quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd FireFox1!
We hebben onze ups en downs gehad. Ik heb wat dingen gezegd, jij hebt wat dingen gezegd. De echte diehard Barca-fan, jij verdient het meer dan wie dan ookGeniet nog even na en eeehh... Ja.
[..]
Ik koop wel weer het officiële seizoensoverzicht binnenkort!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:28 schreef IDisposable het volgende:
Het zal wel genoemd zijn. Maar nu op Eredivisie Live de weg naar het kampioenschap van Ajax.
Wel leuk voor Barca dat ze nu net zo groots zijn als Ajax. Ik kan me voorstellen dat de echte Barcasupporter al jaren opkeek tegen die geweldige status en dat het nu bevredigend is om als gelijke de wereld tegemoet te kunnen treden.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:12 schreef Smoofie het volgende:
Barca 4....Ajax moet nu voor de 5e CL gaan...![]()
![]()
![]()
Als Ajax 600 miljoen in schulden kon staan hadden we de CL ook kunnen winnenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel leuk voor Barca dat ze nu net zo groots zijn als Ajax. Ik kan me voorstellen dat de echte Barcasupporter al jaren opkeek tegen die geweldige status en dat het nu bevredigend is om als gelijke de wereld tegemoet te kunnen treden.
Met een schuld van 600 miljoen zouden we nu 3 sterren hebben voor CL winsten alleen!quote:Op zondag 29 mei 2011 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ajax 600 miljoen in schulden kon staan hadden we de CL ook kunnen winnen
Bayern is een van de weinige grote clubs die geen schulden heeft/.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Laten we hopen dat het met vier/vijf jaar helemaal recht is getrokken en de kleinere clubs weer mee kunnen doen.
Al was 't zo dat Ajax niet meer de CL kan winnen (wat wel een keer moet lukken met die Fair Play regels), teams die zich in de schulden werken en daardoor wel winnen moeten gewoon optyfen. Dan maar Schalke die gaat heersen of zo.
Klopt, maar zoals je zelf al zegt een grote club. Die mogen blijven meedoen. Ik zou gewoon graag de kleinere clubs weer terug willen zien, zonder schulden.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bayern is een van de weinige grote clubs die geen schulden heeft/.
Idd. Kijk maar naar Bayern, geen schulden maar die kunnen ook niet alles kopen wat ze willen. Het ligt ook aan de landen. Als Santander ofzo in de problemen komt door de economie, en Spanje kan geen bail out doen dan is het dag Barca en Real. Dit kan natuurlijk niet zo door gaan, al die schulden. Ook man. United. Er komt een tijd dat ze gewoon.....niet meer verder kunnenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je zelf al zegt een grote club. Die mogen blijven meedoen. Ik zou gewoon graag de kleinere clubs weer terug willen zien, zonder schulden.
Nottingham Forest die twee keer achter elkaar de EC1 wint, één keer tegen Malmö of all teams
Als ze hun schulden eerdags niet aflossen wel ja. Elk normaal bedrijf was nu al failliet gegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:34 schreef msnk het volgende:
Lijkt me geweldig om de jaren '70 te hebben meegemaakt. Ajax, Feyenoord, Atletico, Saint-Etienne, Club Brugge, Borussia M'Gladbach, Malmö, Celtic...
Weinig mensen kijken nu nog om naar de meeste van deze teams. Zou het Barcelona en Man Utd hetzelfde overkomen over 20 jaar?
Dat de dag maar snel mag komen dat die klote clubs failliet gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef msnk het volgende:
Dat die dag maar snel mag komen en de kleinere landen weer een opmars maken. Winnen met eigen jeugd, weinig import, zoals het voetbal hoort te zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2011 01:37 schreef msnk het volgende:
Dat die dag maar snel mag komen en de kleinere landen weer een opmars maken. Winnen met eigen jeugd, weinig import, zoals het voetbal hoort te zijn.
13 juni zoiets.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:06 schreef Idioteque het volgende:
Iemand een idee wanneer je uiterlijk te horen krijgt dat je een van de gelukkigen op de wachtlijst bent die een seizoenskaart kan kopen? Of moet ik dan gewoon even bellen?
Dan nog steeds haal je veel meer omzet uit Engeland en Spanje dan uit Nederland, Zweden en Albanië. Ik zie er niet zo heel veel mee veranderen, alleen meer transfers nadat ze transfervrij zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Laten we hopen dat het met vier/vijf jaar helemaal recht is getrokken en de kleinere clubs weer mee kunnen doen.
Al was 't zo dat Ajax niet meer de CL kan winnen (wat wel een keer moet lukken met die Fair Play regels), teams die zich in de schulden werken en daardoor wel winnen moeten gewoon optyfen. Dan maar Schalke die gaat heersen of zo.
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel was het geworden als het Barca - Ajax was?
Gelul. We hadden er gewoon een verlenging uitgesleept.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
20-0 zou makkelijk kunnen als ze er zin in zouden hebben.
2-4quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel was het geworden als het Barca - Ajax was?
Overdrijven is ook een vak apartquote:Op zondag 29 mei 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar wil ik niet aan denken.
20-0 zou makkelijk kunnen als ze er zin in zouden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |