quote:Op zondag 29 mei 2011 18:10 schreef msnk het volgende:
En Cruijff zag dat het goed was.
[ afbeelding ]
Cruyff!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef msnk het volgende:
"Is er nog iemand van Marseilles dan?" Gast ze mogen met Cruijff op de foto
IS je vergeven knuffelturk.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef msnk het volgende:
Dico Koppers miste dus de penalty, niet Klaassen inderdaadSowwy
En Marco Bizot liet zich weer zien hè
Probeer er maar een zaak van te maken bootnegerquote:
Ze zijn nog jong hé.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
wat een beker3 man nodig om hem te dragen.
Ik ben geen neger ffsquote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef msnk het volgende:
't is best chill om je geen zorgen te hoeven maken voor voorrondes en de derde ster en zo
[..]
Probeer er maar een zaak van te maken bootneger
koeliequote:Op zondag 29 mei 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben geen neger ffsPas nou maar op, racist, anders djoek ik je zus of broer.
Ja maar dat waren steeds wedstrijdjes van 25 minuten, en zonder sfeer. En een kutcommentator. En ongeveer 20 minuten gezien, de rest van de tijd lag ie er uit.quote:
De toekomst!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja maar dat waren steeds wedstrijdjes van 25 minuten, en zonder sfeer. En een kutcommentator. En ongeveer 20 minuten gezien, de rest van de tijd lag ie er uit.
En het was de A1
Als het maar het Ajax-spel ten goede komt vind ik alles goedquote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Janssen gaat in dienst van Eriksen spelen denk niet dat dat zijn spel ten goede komt.
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El hamquote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Theo bij SV zat er echt chill bij, veel relaxtere gozer dan hamlap zo op het eerste gezicht. Hoop dat die zijn rol ook goed kan vervullen dan kunnen we nog een tijdje genieten van hem
En terecht natuurlijk de man heeft een fantastisch seizoen gedraaid en was ver uit de beste speler van Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El ham
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Theo bij SV zat er echt chill bij, veel relaxtere gozer dan hamlap zo op het eerste gezicht. Hoop dat die zijn rol ook goed kan vervullen dan kunnen we nog een tijdje genieten van hem
Tadic is mij een te irritant ventje daarbij is het begrip "duurder" nog zacht uitgedrukt en ben je als Servier natuurlijk wel wat sneller Internationalquote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.
Ben wel benieuwd of hij veel kan doen met zijn schot. Heb eens gekeken naar het aantal assists dit jaar en vorig jaar maar het stelt nauwelijks wat voor, en behalve het laatste seizoen scoort hij eigenlijk nauwelijks of beter gezegd niet.
En afgelopen 2 seizoen komt hij niet eens boven de 5 assists uit. Je zou toch wel anders verwachtten voor iemand met een 'goed schot'. Een voetballer als Tadic bijv. heeft 17 assists dit seizoen gedraait. Was dat geen betere optie geweest in plaats van Boerrigter? Tadic is jonger, meer talent en international. Boerrigter is goedkoper, maar ouder en geen international.
Ze waren wel complimenteus ja en terecht natuurlijk zoals heloef zegt. Maar hijzelf gedroeg zich wel onderdanig, geen baasjesgedrag, heerlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja wat ik zag kreeg hij louter veren in de reet gestoken dus dan had El Ham ook zitten glunderen en blij geweest. Wat overigens niet zegt dat Janssen zijn persoonlijkheid niet 100x beter is dan dat van El ham
Denk het niet eigenlijk, tenzij hij goed toneel kan spelen en straks inderdaad zich als een lul gaat gedragen. Maar ach, voor 5~ mil (incl salaris en zo) kun je je geen al te grote miskoop maken met Theo denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij gaat morren als hij komend jaar geen nieuw contract krijgt aangeboden. 2 jaar contract is namelijk in die zin perfect. Maar 3 jaar gaat me eigenlijk wat ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |