Omdat Vd Wiel nooit is geblesseerd ja. Dan is het logisch dat ie niet rechtsback staatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh, mijn fout dan. Ik dacht dat Anita zo'n beetje nooit op rechts heeft gespeeld, alleen tegen Veendam zo ongeveer.
Alsjeblieft niet zeg, dan kunnen we net zo goed de Zeeuw houden en hem een hoger salaris bieden.quote:
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef msnk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Frankie met Anita van plan is inderdaad, dat die zijn contract verlengt. Als (extra) verdedigende middenvelder inzetten wanneer we een voorsprong niet meer uit handen willen gevenEcht heel veel nut heeft die jongen niet, valt vooral op vanwege gebrek aan beter.
Je moet er van houden, zo heb jij een hekel aan De Zeeuw en hij blijkbaar aan Anita.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het over
Dit discussiëren heeft idd niet veel zin, we gaan het volgend jaar wel allemaal zien. Anders blijf je maar langs elkaar lullen :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zo heb jij een hekel aan De Zeeuw en hij blijkbaar aan Anita.
Awh, hij heeft een mening. Wat liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef gniffie het volgende:
Anita blinkt al maanden uit op het middenveld. Waar heb jij het over
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef msnk het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Frankie met Anita van plan is inderdaad, dat die zijn contract verlengt. Als (extra) verdedigende middenvelder inzetten wanneer we een voorsprong niet meer uit handen willen gevenEcht heel veel nut heeft die jongen niet, valt vooral op vanwege gebrek aan beter.
Meen je dit serieus???quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Awh, hij heeft een mening. Wat lief
[..]
Hoe kom je daarbij?
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax manquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij straalt tevens uit dat hij blij is dat hij überhaupt bij Ajax mág spelen.
Inderdaad. Daarom waren Dortmund en Marseille ook geïnteresseerd in hem. Dat zelfde Marseille waar hij een geweldige partij tegen speelde. Het feit dat hij bij Jong Oranje Parejo uitschakelde tegen Jong Spanje was toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:57 schreef Catch22- het volgende:
Anita is te licht voor europese wedstrijden...
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax man![]()
Ja hij balde dit seizoen naar behoren maar dat kwam doordat de rest zo matig/moe waren. Als je daadwerkelijk denkt dat hij echt goed is heb je echt een gigantische plaat voor je kop![]()
Maar oké, hij zeurt en klaagt nooit
Ok, probeer het nu eens met voetbal inhoudelijke argumenten, jouw pogingen om op mij als persoon te spelen is nergens voor nodig en niet bevorderlijk voor de discussie. Dus nogmaals, welke kwaliteiten ontbeert hij volgens jou.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Anita is toch helemaal geen speler van het kaliber Ajax man![]()
Ja hij balde dit seizoen naar behoren maar dat kwam doordat de rest zo matig/moe waren. Als je daadwerkelijk denkt dat hij echt goed is heb je echt een gigantische plaat voor je kop![]()
Maar oké, hij zeurt en klaagt nooit
Nee hoor, ik heb graag dat spelers blij zijn wanneer ze bij Ajax mogen voetballen. Maar deze knul beseft ook dat Ajax eigenlijk te hoog gegrepen is voor hem, snap je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Als speler het niet doen zijn ze niet Ajax waardig en als spelers het wél doen dus blijkbaar ook.
Leg maar uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.
Welnee, we zijn gewoon te dom, hebben een plaat voor onze kop etc. Dat snap je tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mijn god, wat ga je hier de fout in zeg.
Anita heeft naast zijn kwaliteiten die hem ZEER geschikt maken voor de CDM positie een drive waar elk team in de eredivisie naar zoekt. Zijn specifieke kwaliteiten zijn het vrijwel altijd goed vrij draaien in balbezit, het positie kiezen en aanbieden op het moment dat het nodig is, het vastbijten in de tegenstander als het nodig is, de verdediging ondersteunen op de momenten waar nodig. Met zijn goede inspeelpass altijd de voetballende oplossing naar voren zoeken en met zijn kleine lichaam fysiek enorm sterk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb graag dat spelers blij zijn wanneer ze bij Ajax mogen voetballen. Maar deze knul beseft ook dat Ajax eigenlijk te hoog gegrepen is voor hem, snap je?
[..]
Leg maar uit
Probeer het nu eens met argumenten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:09 schreef msnk het volgende:
Jij vindt dus Anita echt goed? Nou prima, mag je vinden toch
en de tering gozer, wat trek jij het je aan zeglighten up
Volgens de altijd goed ingevoerde Simon Zwartkruis van de VI, die beweert dat Ajax nog steeds met 1 aanvallende middenvelder speeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat Frank het toch iets anders ziet anders had hij Theo nu niet gehaald voor de positie waar Anita de afgelopen wedstrijden heeft gespeeld. Denk dat Anita gewoon op de bank plaats neemt als de selectie blijft zoals het nu is.
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat Frank het toch iets anders ziet anders had hij Theo nu niet gehaald voor de positie waar Anita de afgelopen wedstrijden heeft gespeeld. Denk dat Anita gewoon op de bank plaats neemt als de selectie blijft zoals het nu is.
Nee helemaal niet, loop niet zo achterlijk te trollen. Theo heeft in een interview toch ook gezegd dat hij zich op de controlerende positie moest richten, dat is de plek van Anita. Eriksen haalt hij er niet uit, en De Jong zou hij er ook nooit uit halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens de altijd goed ingevoerde Simon Zwartkruis van de VI, die beweert dat Ajax nog steeds met 1 aanvallende middenvelder speelt
Amen, dan zullen we zien dat hij dus niet conform de Barca visie wilt spelen met een ondersteunende CDM maar met een rare aanvallende stijl waar Jansen het spel verdeelt oid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij Anita op de bank zet... Als hij daadwerkelijk Janssen op die plek wilt zetten, zegt dat juist ALLES over het inzicht van De Boer en heb ik me in ieder geval zwaar in hem vergist. Mocht het zover komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |