Ik gun het zowel Steek als Vermeer. Vermeer moet nu echt gewoon een keer eerste doelman zijn ergens. Anders ben ik bang dat je hem ook kwijt raakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik gun Stekelenburg wel een vertek. Met name het feit dat ik Vermeer niet nog een jaar 2e kracht zie spelen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef j95 het volgende:
Ik vind het werkelijk schandalig dat Ten Rouwelaar nu is opgeroepen. Vermeer is één van de betere uit de Eredivisie
En met Boschker heeft Van Marwijk al aangetoont dat (40 jaar oude) tweede keepers geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef j95 het volgende:
Ik vind het werkelijk schandalig dat Ten Rouwelaar nu is opgeroepen. Vermeer is één van de betere uit de Eredivisie
Waarom zou je een Ten Rouwelaar oproepen als je een Vermeer kunt oproepen. Iets met potentie enzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En met Boschker heeft Van Marwijk al aangetoont dat (40 jaar oude) tweede keepers geen probleem zijn.
Naja het zelfde heb ik met Boularouz eigenlijk in zo'n oefenduel, maar ach boeiend zolang het maar leuke wedstrijden worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Waarom zou je een Ten Rouwelaar oproepen als je een Vermeer kunt oproepen. Iets met potentie enzo.
quote:Van der Vaart raadt twijfelende Mathijsen transfer naar Ajax aan
Zaterdag, 28 mei 2011 om 00:10
Wanneer Jan Vertonghen vertrekt bij Ajax, komt Joris Mathijsen in beeld als vervanger. De verdediger van Hamburger SV heeft een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt, maar liet eerder weten dat hij nog niet heeft besloten of hij al terug wil keren naar Nederland. Rafael van der Vaart raadt zijn voetbalvriend een stap naar Amsterdam in ieder geval aan.
Van der Vaart en Mathijsen speelden samen bij HSV en komen elkaar nog steeds tegen bij het Nederlands elftal. “Ik heb hem gezegd dat hij het moet doen”, vertelde Van der Vaart vrijdag aan Voetbalzone. “Joris heeft nooit bij een topclub gespeeld in Nederland gespeeld en Ajax zou dan ook een grote uitdaging voor hem zijn. Ik denk dat hij er ook zou passen. Frank de Boer kent hem natuurlijk al goed van het Nederlands elftal en hij weet wat hij met Joris in huis haalt.”
Donderdag zette Mathijsen de deur voor Ajax al op een kier. “Natuurlijk is de Duitse competitie sterker dan de Nederlandse”, zei hij toen. “Maar als je van HSV naar Ajax gaat, is dat geen stap terug. Ajax is de grootste club van Nederland. In Duitsland is elk stadion groot en vol met toeschouwers, maar volgens mij zijn de toeschouwersaantallen in Nederland ook niet verkeerd.”
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
Coronel vs. Cruijff
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De ledenraad van Ajax heeft een brief ontvangen van voorzitter Uri Coronel vanwege de column van Johan Cruijff in Telesport. Daarin liet de toekomstig Ajax-commissaris weten dat hij vanaf 1 juni, na terugtreding van directeur Rik van den Boog, aan de slag wil
Uri Coronel
Coronel laat de ledenraad weten, dat hij als interim-voorzitter en president-commissaris niet zal accepteren dat Cruijff gesprekken zal voeren met trainers en andere Ajax-vertegenwoordigers of veranderingen wil doorvoeren in de organisatie.
De ledenraad heeft het schrijven voor kennisgeving aangenomen en ziet het als een stuiptrekking en vertragingstactiek van de zittende machthebbers. Cruijff zal daarom op persoonlijke titel gesprekken blijven voeren om zo snel mogelijk de namen bij de verschillende (nieuwe) functies te kunnen invullen.
En dat is dan erelid.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:31 schreef 16meter het volgende:
Persoonlijke vete uitvechten in de media ten koste van Ajax, goed bezig Uri.
Hij is toch erelid geworden vanwege zijn bijdrage aan het totstand komen van de Arena dacht ik, wel vreemd dat degene die dat eigenlijk tot stand heeft doen komen, Louis van Gaal, geen erelid is.quote:
Triest inderdaad, wat een Ajax hart heeft die man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:31 schreef 16meter het volgende:
Persoonlijke vete uitvechten in de media ten koste van Ajax, goed bezig Uri.
Want?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef MCH het volgende:
De tijden dat FC Twente voor een prikkie 'talentvolle opvolgers' kan ophalen zijn ook wel voorbij.
Jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dit je eerste jaar dat je voetbal volgt?
quote:
18.20-18.55 NED1.quote:EenVandaag ging kijken in Noordwijk, waar het talent van Van der Sar voor het eerst duidelijk opviel. We spraken met de mensen die Van der Sar's carrière een beslissend zetje hebben gegeven.
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:57 schreef Tarado het volgende:
Coronel laat de ledenraad weten, dat hij als interim-voorzitter en president-commissaris niet zal accepteren dat Cruijff gesprekken zal voeren met trainers en andere Ajax-vertegenwoordigers of veranderingen wil doorvoeren in de organisatie.
Net zoals die klap josti van NOS (Arno Vermeulen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.
Straks dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:39 schreef msnk het volgende:
Portret Edwin van der Sar tijdens EénVandaag: 18.20-18.55 NED1.
quote:Amsterdam is ten koste van gedoodverfd kampioenskandidaat Bloemendaal, hockey kampioen geworden van Nederland. In 2004 deed Amsterdam dat voor de laatste keer.
Lol, vervang Amsterdam door Ajax, Bloemendaal door Twente en hockey door voetbal en de zin klopt nog steedsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dus.
En nog meer blijde nieuws, jeuuj
[..]
Daarom ook dat ik het post inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lol, vervang Amsterdam door Ajax, Bloemendaal door Twente en hockey door voetbal en de zin klopt nog steeds
Hockeyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Straks dus.
En nog meer blijde nieuws, jeuuj
[..]
Hockeymeisjes + hockeyfeestjesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hockey. Kunnen we die sport niet aan de duitsers geven of zo?
Amsterdamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hockey. Kunnen we die sport niet aan de duitsers geven of zo?
Dat is inderdaad ook leuk.quote:
Bestaan? volgens mij ben je een bijna uniek als je zijn daden niet vergeeft en van alles gewoon Van der Boog de schuld geeft. Iets wat ik ook niet helemaal bevat clubman of niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon (nog levende) mensen op deze aardbol die deze man verdedigen.
Je vergeeft mensen voor dingen die ze in het verleden hebben gedaan, niet dingen die ze nu nog steeds doen zoals dit artikel aangeeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bestaan? volgens mij ben je een bijna uniek als je zijn daden niet vergeeft en van alles gewoon Van der Boog de schuld geeft. Iets wat ik ook niet helemaal bevat clubman of niet.
Zo denk ik er dus ook over, maar als het goed is zijn ze beide bijna weg dus laat hem nog ff de grote baas spelenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Je vergeeft mensen voor dingen die ze in het verleden hebben gedaan, niet dingen die ze nu nog steeds doen zoals dit artikel aangeeft
Maar waarom deed je dan zo verbaasd over mijn opmerkingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over, maar als het goed is zijn ze beide bijna weg dus laat hem nog ff de grote baas spelen
Jij zei dat ze bestonden, terwijl na het kampioenschap iedereen het met elkaar eens leek te zijn dat zijn tranen oprecht waren en hij 'maar een vergissing' had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar waarom deed je dan zo verbaasd over mijn opmerking?
Ik begrijp je wel hoor, maar ik vind dat hij hiermee zijn ware aard toont, als de berichten zoals ze nu naar voren komen kloppen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zei dat ze bestonden, terwijl na het kampioenschap iedereen het met elkaar eens leek te zijn dat zijn tranen oprecht waren en hij 'maar een vergissing' had gemaakt.
Ach laat ook maar zitten ik ben te moe om het uit te leggen en wij zullen elkaar volgens mij nooit begrijpen
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd FireFox1!
We hebben onze ups en downs gehad. Ik heb wat dingen gezegd, jij hebt wat dingen gezegd. De echte diehard Barca-fan, jij verdient het meer dan wie dan ookGeniet nog even na en eeehh... Ja.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |