quote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weer een FOK!vriend minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Ze hebben gisteren Afellay gezien en willen ook het net doorknippenquote:
Achja, niet iedereen is zo goed als klomp.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Beetje jammer dat ze op de site van copa amsterdam geen nederlands kunnen, Tottenham trekt blijkbaar aan het laatste eind met een panalty.
Op een site van zo'n prestigieus toernooi als dit zou je toch wel verwachten dat het taalgebruik correct is.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achja, niet iedereen is zo goed als klomp.
Iets met een stroomstoring zeiden ze.quote:
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabelsquote:Op zondag 29 mei 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iets met een stroomstoring zeiden ze.
Met een schaar afgeknipt inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabels
quote:
Turken en Mocros zijn ook + en - hehquote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Eén van die mocro's waar ik het over had jatte gewoon wat kabels
Ik ook van jouquote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want als ik 'ja' zeg, krijg ik een ban
Jammer dat Ado (quote:Op zondag 29 mei 2011 17:40 schreef msnk het volgende:
Ik heb geen zin in penalty's dus beter scoort Ajax, FCG-ADO was al spannend genoeg![]()
Misschien kan iemand met z'n mobieltje streamen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:53 schreef HeatWave het volgende:
We horen achteraf wel wie er gewonnen heeft.
2011, hoe moeilijk is het om een wedstrijdje uit te zenden, falers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |