Nee, helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:46 schreef error_404 het volgende:
Help! Ik heb net per ongeluk een playlist verwijderd....
Is het mogellijk dat het ergens locaal nog staat? Ik wil hem heel graag weer terug hebben....
Ik werk hier op een Mac btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef error_404 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Kan het niet zo zijn dat je een keer een liedje hebt opgezocht, deze hebt geluisterd en hij vervolgens de rest van het 'lijstje' van zoekresultaten ook heeft afgespeeld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie ook dat die Top Artists en Tracks bij je profiel niet kloppen? Bij mij staan er een paar artiesten (en nummers) bij die ik inderdaad geluisterd heb, maar ook eentje waar ik nog nooit van heb gehoord.Beetje raar...
Dan nog zou het geen "top track" moeten zijn, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe ik überhaupt bij deze artiest/dit nummer terecht zou zijn gekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat je een keer een liedje hebt opgezocht, deze hebt geluisterd en hij vervolgens de rest van het 'lijstje' van zoekresultaten ook heeft afgespeeld?
Nah ik wil gewoon dat Spotify bijhoudt welke tracks ik het laatst of het meest gedraaid heb. En deze automagisch in een dynamisch playlistje bijhoudt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Jarno: kon je geen playlists importeren uit iTunes? Of zitten die er dan niet bij?
Mijn remix niet, wel alle andere songs van het labelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn muziek staat sinds vandaag ook op Spotify trouwens.
Mijn covers e.d. zijn ook door de controle gekomen blijkbaar, alles staat ook op iTunes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn remix niet, wel alle andere songs van het label
Goed bezig! Linkje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn covers e.d. zijn ook door de controle gekomen blijkbaar, alles staat ook op iTunes.
Oja wacht, iTunes update die lijstjes dan natuurlijk niet meer als je luistert met Spotify.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah ik wil gewoon dat Spotify bijhoudt welke tracks ik het laatst of het meest gedraaid heb. En deze automagisch in een dynamisch playlistje bijhoudt.
Spotify: http://open.spotify.com/album/06tM9xd2UBHKzA4IXoxNXvquote:
Leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Spotify: http://open.spotify.com/album/06tM9xd2UBHKzA4IXoxNXv
En dat. De muziekindustrie/ grote artiesten zijn nu wederom heel halsstarrig kansen die het internet biedt aan het negeren. En dan over 10 jaar zeuren dat het allemaal zo kut is omdat ze geen geld meer verdienen omdat iedereen wilde streamen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Jarno het volgende:
Achja ik moet zeggen dat ik toch al niet zoveel cd´s of muziek meer kocht, ik gebruik Spotify meer voor het bijblijven. Dan luister ik een tijdje de nieuwe dEUS of REM en dan ben ik er weer klaar mee, ik hoef niet zo nodig meer ´veel´ muziek te hebben ofzo. (En dat van iemand met ruim 800 cd´s). Dus als Spotify echt doodbloed dan cancel ik gewoon m´n abbo en is er vast wel weer wat anders.
Tot die tijd vermaak ik me er mee en vind ik het handiger dan iTunes (zoeken, downloaden of kopen, converten, library bijhouden, etc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |