 #13
189963 nubreektmijnklomp
pi_97385292
quote:

[..]

Jij vindt dus van wel, nou dat is prima. Maar het is lastig om een discussie te voeren wanneer de ene partij er heilig van overtuigd is dat deze man prima mee had kunnen draaien in een Ajax die niet ver onder haar niveau zit, dat begrijp jij hoop ik ook.
Je speelt meestal omdat er geen betere spelers op die positie zijn.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97385294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

[..]

Triest mannetje serieus.
Van iemand zoals jij, die ik nog nooit op een goede post heb kunnen betrappen, neem ik zo een verwensing maar al te graag aan.
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 15:25:15 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97385316
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

[..]

Triest mannetje serieus.
Reageer eens inhoudelijk. Waarom vind jij wel dat Jansen op de CDM kan?
pi_97385348
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:24 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Van iemand zoals jij, die ik nog nooit op een goede post heb kunnen betrappen, neem ik zo een verwensing maar al te graag aan.
Gelukkig heb jij altijd goede berichten met je zwaar onderbouwde reacties. Eerst achterlijk beginnen te schelden omdat je het niet aan kan en alles bij een ander in de voeten schuiven, ga zo door.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:26:35 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97385366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kijk het is vrij simpel en hier zijn we ons allebei prima van bewust. Ajax kan geen Busquets kopen. Period. Als er een speler van zijn klasse bij Ajax speelt is hij binnen een mum van tijd weggekocht. Daarom moet je het ook in perspectief zien en is Anita de beste optie voor ons. Ik kan me geen betere CDM voor de geest halen voor Ajax. Idealiter uiteraard wel, realistisch niet.
Uiteraard, maar gezien wat Anita tot nu heeft laten zien en het feit dat kennelijk ook Frankie eigenlijk liever andere spelers opstelt i.p.v hem snap ik niet hoe jullie hem zo'n geweldenaar kunnen vinden.

De manier waarop ook, alsof hij een revelatie is :?

Nou ja het zal wel, volgend seizoen hebben we er een veel beter beeld bij, hoop ik, want dan moet er een selectie staan zoals de trainer dat wil en niet zoals het hem geforceerd werd.
AFC AJAX
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:28:53 #18
189963 nubreektmijnklomp
pi_97385482
De gemoederen lopen hoog op in dit topic :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97385496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk. Waarom vind jij wel dat Jansen op de CDM kan?
Ik zei dat je Frank mooi moet laten gaan, als hij hem daar wil hebben dan ga ik daar niets over zeggen. Nergens heb ik gezegd dat Anita geen goede CDM zou zijn.
pi_97385542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij altijd goede berichten met je zwaar onderbouwde reacties. Eerst achterlijk beginnen te schelden omdat je het niet aan kan en alles bij een ander in de voeten schuiven, ga zo door.
Zo te zien ken je mijn posts niet :). Zet jezelf vooral nog meer voor lul. Oh, en zoek even op wat schelden precies is.
pi_97385576
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Zo te zien ken je mijn posts niet :). Zet jezelf vooral nog meer voor lul. Oh, en zoek even op wat schelden precies is.
_O_ , wat een held ben je toch ook.
pi_97385821
Mensen. Mensen. Gaat u zich eens gedragen, voort. :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:39:15 #23
283085 TWP
kassalade
pi_97385909
:')__
:)
pi_97386205
We zijn kampioen, wees blij!

*O*
★★★
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:53:33 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97386478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef ajacied4lf het volgende:
We zijn kampioen, wees blij!

*O*
^O^
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:54:50 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97386529
quote:

[..]

Het is wel typisch een speler uit de Ajax jeugd. Itt een Enoh die eigenlijk precies het tegenovergestelde is. Dat is een speler die verdedigend sterk is, maar aanvallend weinig brengt. Anita vind ik aanvallend regelmatig goede dingen doen. In balbezit probeert hij altijd naar voren te spelen en vind hij ook vaak de vrije man.
Verdedigend vind ik hem niet zo sterk. Hij heeft ook nog wel eens de neiging om te snel zijn man te laten lopen. Daar heb ik hem al meerdere keren op betrapt. Zowel toen hij LB speelde als toen hij CDM speelde. Ik ben alleen bang dat je met Janssen hetzelfde probleem krijgt. Die zal ook niet zo geweldig mee lopen bij een opkomende middenvelder.

Ik ben bang dat De Boer zich nogal eens gaat verslikken in het spel wat hij wil spelen. Te veel spelers opstellen die vooral sterk zijn in opbouwend en aanvallend opzicht, maar het zijn geen kuitenbijtertjes. Janssen heeft een winnaarsmentaliteit, maar hij is natuurlijk verdedigend niet geweldig sterk.
Een soort Davids op het middenveld is gewoon heel belangrijk. Anita zou op die manier kunnen uitgroeien, maar voor zo'n type vind ik hem wat te klein en te slap.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97387232
Ik snap echt niet dat mensen steeds over lengte beginnen bij Anita... Hij is juist voor een klein kereltje sterk genoeg en op zijn positie zijn er een aantal zaken veel belangrijker dan het fysieke aspect. Zeker binnen een Ajax-waardig systeem. Anita voldoet aan de meeste van die dingen. Overigens was Davids zelf ook al zo'n reus he...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:14:37 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_97387377
als hij als controlerende/verdedigende middenvelder speelt is het fysieke gedeelte niet onbelangrijk.

Davids is toch wel een stukkie breder dan Vurnon
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:23:45 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97387741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen steeds over lengte beginnen bij Anita... Hij is juist voor een klein kereltje sterk genoeg en op zijn positie zijn er een aantal zaken veel belangrijker dan het fysieke aspect. Zeker binnen een Ajax-waardig systeem. Anita voldoet aan de meeste van die dingen. Overigens was Davids zelf ook al zo'n reus he...
Davids had wel even iets meer bij te zetten. Daarnaast agressiever in zijn spel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_97387760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef Catch22- het volgende:
als hij als controlerende/verdedigende middenvelder speelt is het fysieke gedeelte niet onbelangrijk.

Davids is toch wel een stukkie breder dan Vurnon
Inderdaad, wanneer je echt zo'n pitbull bent als Davids laat je niet over je heen lopen. Anita komt niet echt als een bijtertje over maar meer als een lieverdje en laat zich nog wel eens te gemakkelijk van de bal lopen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:30:41 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97388015
Denk toch even kijken, Davids is 2cm groter dan Anita dus dat lijkt me inderdaad niet zo enorm, verder was Davids de eerste keer bij Ajax wel goed, de 2e keer was hij toch vaak een stapje te laat.

Verder altijd moeilijk spelers te vergelijken zeker als ze niet tot dezelfde generatie behoren, ik vind Anita het niet slecht doen maar een kopduel zal hij niet vaak winnen
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:33:35 #32
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_97388116
Achja, de hele selectie mag eigenlijk wel even het krachthonk in.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_97388347
AFC Ajax _O_
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:42:53 #34
189963 nubreektmijnklomp
pi_97388486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef Socios het volgende:
AFC Ajax _O_
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 16:43:16 #35
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97388509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef DeNummer10 het volgende:
Precies, belangrijkste van zijn positie is het overnemen van de back positie als de backs zijn opgekomen. Ondersteunen van de CV's. Vrij staan en opendraaien in balbezit en de lopende middenvelders tegenhouden. Als je dit kunt doen met een redelijke technische bagage ala Vurnon en een goede inspeelpass dan ben je al een heel eind.

En dat Vurnon geen bijtertje is maar een lieverdje is natuurlijk je reinste kul.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:53:46 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_97388931
ja daar kan ik me ook niet in vinden, hij kan wel doorzetten.

Maargoed; we zullen het zien. Hij zal veel spelen, al was het al in de laatste plaats omdat hij multifunctioneel is.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_97388952
De meeste mensen verwarren de positie van VMC met die van een verdedigende middenvelder in Duitsland of Engeland. To-taal verschillend. Bij Ajax is die positie bestemd voor een slimme behendige speler. Door collectieve pressie (erg belangrijk zijn dus de 2 vooruitgeschoven middenvelders vóór hem) zorgt ervoor dat je op bijna elke positie van het veld bij balverlies die 1 vs 1 clash ontwijkt. Anders wordt je fysiek overlopen. Dat is dezelfde reden waarom je zo dominant en kort moet spelen als Ajax zijnde. Alles kort houden om de tegenstander niet te kunnen laten buffelen, en om ze steeds een stap vooruit te zijn, zowel balbezit als balverlies. Hoog tempo en de bagage om te voetballen in de kleine ruimte zijn een pre. De Enoh's en De Zeeuw's van deze wereld zijn per definitie al niet geschikt voor Ajax-voetbal.
  Moderator vrijdag 27 mei 2011 @ 17:04:54 #38
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97389403
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:54 schreef DeNummer10 het volgende:
De meeste mensen verwarren de positie van VMC met die van een verdedigende middenvelder in Duitsland of Engeland. To-taal verschillend. Bij Ajax is die positie bestemd voor een slimme behendige speler. Door collectieve pressie (erg belangrijk zijn dus de 2 vooruitgeschoven middenvelders vóór hem) zorgt ervoor dat je op bijna elke positie van het veld bij balverlies die 1 vs 1 clash ontwijkt. Anders wordt je fysiek overlopen. Dat is dezelfde reden waarom je zo dominant en kort moet spelen als Ajax zijnde. Alles kort houden om de tegenstander niet te kunnen laten buffelen, en om ze steeds een stap vooruit te zijn, zowel balbezit als balverlies. Hoog tempo en de bagage om te voetballen in de kleine ruimte zijn een pre. De Enoh's en De Zeeuw's van deze wereld zijn per definitie al niet geschikt voor Ajax-voetbal.
Exact, in het spelletje zoals Ajax het wilt spelen kom je beter tot je recht als je een klein behendig mannetje bent. Als je naar Barca kijkt zie je ook dat er in balbezit niet tot nauwelijks wordt gerend, kwestie van positie kiezen en de opties afgaan. Van groot belang is het op de kleine meter in bezit houden van de bal en de voetballende optie kiezen.

Busquets is wat dat betreft ook het ideaal beeld, die man snapt het helemaal. Hij kan kort om zijn as draaien, kan elke speler op het verkeerde been zetten door de ogenschijnlijk meest simpele schijnbewegingen en heeft een sublieme passing waardoor hij niet tot nauwelijks balverlies lijdt. Op momenten dat Alves opstoomt neemt hij de back positie over en als de backs opgekomen zijn speelt Barca achterin met 3 CV's.

Bij balverlies is de omschakeling zo snel dat Iniesta en Xavi linea recta pressie zetten op de tegenstander zodat Busquets kan kiezen wat hij wilt doen. Ondersteunen of een vacante positie invullen. Multifunctionaliteit op meerdere posities en voetballend superieur.
pi_97389590
quote:
Derk Boerrigter is vrijdag medisch gekeurd bij Ajax. De linksbuiten van RKC Waalwijk tekent binnenkort een driejarig contract bij de kampioen. Hij was eerder in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club actief.

Boerrigter is de derde aanwinst van Ajax voor het nieuwe seizoen. De club verzekerde zich al van de komst van Theo Janssen (FC Twente) en Thulani Serero (Ajax Cape Town).

Ajax wil spits Kolbeinn Sighthorsson van AZ overnemen. Beide clubs hebben nog geen overeenkomst over een transfersom bereikt.

Demy de Zeeuw staat in de belangstelling van Spartak Moskou. Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld.

Ajax meldt zich bij Joris Mathijsen (Hamburger SV) als Vertonghen alsnog afscheid neemt. De formatie denkt de vervangers van Van der Wiel (Anita) en Stekelenburg (Vermeer) al in huis te hebben.

Anita verlengt

Vurnon Anita heeft zijn contract bij Ajax verlengd tot medio 2014. De oude verbintenis van de drievoudig international liep tot halverwege 2012.

De 22-jarige Anita bevestigt de nieuwe overeenkomst op zijn twitterpagina. “Het is officieel. Ik heb net bijgetekend tot medio 2014.”

De rechtspoot vierde al op zestienjarige leeftijd in het duel met FC Groningen op 19 maart 2006 zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax.

De afgelopen seizoenen kreeg hij telkens meer speeltijd; in de laatste wedstrijden van de vorige jaargang diende Anita als controlerende middenvelder nadat hij eerst veelvuldig werd opgesteld als linkervleugelverdediger.

Anita speelde tot dusver 75 competitieduels, waarin hij drie keer tot scoren kwam.

''Het was een gemakkelijke keuze", zegt hij op de website van Ajax. "Ik ben hier nog lang niet uitgeleerd. Er zijn nog veel mooie wedstrijden te spelen bij Ajax.''
pi_97390022
Goeie speler.. Blijkbaar kijkt er toch een (top)club van de Eredivisie in de Eerste divisie.. Lopen daar genoeg van zulke jongens rond.. ^O^
pi_97390199
Janssen:

Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:28:28 #42
189963 nubreektmijnklomp
pi_97390257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:26 schreef Zolcon het volgende:
Janssen:

Haha :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:34:23 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97390516
quote:
Janssen:

:D

Hij ziet er in dat Ajax shirt wel wat dikker uit... :P
pi_97390705
Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld

_O_
★★★
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:41:57 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97390805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel hebben zich nog geen clubs gemeld

_O_
Dat lijkt wel leuk maar hoe later in het transferwindow hoe moeilijker het is om te reageren
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:42:06 #46
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97390819
quote:
Janssen:

Goed gemaakt :D

quote:

_O_
Wil nog niets zeggen natuurlijk ;(
AFC AJAX
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:42:58 #47
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_97390846
denummer 10 en pizzakoppo -> HeldenPosts _O_

En natuurlijk Anita *O*
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_97395821
quote:
Janssen:

Vet. :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:02:56 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97396326
quote:
Janssen:

lol....
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef gniffie het volgende:
denummer 10 en pizzakoppo -> HeldenPosts _O_

En natuurlijk Anita *O*
lol.... Iedereen is overtuigd van zijn gelijk ;'). Twee jaar geleden speelde Theo als CM, en Frank heeft gezegd dat hij is gehaald voor de positie CM :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97396834
quote:

_O_
Ik gun Stekelenburg wel een vertek. Met name het feit dat ik Vermeer niet nog een jaar 2e kracht zie spelen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')