quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Darkzell het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de online playlists zodat je niet vast zit in die artiesten die je normaal luistert.
Tevens interessant:
truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and youre ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Hmm een desktop client is misschien wat overkill voor zoiets. Of hij moet een soort CoverSutra voor Spotify gaan bouwen, dat zou echt perfect zijn.
quote:Yes this is possible with some alterations. Its should not be hard to implement. For now, I am focusing on the desktop client and its basic functions. But I will consider it and add it to my @todo
Al gevraagd aan een lieve mod.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat zal wel aan mijn geklungel liggen
Dat is wel vervelend, Spotify ingelicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef dotCommunism het volgende:
Ben voor het eerst een album tegengekomen waarbij alle songtitels in de verkeerde volgorde staan.
Ik heb nu een paar maanden een abonnement en dit zijn de grootste ontdekkingen geweest:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Jarno het volgende:
Wat is jullie laatste 'ontdekking' geweest via Spotify eigenlijk? Ik luister dus vaak de radio channels en zo kwam ik op Sublime uit, een band waarvan ik maar niet kan begrijpen dat ik die gemist heb in de 90s dus. Echt geweldig, hele cd's gaan er hier doorheen nu!.
Ja, kreeg dit terug:quote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, Spotify ingelicht?
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze het hebben aangepast.quote:Hi,
Thank you for your feedback on our catalogue. The information you have supplied will be recorded and used.
Ik heb o.a. de Kink 40 en 3voor12 in mijn playlist staan. Hierdoor heb ik al zoveel leuke muziek ontdekt. Onder andere Cage the Elephant, Crystal Stilts, Cloud Nothings, the Death Set, the Drums, Fanfarlo, Surfer Blood, the Vaccines, Yuck en nog veel meer moois!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Jarno het volgende:
Wat is jullie laatste 'ontdekking' geweest via Spotify eigenlijk? Ik luister dus vaak de radio channels en zo kwam ik op Sublime uit, een band waarvan ik maar niet kan begrijpen dat ik die gemist heb in de 90s dus. Echt geweldig, hele cd's gaan er hier doorheen nu!.
Het maakt hier echt niemand uit of je per maand of per 3 maanden kan betalen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Solique het volgende:
Wacht nog steeds op de mogelijkheid om in 1x 3,6 of 12 maanden unlimited te kopen.
Dit kan wel met premium maar niet voor unlimited
Wil geen automatische incasso, klaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:42 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Het maakt hier echt niemand uit of je per maand of per 3 maanden kan betalen.
Nieuwe gebruikersvoorwaarden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik moest net updaten, heb nu deze versie:
Spotify version 0.5.1.98.gbbd878b6
Zie geen nieuwigheden?
Dat snap ik echt niet. Dat is juist een fantastische uitvinding. 1 keer per 3 maand ongeveer even controleren of het goed is gegaan en verder geen omkijken naar. Ik heb alles automatisch. Heerlijk.quote:
Net zoals google music wordt icloud geen concurrent van Spotify. Met deze diensten kan je alleen je eigen muziek in de cloud zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Begin nu steeds meer Spotify te gebruiken en pleur alle nieuwe dingen die ik wil luisteren in Spotify ipv iTunes. Dat werkt prima.
Ben nog steeds wel minder te spreken over het muziekmanagement op mobiel.
Maandag gaat Apple overigens ook een nieuwe Cloud-dienst lanceren daar schijnt ook een Spotify-achtige dienst bij zit. Ik ben benieuwd.
Ja dat weten we dus nu definitief. Helaas. Had gehoopt op een Spotify alternatief met de library options van iTunes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Net zoals google music wordt icloud geen concurrent van Spotify. Met deze diensten kan je alleen je eigen muziek in de cloud zetten.
Steen, hoelang heb je eronder gelegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:09 schreef gerbenp het volgende:
Heeft Spotify Free dus nu ook een tijdlimiet?
[ afbeelding ]
Heel lang. Installeerde het toevallig net en dacht dat ik nog ergens een Spotify Free account hadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Steen, hoelang heb je eronder gelegen.
Same here.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Xrenity het volgende:
Spotify
Heb premium nu meer dan een jaar en nog steeds geweldig. Download bijna niks meer. En veel nieuwe muziek ontdekt
Sowieso zat ik met mp3 vaak een beetje vast in laatst gedownloade muziek ofzo... Nu helemaal niet meer.
Precies, "Ja vind spotify niks omdat ik maar een korte periode kan luisteren...." Kom op, de gratis variant is alleen maar op uit te proberen, natuurlijk probeert Spotify te stimuleren dat je gaat betalen voor deze dienst. En 5 euro per maand voor onbeperkt muziek luisteren.. dat is toch prima?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef dotCommunism het volgende:
Dan moet je maar 5 euro per maand betalen hè. Gezeur van die mensen die te gierig zijn om te betalen.
http://www.zdnet.nl/news/(...)ancering-in-vs-voor/quote:Spotify bereidt lancering in VS voor
Inschrijven nu mogelijk
De Zweedse muziekstreamingdienst Spotify aanvaardt voorinschrijvingen van Amerikaanse gebruikers. Wanneer de dienst opengaat in de VS, is nog niet bekend.
zie: http://www.spotify.com/nl/blog/quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef donroyco het volgende:
Gisteren een update gehad voor de iPhone app, weet iemand wat er gewijzigd is?
Dankquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zie: http://www.spotify.com/nl/blog/
iPod Touch kopen. Dan kun je Spotify ten volle benutten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef GeorgKacher het volgende:
Nu het mogelijk is om op je mobiel muziek te zetten van Spotify en dit zonder kabels o.i.d. rechtstreeks af te luisteren is op de versterker/boxen ben ik ook overstag. Dit was de missinglink, echt fijn muziekluisteren op mijn PC met brakke computerspeakers is er niet bij. Nu is het geluid echt prima te noemen. Heb daarom een betaald abotje genomen, wel jammer dat het dan niet gratis is om muziek op de ipod te zetten, hier moet alsnog voor worden betaald (en best fors als je veel tracks hebt).
JA NU WETEN WE HET WEL JA!!!111111111quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:15 schreef phluphy het volgende:
Sonos heeft deze week de Play:3 uitgebracht. Hopelijk komt-ie vandaag binnen bij de locale dealer. En inmiddels werkt Sonos i.c.m. Spotify.
Als het dan toch slecht weer wordt in het weekend, heb ik i.i.g. wat te doen.
Gun een ander ook eens wat joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
JA NU WETEN WE HET WEL JA!!!111111111.
.
Was me nog niet opgevallen dat die ontbraken. Jammer dat een band als Metallica een legaal alternatief als Spotify niet steunt. Ook al zullen ze er per album ongetwijfeld iets minder aan verdienen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef Alxander het volgende:
Is er nog een kans dat de Red Hot Chili Peppers en Metallica alsnog hun muziek licenseren met de US launch? Verder nog even wachten op de iPad app.
Ja, en dan gelijk ook the Beatles, Pink Floyd, Led Zeppelin enzovoorts.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef Alxander het volgende:
Is er nog een kans dat de Red Hot Chili Peppers en Metallica alsnog hun muziek licenseren met de US launch? Verder nog even wachten op de iPad app.
Ok, dat ligt dus niet aan mij.quote:
Nick en Simon!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, en dan gelijk ook the Beatles, Pink Floyd, Led Zeppelin enzovoorts.
Ik weet niet of dit ook beschikbaar is in jouw Spotify-mobile-app, maar er zijn wat mogelijkheden om uitgebreider te zoeken: http://www.spotify.com/nl/about/features/advanced-search-syntax/quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, dat ligt dus niet aan mij.
Heb sinds vorige week een premium account. Vooral om onderweg en op mijn werk te kunnen luisteren wat ik wil op mijn telefoon (en niet slechts wat er toevallig op staat). Bevalt erg goed, kwaliteit is, ook met 3G verbinding, erg netjes en stream hapert nooit. Ik zou wel graag wat uitgebreider kunnen zoeken, op genres bijvoorbeeld en related artists als ik iets luister zou ook leuk zijn.
Maar eerste indrukken zijn zeer goed. Afgezien van de storing nu.
Daar ga ik vanavond eens naar kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:48 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ook beschikbaar is in jouw Spotify-mobile-app, maar er zijn wat mogelijkheden om uitgebreider te zoeken: http://www.spotify.com/nl/about/features/advanced-search-syntax/
Ik heb al één subscriber, yaayyy.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:48 schreef Fascination het volgende:
Sinds vandaag een Spotify premium-gebruiker.
Een leuke playlist:
http://open.spotify.com/u(...)qTk8aA6odPeszWT09uvD
Het origineel van Michael Mind vind ik beter...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Poppenkastpop het volgende:
Waar is "Blinded by the light" van Manfred Mann gebleven?
Of de remix van Bruce Springsteen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het origineel van Michael Mind vind ik beter...
Crap. Nog niet gezien in Android.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:24 schreef Young_David het volgende:
Playlistfolders in de IOS app ... halelujah!!!!
(nu nog een iPad app)
Heb je nog een invite? Ik wist niet dat de Free optie er nog steeds wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef Young_David het volgende:
Ik heb een paar invites voor Free ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |