quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.
Tevens interessant:
truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
quote:Yes this is possible with some alterations. Its should not be hard to implement. For now, I am focusing on the desktop client and its basic functions. But I will consider it and add it to my @todo
Al gevraagd aan een lieve mod.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat zal wel aan mijn geklungel liggen
Dat is wel vervelend, Spotify ingelicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef dotCommunism het volgende:
Ben voor het eerst een album tegengekomen waarbij alle songtitels in de verkeerde volgorde staan.
Ik heb nu een paar maanden een abonnement en dit zijn de grootste ontdekkingen geweest:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Jarno het volgende:
Wat is jullie laatste 'ontdekking' geweest via Spotify eigenlijk? Ik luister dus vaak de radio channels en zo kwam ik op Sublime uit, een band waarvan ik maar niet kan begrijpen dat ik die gemist heb in de 90s dus. Echt geweldig, hele cd's gaan er hier doorheen nu!.
Ja, kreeg dit terug:quote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, Spotify ingelicht?
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze het hebben aangepast.quote:Hi,
Thank you for your feedback on our catalogue. The information you have supplied will be recorded and used.
Ik heb o.a. de Kink 40 en 3voor12 in mijn playlist staan. Hierdoor heb ik al zoveel leuke muziek ontdekt. Onder andere Cage the Elephant, Crystal Stilts, Cloud Nothings, the Death Set, the Drums, Fanfarlo, Surfer Blood, the Vaccines, Yuck en nog veel meer moois!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Jarno het volgende:
Wat is jullie laatste 'ontdekking' geweest via Spotify eigenlijk? Ik luister dus vaak de radio channels en zo kwam ik op Sublime uit, een band waarvan ik maar niet kan begrijpen dat ik die gemist heb in de 90s dus. Echt geweldig, hele cd's gaan er hier doorheen nu!.
Het maakt hier echt niemand uit of je per maand of per 3 maanden kan betalen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
Wacht nog steeds op de mogelijkheid om in 1x 3,6 of 12 maanden unlimited te kopen.
Dit kan wel met premium maar niet voor unlimited
Wil geen automatische incasso, klaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:42 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Het maakt hier echt niemand uit of je per maand of per 3 maanden kan betalen.
Nieuwe gebruikersvoorwaarden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik moest net updaten, heb nu deze versie:
Spotify version 0.5.1.98.gbbd878b6
Zie geen nieuwigheden?
Dat snap ik echt niet. Dat is juist een fantastische uitvinding. 1 keer per 3 maand ongeveer even controleren of het goed is gegaan en verder geen omkijken naar. Ik heb alles automatisch. Heerlijk.quote:
Net zoals google music wordt icloud geen concurrent van Spotify. Met deze diensten kan je alleen je eigen muziek in de cloud zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Begin nu steeds meer Spotify te gebruiken en pleur alle nieuwe dingen die ik wil luisteren in Spotify ipv iTunes. Dat werkt prima.
Ben nog steeds wel minder te spreken over het muziekmanagement op mobiel.
Maandag gaat Apple overigens ook een nieuwe Cloud-dienst lanceren daar schijnt ook een Spotify-achtige dienst bij zit. Ik ben benieuwd.
Ja dat weten we dus nu definitief. Helaas. Had gehoopt op een Spotify alternatief met de library options van iTunes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Net zoals google music wordt icloud geen concurrent van Spotify. Met deze diensten kan je alleen je eigen muziek in de cloud zetten.
Steen, hoelang heb je eronder gelegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:09 schreef gerbenp het volgende:
Heeft Spotify Free dus nu ook een tijdlimiet?
[ afbeelding ]
Heel lang. Installeerde het toevallig net en dacht dat ik nog ergens een Spotify Free account hadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Steen, hoelang heb je eronder gelegen.
Same here.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Xrenity het volgende:
Spotify
Heb premium nu meer dan een jaar en nog steeds geweldig. Download bijna niks meer. En veel nieuwe muziek ontdekt
Sowieso zat ik met mp3 vaak een beetje vast in laatst gedownloade muziek ofzo... Nu helemaal niet meer.
Precies, "Ja vind spotify niks omdat ik maar een korte periode kan luisteren...." Kom op, de gratis variant is alleen maar op uit te proberen, natuurlijk probeert Spotify te stimuleren dat je gaat betalen voor deze dienst. En 5 euro per maand voor onbeperkt muziek luisteren.. dat is toch prima?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
Dan moet je maar 5 euro per maand betalen hè. Gezeur van die mensen die te gierig zijn om te betalen.
http://www.zdnet.nl/news/(...)ancering-in-vs-voor/quote:Spotify bereidt lancering in VS voor
Inschrijven nu mogelijk
De Zweedse muziekstreamingdienst Spotify aanvaardt voorinschrijvingen van Amerikaanse gebruikers. Wanneer de dienst opengaat in de VS, is nog niet bekend.
zie: http://www.spotify.com/nl/blog/quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef donroyco het volgende:
Gisteren een update gehad voor de iPhone app, weet iemand wat er gewijzigd is?
Dankquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zie: http://www.spotify.com/nl/blog/
iPod Touch kopen. Dan kun je Spotify ten volle benutten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef GeorgKacher het volgende:
Nu het mogelijk is om op je mobiel muziek te zetten van Spotify en dit zonder kabels o.i.d. rechtstreeks af te luisteren is op de versterker/boxen ben ik ook overstag. Dit was de missinglink, echt fijn muziekluisteren op mijn PC met brakke computerspeakers is er niet bij. Nu is het geluid echt prima te noemen. Heb daarom een betaald abotje genomen, wel jammer dat het dan niet gratis is om muziek op de ipod te zetten, hier moet alsnog voor worden betaald (en best fors als je veel tracks hebt).
JA NU WETEN WE HET WEL JA!!!111111111quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:15 schreef phluphy het volgende:
Sonos heeft deze week de Play:3 uitgebracht. Hopelijk komt-ie vandaag binnen bij de locale dealer. En inmiddels werkt Sonos i.c.m. Spotify.
Als het dan toch slecht weer wordt in het weekend, heb ik i.i.g. wat te doen.
Gun een ander ook eens wat joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA NU WETEN WE HET WEL JA!!!111111111.
.
Was me nog niet opgevallen dat die ontbraken. Jammer dat een band als Metallica een legaal alternatief als Spotify niet steunt. Ook al zullen ze er per album ongetwijfeld iets minder aan verdienen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef Alxander het volgende:
Is er nog een kans dat de Red Hot Chili Peppers en Metallica alsnog hun muziek licenseren met de US launch? Verder nog even wachten op de iPad app.
Ja, en dan gelijk ook the Beatles, Pink Floyd, Led Zeppelin enzovoorts.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef Alxander het volgende:
Is er nog een kans dat de Red Hot Chili Peppers en Metallica alsnog hun muziek licenseren met de US launch? Verder nog even wachten op de iPad app.
Ok, dat ligt dus niet aan mij.quote:
Nick en Simon!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, en dan gelijk ook the Beatles, Pink Floyd, Led Zeppelin enzovoorts.
Ik weet niet of dit ook beschikbaar is in jouw Spotify-mobile-app, maar er zijn wat mogelijkheden om uitgebreider te zoeken: http://www.spotify.com/nl/about/features/advanced-search-syntax/quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dat ligt dus niet aan mij.
Heb sinds vorige week een premium account. Vooral om onderweg en op mijn werk te kunnen luisteren wat ik wil op mijn telefoon (en niet slechts wat er toevallig op staat). Bevalt erg goed, kwaliteit is, ook met 3G verbinding, erg netjes en stream hapert nooit. Ik zou wel graag wat uitgebreider kunnen zoeken, op genres bijvoorbeeld en related artists als ik iets luister zou ook leuk zijn.
Maar eerste indrukken zijn zeer goed. Afgezien van de storing nu.
Daar ga ik vanavond eens naar kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:48 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook beschikbaar is in jouw Spotify-mobile-app, maar er zijn wat mogelijkheden om uitgebreider te zoeken: http://www.spotify.com/nl/about/features/advanced-search-syntax/
Ik heb al één subscriber, yaayyy.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef Fascination het volgende:
Sinds vandaag een Spotify premium-gebruiker.
Een leuke playlist:
http://open.spotify.com/u(...)qTk8aA6odPeszWT09uvD
Het origineel van Michael Mind vind ik beter...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Poppenkastpop het volgende:
Waar is "Blinded by the light" van Manfred Mann gebleven?
Of de remix van Bruce Springsteen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel van Michael Mind vind ik beter...
Crap. Nog niet gezien in Android.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Young_David het volgende:
Playlistfolders in de IOS app ... halelujah!!!!
(nu nog een iPad app)
Heb je nog een invite? Ik wist niet dat de Free optie er nog steeds wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik heb een paar invites voor Free ...
Heb je dat wel ingesteld bij Paypal? Bij mij wordt het gewoon via Paypal van mijn lopende rekening afgeschreven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:46 schreef editoor het volgende:
Hebben meer mensen last van het niet automatisch kunnen afschrijven van het abonnementsgeld via Paypal? Ik moet nu steeds mijn Paypal opwaarderen voordat ik een maand lid kan worden.
Is het jouw bankrekening of creditcard die je gekoppeld hebt aan je PP?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je dat wel ingesteld bij Paypal? Bij mij wordt het gewoon via Paypal van mijn lopende rekening afgeschreven.
Ik heb precies het zelfde. Vreemd dat het bij sommige mensen wel goed gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:02 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ik heb dat probleem met Paypal ook, al ging het eerst een paar maanden wel goed. Maar nu heb ik dus een ander probleem: telkens als ik probeer om Premium weer aan te schaffen krijg ik de foutmelding "Purchase is currently not available" en dat al een hele tijd.... Weet iemand wat het probleem hier is?
Idd. Dat blijkt wel want wat beide als enige overeen komen is dat ze muziek kunnen afspelen. De één doet streaming, de ander speelt lokaal muziek af.quote:
Je kan bij beiden muziek kopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Dat blijkt wel want wat beide als enige overeen komen is dat ze muziek kunnen afspelen. De één doet streaming, de ander speelt lokaal muziek af.
Ohja en je kunt bij beide je muziek soort van organiseren in playlists.quote:
Dat werkt, ik zit op het moment in Denemarken en daar kan ik onbeperkt gebruik maken van Spotify, ook al is het geen zgn. "launch country"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Marurk het volgende:
Met de betaalde abo's kun je blijkbaar wel je muziek meenemen naar het buitenland ("Take your music abroad"). Dus misschien is het zo'n gek idee nog niet om even te wachten totdat ik Amerika ben en daar dan een Premium-account te nemen. En dan dus kijken of het bij terugkomst in Nederland nog gewoon werkt.
Oké, top!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat werkt, ik zit op het moment in Denemarken en daar kan ik onbeperkt gebruik maken van Spotify, ook al is het geen zgn. "launch country"
Ik heb een Nederlandse creditcard en geen Amerikaanse, dus helaas.quote:Note that you will, as always, need to use a payment card (or PayPal account connected to one) that is issued in the country that matches your profile country setting.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef Leonos het volgende:
Je kan niet tegelijk luisteren.
Dan stopt ie op 1 locatie.
Verder is er geen app voor de BB
In het zoekveld: "genre:<genre>"quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan je eigenlijk ook op genre zoeken?
Topquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
In het zoekveld: "genre:<genre>"
Ja dat snap ik ook echt niet van Spotify, die ipad app is toch niet zo lastig?....quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef Wepeel2 het volgende:
Spotify is cool, maar het is absurd dat er nog geen iPad app is. Nog geen Android app die folders ondersteunt. En nog geen gapless playback is.
Verder Spotify geweldig.
Handige tip iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wat ook nuttig is, als je bijv, één liedje buiten je Starred wil horen, zoek je op dat liedje, speel je ;m af of queue je hem. Daarna rechtsklik op "Starred" en iets als "Choose as current playlist", dan zet hij die er weer achteraan en kan je zonder gedoe overstappen op de Starred na dat ene liedje
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:46 schreef error_404 het volgende:
Help! Ik heb net per ongeluk een playlist verwijderd....
Is het mogellijk dat het ergens locaal nog staat? Ik wil hem heel graag weer terug hebben....
Ik werk hier op een Mac btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef error_404 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Kan het niet zo zijn dat je een keer een liedje hebt opgezocht, deze hebt geluisterd en hij vervolgens de rest van het 'lijstje' van zoekresultaten ook heeft afgespeeld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie ook dat die Top Artists en Tracks bij je profiel niet kloppen? Bij mij staan er een paar artiesten (en nummers) bij die ik inderdaad geluisterd heb, maar ook eentje waar ik nog nooit van heb gehoord.Beetje raar...
Dan nog zou het geen "top track" moeten zijn, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe ik überhaupt bij deze artiest/dit nummer terecht zou zijn gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat je een keer een liedje hebt opgezocht, deze hebt geluisterd en hij vervolgens de rest van het 'lijstje' van zoekresultaten ook heeft afgespeeld?
Nah ik wil gewoon dat Spotify bijhoudt welke tracks ik het laatst of het meest gedraaid heb. En deze automagisch in een dynamisch playlistje bijhoudt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Jarno: kon je geen playlists importeren uit iTunes? Of zitten die er dan niet bij?
Mijn remix niet, wel alle andere songs van het labelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn muziek staat sinds vandaag ook op Spotify trouwens.
Mijn covers e.d. zijn ook door de controle gekomen blijkbaar, alles staat ook op iTunes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn remix niet, wel alle andere songs van het label
Goed bezig! Linkje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn covers e.d. zijn ook door de controle gekomen blijkbaar, alles staat ook op iTunes.
Oja wacht, iTunes update die lijstjes dan natuurlijk niet meer als je luistert met Spotify.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah ik wil gewoon dat Spotify bijhoudt welke tracks ik het laatst of het meest gedraaid heb. En deze automagisch in een dynamisch playlistje bijhoudt.
Spotify: http://open.spotify.com/album/06tM9xd2UBHKzA4IXoxNXvquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Spotify: http://open.spotify.com/album/06tM9xd2UBHKzA4IXoxNXv
En dat. De muziekindustrie/ grote artiesten zijn nu wederom heel halsstarrig kansen die het internet biedt aan het negeren. En dan over 10 jaar zeuren dat het allemaal zo kut is omdat ze geen geld meer verdienen omdat iedereen wilde streamen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Jarno het volgende:
Achja ik moet zeggen dat ik toch al niet zoveel cd´s of muziek meer kocht, ik gebruik Spotify meer voor het bijblijven. Dan luister ik een tijdje de nieuwe dEUS of REM en dan ben ik er weer klaar mee, ik hoef niet zo nodig meer ´veel´ muziek te hebben ofzo. (En dat van iemand met ruim 800 cd´s). Dus als Spotify echt doodbloed dan cancel ik gewoon m´n abbo en is er vast wel weer wat anders.
Tot die tijd vermaak ik me er mee en vind ik het handiger dan iTunes (zoeken, downloaden of kopen, converten, library bijhouden, etc).
Inderdaad. Ik vind het ook een vage redenatie. Ik kan me voorstellen dat er ook een grote groep mensen is die het nummer normaal niet legaal zouden kopen. Dus de 6 cent die je per nummer misloopt zou je wellicht gedeeltelijk weer kunnen terugverdienen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef wallofdolls het volgende:
Tsja, ze vergeten er voor het gemak even bij te bedenken dat
1)Als ze een goed nummer/album hebben de kans dat mensen die op spotify gaan luisteren veel groter is omdat ze er toch niet extra voor hoeven te betalen en dat bovendien de mensen die het voor een hoge prijs toch al zouden kopen in, zeg, 5 jaar ook wel aan 30/40 keer draaien komen (dat is dan 10/13 cent per nummer, maar oke).
Is ook niet gek als je bedenkt dat derest allemaal op Spotify staat... er is geen concurrentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef Arn0 het volgende:
Het zal Adele worst wezen lijkt me, haar album staat al sinds januari non-stop in de top vijf van de UK charts
Mwah, ik kan me nu niet voorstellen dat dat veel invloed heeft..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Is ook niet gek als je bedenkt dat derest allemaal op Spotify staat... er is geen concurrentie.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Wisten mensen eigenlijk dat je gratis spotify premium krijgt als je KPn internet Extra hebt?
Volgens mij geldt dat voor nieuwe abonnementen. Check anders de KPN website of bel ze op.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Krijg je van KPN zelf de code of moet je dat aanvragen? Wij hebben extra internet maar ik had nog van niks gehoord totdat ik de reclame kreeg op spotify zelf.
Top!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Op de website stond niks. Dus ik vandaag ff gebeld, alle bestaande klanten (die dit aangaan natuurlijk) krijgen voor eind november een activatiecode per brief thuisgestuurd.
Mooi toch
Computer of telefoon?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als ik muziek Offline beschikbaar heb gemaakt, moet ik soms alsnog liedjes opnieuw downloaden. Weet iemand waardoor dit is? Het is dan ook niet mogelijk om het liedje af te spelen ofzo, het moet echt opnieuw gedownload worden. Hoe komt dit?
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Jmsls het volgende:
Zijn er al mensen die die brief al hebben gehad?
Ben benieuwd wat er nog overblijft in die hoek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef RichardHammond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iek-van-spotify.html
Gaat weer lekker.
De muziek kun je wel offline beschikbaar maken, maar niet op je mp3-speler zetten. Je kunt wel op je smartphone luisteren en offline beschikbaar maken, alleen met het duurste abonnement.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:15 schreef Blitzkrieger het volgende:
Heb het een week geleden gedownload, gewoon te relaxt om alle muziek te kunnen luisteren. Ik wil premium of unlimited kopen, maar kan ik dan ook muziek downloaden en op mijn mp3 speler zetten? En scheelt dat betere geluid veel? Denk het niet maar het zou wel leuk zijn.
Ik snap dat niet he. Het kost ze toch geen extra moeite? Gratis geld voor geen moeite is altijd leuk, ook al is 't niet zo veel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef RichardHammond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)iek-van-spotify.html
Gaat weer lekker.
Dus met unlimited kan je muziek downloaden ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
De muziek kun je wel offline beschikbaar maken, maar niet op je mp3-speler zetten. Je kunt wel op je smartphone luisteren en offline beschikbaar maken, alleen met het duurste abonnement.
De leek hoort het betere geluid niet echt.
Je kunt het offline beschikbaar maken, zodat je niet hoeft te streamen. Echter wordt dit geconverteerd, zodat het niet in mp3-formaat is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:08 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Dus met unlimited kan je muziek downloaden ofzo?
Dus, het kan niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt het offline beschikbaar maken, zodat je niet hoeft te streamen. Echter wordt dit geconverteerd, zodat het niet in mp3-formaat is.
Nee, natuurlijk nietquote:
Dan maar downloaden, jammer. Ik wil er best een tientje per maand voor betalen maar ik wil de muziek echt op mijn mp3 speler voor in de bus.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Loll het volgende:
a kak meen je dat dus dan kan je 3 dagen luisteren en dan moet je een 10 tje betalen per maand?
Albums kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Loll het volgende:
he kak zijn er ook nog alternatieve diensten zonder dit soort fratsen.
Je hebt wel Jango gebruiken waar je voor Android en iOS (iphone/ipod touch) waar je zonder abonnement naar artiesten kunt luisteren echter is dit meer een soort Pandora, Slacker app dan Spotify.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Loll het volgende:
he kak zijn er ook nog alternatieve diensten zonder dit soort fratsen.
PayPal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef ArnosL het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een unlimited account te nemen zonder dat je een creditcard hebt? Ik zou graag van die reclame's af zijn, maar ik heb geen creditcard.
Ik probeerde het via de website van Spotify via Paypal, maar daar moest er een creditcard aan m'n account gekoppeld worden. Dat werd hem dus ook niet.quote:
Hmm, heb wel eens vaker mensen gehoord met dat probleem. Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik probeerde het via de website van Spotify via Paypal, maar daar moest er een creditcard aan m'n account gekoppeld worden. Dat werd hem dus ook niet.
Je hebt toch al wel van tevoren een PayPal-rekening aangemaakt he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik probeerde het via de website van Spotify via Paypal, maar daar moest er een creditcard aan m'n account gekoppeld worden. Dat werd hem dus ook niet.
Oeps, m'n rekening nog niet bevestigd bij Paypalquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel van tevoren een PayPal-rekening aangemaakt he?
Dat zegt 'ie ook als je op www.paypal.com inlogt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef ArnosL het volgende:
Rekening net toch bevestigd, maar hij vraagt nog steeds om een koppeling met een creditcard. Misschien dat het nog een dagje duurt voor het verwerkt is, dus morgen nog een keer proberen.
Nope, daar staat dit:quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie ook als je op www.paypal.com inlogt?
Is nu al te downloaden he... best leuke apps al, al merk je wel dat het in ontwikkeling is!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)y-with-new-platform/
quote:Payment failed. Please make sure that you have sufficient funds and that your credit card has not expired, if you're using one. To see your current payment details please go to your subscriptions page. If you still get this message after updating your payment details please log out, log in and then try again.
Geen mail van PayPal gehad? Misschien opnieuw instellen?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Rahl het volgende:
Ik kan opeens niet meer met m'n PayPal account betalen. Anderhalf jaar zonder problemen eraf gegaan met automatische incasso, ook als ik rood stond, maar nu ineens wil het niet meer.
Iemand een idee wat er mis is? Ik háát die ads.
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen mail van PayPal gehad? Misschien opnieuw instellen?
Dit zegt ie nu. Heb al 16 maanden achter elkaar een rood saldo op die rekening, dus het zou wel gek zijn als ze dat opeens niet meer toelaten.quote:U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
Na wat heen en weer gemail met de klantenservice is me verteld dat het nu een requirement is voor je PayPal account om gelinkt te zijn aan een CC, anders is het no go. Lekker genaaid.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt ie nu. Heb al 16 maanden achter elkaar een rood saldo op die rekening, dus het zou wel gek zijn als ze dat opeens niet meer toelaten.
Ja, dat werkte bij mij ook al 15 maanden ofzo. Maar nu ineens niet meer. Bizar en ongelofelijk irritant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik snap dat niet man, heb al bijna een jaar Spotify Premium, CC niet gelinkt met PayPal en nergens last van. Wordt gewoon van m'n bankrekening afgeschreven.
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:28 schreef Young_David het volgende:
Ik denk niet dat dat kan eigenlijk
Laten we hopen dat ze ook op termijn ontbreken, Spotify is dé zoveelste methode om een band/artiest flink van achteren te nemen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef RichardHammond het volgende:
Ik hoor vaak om mij heen dat er heel veel artiesten ontbreken in Spotify
Die cokesnuivende artiesten moeten idd nog meer geld krijgen!quote:Op maandag 5 december 2011 03:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze ook op termijn ontbreken, Spotify is dé zoveelste methode om een band/artiest flink van achteren te nemen.
Hopelijk stort dat bedrijf eromheen ineen...
Nog bedankt voor deze tip, ook echt een super app, dat Jango! Staat hier heel regelmatig op als 'radio'.quote:
Je moet even de preview version installeren:quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef Jarno het volgende:
Oh het is nog coming soon, zie ik nu pas..
Ik heb ze naast elkaar geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef donroyco het volgende:
Hij springt bij mij iedere keer terug naar de oude versie
Die zijn al bijna net zo oud toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:52 schreef Arn0 het volgende:
Muziekdienst Deezer: de eerste indruk
Maar drie miljoen tracks minder dan Spotify, interessant. Ben benieuwd of het een waardige concurrent kan zijn.
Klinkt leukquote:
Ik gebruik Spotify wel als primaire muziekbron. Daarom vind ik het altijd wel jammer als bands besluiten hun muziek niet via Spotify aan te bieden. Met het kopen van cd's ben ik vrijwel helemaal gestopt, op special editions na van artiesten die ik echt goed vind.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klinkt leukEn wat betreft het verminderen van het aanbod van Spotfiy...ach, ik gebruik het toch niet als primaire muziekbron. Als ik echt iets wil hebben download/koop ik het wel
SPotify heeft ondertussen de plaats van last,fm bij mij ingenomen wat betreft random playlists (radio) afspelen
Heb je wel de nieuwe versie geïnstalleerd?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb die app-lijst niet, heb al afgesloten en opnieuw opgestart, doe ik iets fout?
Apps is wel echt een goede toevoeging!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Echt prachtig met die apps er in. Vooral dat TuneWiki
PayPal heb je helemaal geen creditcard voor nodig.quote:Op maandag 19 december 2011 20:28 schreef ArnosL het volgende:
Krijg ik een advertentie dat er Spotify Gift cards verkrijgbaar zijn bij de Albert Heijn. Als ze nou eens voor elkaar maken dat je met Ideal kan betalen ipv Paypal waar je alsnog een creditcard voor nodig bent.
Edit: Hierzo: http://www.spotify.com/nl(...)mg5JDN3u3iBGHwtzbx4G
En toch vraagt ie er iedere keer naar als ik een premium account wil afsluiten. Schijnt sinds kort zo te zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 20:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
PayPal heb je helemaal geen creditcard voor nodig.
Bij mij gelukkig (nog) geen last van, maar heb hem wel omgeschakeld naar unlimited laatstquote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En toch vraagt ie er iedere keer naar als ik een premium account wil afsluiten. Schijnt sinds kort zo te zijn.
Je hebt toch wel je bankrekening gekoppeld he? Dat moet je expliciet in paypal aangeven.quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En toch vraagt ie er iedere keer naar als ik een premium account wil afsluiten. Schijnt sinds kort zo te zijn.
Ja, heb alle gegevens in paypal ook al met een klasgenoot vergeleken die een unlimited account heeft en alles was hetzelfde, dus daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je bankrekening gekoppeld he? Dat moet je expliciet in paypal aangeven.
je hoeft geen facebook eraan vast te hebben hoor, heb ik ook niet... en wachtwoord veranderen doe je op de spotify website zelf.quote:Op zondag 25 december 2011 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oooh ik zie het al. Zie ook dat ik zonder facebook geen account kan maken op Spotifymaar ik wil het niet gekoppeld hebben
Tegenwoordig moet dat wel als je nog geen account hebt.quote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
je hoeft geen facebook eraan vast te hebben hoor, heb ik ook niet... en wachtwoord veranderen doe je op de spotify website zelf.
hmm...quote:Op zondag 25 december 2011 23:15 schreef arucard het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet dat wel als je nog geen account hebt.
Wachtwoord veranderen kan niet via de site, mijn spotify account die ik nu 3 maanden heb is het ww niet van te veranderen. Ik moet inloggen met mijn FB naam en inlogcodequote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
je hoeft geen facebook eraan vast te hebben hoor, heb ik ook niet... en wachtwoord veranderen doe je op de spotify website zelf.
Dat is al even zo.quote:Op zondag 25 december 2011 23:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen kan niet via de site, mijn spotify account die ik nu 3 maanden heb is het ww niet van te veranderen. Ik moet inloggen met mijn FB naam en inlogcode
Dus dacht een nieuw account aan te maken op spotify en mijn oude te laten vallen maar nu kan je dus enkel een nieuw account aanmaken op spotify als je facebook hebt
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef Zocalo het volgende:
Die last.fm apps enzo, daar moet je zeker voor betalen wil je die krijgen?
Je moet de nieuwe spotify downloaden tenminste. Een gewone update leek bij mij ook niet te werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:08 schreef Zocalo het volgende:
Waarom zie ik die dan niet? Heb hem wel net geupdate, maar heb het programma al een paar maandjes niet gebruikt
Nee dan koop je inderdaad niksquote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef Agiath het volgende:
Heb nu trial versie van die premium. Dus nu ook op mn iPhone
Maar ik kan nu ook nummers beschikbaar maken voor offline gebruik, maar dan koop je toch niets hoop ik? Mijn cc zit wel verbonden aan spotify door die premium trial .
Nee, dan koop je niks. Dan kan je die liedjes (in Spotify alleen!) gewoon ook zonder netwerkverbinding beluisteren.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef Agiath het volgende:
Heb nu trial versie van die premium. Dus nu ook op mn iPhone
Maar ik kan nu ook nummers beschikbaar maken voor offline gebruik, maar dan koop je toch niets hoop ik? Mijn cc zit wel verbonden aan spotify door die premium trial .
Oke mooi. Kan ik ook gelijk een heel album geschikt maken voor offline? want nu gaat t alleen nog per nummer..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee dan koop je inderdaad niksIs gewoon gratis.
Als je een album als afspeellijst toevoegt, kan je in het hoofdscherm (dus het overzicht met de afspeellijsten) op die knop bovenaan drukken:quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke mooi. Kan ik ook gelijk een heel album geschikt maken voor offline? want nu gaat t alleen nog per nummer..
Top, had het eigenlijk net zelf uitgevonden met wat kloten. Maar die laatste tip kende ik nog niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je een album als afspeellijst toevoegt, kan je in het hoofdscherm (dus het overzicht met de afspeellijsten) op die knop bovenaan drukken:
[ afbeelding ]
dan de afspeellijsten die je offline wil hebben selecteren, en weer op die knop bovenaan drukken.
Wanneer je nou op je computer aan een afspeellijst een eigen mp3 (bv. een liedje dat niet beschikbaar is op Spotify) toevoegt, zal deze, mits je computer en iPhone op hetzelfde WiFi-netwerk zitten, ook automatisch overgezet worden naar je iPhone.
Je kan als je je iPhone op hetzelfde WiFi-netwerk zit ook vanaf je computer de muziek op je telefoon beheren. Gewoon in Spotify in die linkerlijst klikken op 'Devices' of 'Apparaten' klikken. Dan kan je ook offline-lijsten beheren en alles.
Gewoon nu offline beschikbaar maken via wifiquote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Top, had het eigenlijk net zelf uitgevonden met wat kloten. Maar die laatste tip kende ik nog niet.
Werkt allemaal wel mooiEven kijken of ik het over een maand t nog wel waard vind. Probleem is dan wel dat ik geen onbeperkt internet meer heb bij mijn abbo....
Ik weet niet wat je limiet wordt, maar mede door het offline beschikbaar maken van alle hoofdafspeellijsten verbruik ik niet heel veel mobiele data met Spotify.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Top, had het eigenlijk net zelf uitgevonden met wat kloten. Maar die laatste tip kende ik nog niet.
Werkt allemaal wel mooiEven kijken of ik het over een maand t nog wel waard vind. Probleem is dan wel dat ik geen onbeperkt internet meer heb bij mijn abbo....
Dus alles wat je op je computer hebt aan afspeellijsten staat ook op je telefoon? Als je dat offline beschikbaar kan maken, is het wel ideaal. Zou erg meespelen in de overweging een premium aan te makenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je limiet wordt, maar mede door het offline beschikbaar maken van alle hoofdafspeellijsten verbruik ik niet heel veel mobiele data met Spotify.
Het is vooral ideaal dat je, wanneer je 's middags of 's avonds op je computer wat muziek aan een afspeellijst toevoegt, het meteen ook op je telefoon staat.
Ja, wordt automatisch gesynchroniseerd. En, zoals gezegd, worden zelfs je eigen MP3's via WiFi overgezet als je ze in een afspeellijst zet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:23 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dus alles wat je op je computer hebt aan afspeellijsten staat ook op je telefoon? Als je dat offline beschikbaar kan maken, is het wel ideaal. Zou erg meespelen in de overweging een premium aan te maken
Ze zijn naar mijn gevoel de laatste tijd juist vooral platformen aan het toevoegen. Maar de logica van updates ontgaan mij bij Spotify ook compleet. Soms een hele tijd niks, dan ineens een onverwachte enorme update.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef RichardHammond het volgende:
Spotify mag de app voor Windows Phone wel eens updaten.Betaal elke maand netjes de 10 euro, maar dit is echt een ondermaatse app. Heb eerder ook Spotify op mijn iPhone en Desire HD gehad, maar die werkten echt 10x prettiger. Lijkt net of Spotify het geen flikker boeit.
- Doorspoelen van nummers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze zijn naar mijn gevoel de laatste tijd juist vooral platformen aan het toevoegen. Maar de logica van updates ontgaan mij bij Spotify ook compleet. Soms een hele tijd niks, dan ineens een onverwachte enorme update.
Wat mist er eigenlijk nog bij de WP-app?
Dat is wel irritant ja. Maar die app is samen met Microsoft ontwikkeld, dus ik neem aan dat zij zulke bugs er ook wel uit willen hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
- Doorspoelen van nummers.
- Nummer correspondeert soms niet met de artiest + naam van nummer
- Offline afspeellijsten worden soms niet herkend
- Traag qua (her)opstarten, dus opstarten nummer kiezen, andere app opstarten en dan weer Spotify aanklikken. Dan ding blijft dan soms maar laden.
- Wanneer in Spotify de offline modus geselecteerd wordt, gooit hij alle offline nummer eruit. Start je de telefoon opnieuw op dan doet hij het weer perfect.
Genoeg dingen die nog verbeterd kunnen worden en ik vergeet vast nog wel iets. Vooral het doorspoelen mis ik. Ik vind het de 10 euro eigenlijk niet waard op deze manier, teveel mankementen. Al vind ik het ook jammer op het op te zeggen, want ik gebruik Spotify erg veel en verder bevalt het mij prima.Maar het lijkt wel of ze niks doen met de feedback en de recensies.
Topapp, maar als je er optimaal gebruik van wilt maken moet je wel een unlimited data plan hebben van je mobiele provider... Ik gebruik mijn smartphone nl. vooral voor het luisteren van muziek als ik onderweg ben; thuis of op het werk gebruik ik de laptop.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Radio voor op de smartphone!!
http://ilogs.nl/blog/740-(...)-op-jouw-muzieksmaak
Ultiem fijne app, zo zou elke app moeten zijn!
Dat vind ik ook zo jammer aangezien ik geen ongelimiteerd abonnement heb. Tunein is ook zeker een goede appquote:Op maandag 16 januari 2012 20:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Topapp, maar als je er optimaal gebruik van wilt maken moet je wel een unlimited data plan hebben van je mobiele provider... Ik gebruik mijn smartphone nl. vooral voor het luisteren van muziek als ik onderweg ben; thuis of op het werk gebruik ik de laptop.
Nooit van last.fm gehoord? Dat was precies zoiets.... Maar jammergenoeg is dat nu niet meer te streamen op je telefoon en dan is spotify een goed alternatief....als je premium hebt tenminste.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Radio voor op de smartphone!!
http://ilogs.nl/blog/740-(...)-op-jouw-muzieksmaak
Ultiem fijne app, zo zou elke app moeten zijn!
Ok gevonden via google..maar jezus, lastig te vinden hoor...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Ik wil mijn abo naar Premium upgraden, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat kan doen? Ik kan alleen maar mijn subscriptions cancellen![]()
Er staat als je op je accountnaam klikt "gewoon" subscription in het menu en als je op de subscription pagina bent "gewoon" manage your subscription met daarin "change to" hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok gevonden via google..maar jezus, lastig te vinden hoor...
Je kan 3333 liedjes tegelijk offline beschikbaar hebben op 3 verschillende apparaten.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb nu een kekke nieuwe telefoon en wil daar Premium op nemen.
Maar is er een limiet hoeveel offline data je kan gebruiken? Want hij zegt dat er niets meer bij kan, maar ik heb nu nog geen upgrade gedaan.
Als je maar een bepaald aantal gig kan gebruiken (volgens mij zit ik nu op 4) is het redelijk doelloos voor mij.
Dat heb je in principe toch ook? Je kan nog steeds (via internet) alle muziek afspelen. 3333 liedjes is dan toch ruim voldoende?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef Zocalo het volgende:
En dat is met premium dus? Ik vind het niet heel veel, het leek me juist zo tof mijn collectie overal bij me te hebben via Spotify, naast de afspeellijsten van vreemden.
Want in Spotify staat alle 7,38GB gebruikt nu... en dat wil ik niet
Ja, dat is het geheugen op je telefoonquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef Zocalo het volgende:
Nee, want als ik onder Instellingen kijk staat er Totale opslag: 7.5GB, waarvan ik nu 7.33GB gebruikt heb (waaronder voornamelijk eigen nummers). Meer kan er nu dan niet meer bij. Dit staat overigens zowel in Spotify zelf als in mijn telefoon (Android)
Ik kan er echter nergens iets over terug vinden...
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat is het geheugen op je telefoon. Er past gewoon fysiek niks meer op. Als je een groter geheugenkaartje erin stopt (zo te zien heb je er nu een van 8GB), kan je er meer muziek opzetten.
In principe betekent offline dat ie het gewoon in je geheugen zet. Het is geen magisch muziekmediumquote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet
Als je muziek in Spotify offline beschikbaar maakt, wordt het gedownload naar je telefoon (en kost het dus opslagruimte op je telefoon), zodat je het zonder internetverbinding kan luisteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Het idee is toch juist dat je geen geheugen nodig hebt omdat het offline gesynced wordt?
Of snap ik iets niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |