You're joking!quote:
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Ik heb al een afspraak staan zie ik. Al sinds lange tijd.
Kak, verpest mijn grap nou nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.
quote:
Hihihi Erik doet aan internetdates.quote:
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Laatste deel, voor alle late aanmelders, binnehoppers, langslopers of verslagschrijvers na afloop.
Met afmeldingen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijn
Wie gaat er nou met idioten van een forum meetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik wil gewoon kippetje-friet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik neem aan dat we ook gewoon bij Walden eten? Zo nee, dan moeten we denk ik even wat reserveren. Ik weet nog wel een goede Chinees.![]()
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels gaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
We eten toch bij Mick O'Connells? Ik schuif in ieder geval aan zodra men gaat eten.
Same here. Die pubmeals zijn altijd wel goed te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels ga
Nee, hoezoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Cerbie het volgende:
Nog een keertje dan, kan iemand me onder afwezig zetten?
Je mag mijn biertje hebben als 'ie blijft staan.quote:
Ik kan sowieso geen OP's van VS aanpassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je mag mijn biertje hebben als 'ie blijft staan.
Morgenvroeg eerst nog een paar m2 bestraten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef Cerbie het volgende:
Nee morgen meetdag bij een bedrijf dat rond de klok werkt en het is morgen of over een maand voor de goede omstandigheden. Denk niet dat ik daarna nog fut heb om naar Utrecht af te reizen.
Achtertuintje in ruil voor een krat pils?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgenvroeg eerst nog een paar m2 bestraten.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het even gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik kan van alles met die knopjes maar snap de helft niet
Gewoon keiharde cash. Dan kan ik met die flappen zwaaien op de meet en net doen of ik hartstikke rijk ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Achtertuintje in ruil voor een krat pils?
Ik wou voornamelijk weigeren Cerbie verlof te geven.quote:
Maar dat wil jij toch helemaal niet zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon keiharde cash. Dan kan ik met die flappen zwaaien op de meet en net doen of ik hartstikke rijk ben.
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat wil jij toch helemaal niet zijn?
Een echte fokker dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.
Toch knap dat je dan zo je best doet om foto's te uploaden van een middle-class woningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.
Het mantra van een prostituee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik kan van alles met die knopjes maar snap de helft niet
Second thatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels ga
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Second thatHeb daar al eerder gegeten tijdens een Fok-meet (van een spel dan) en het is er prima te doen
Ik ben er (=Walden toch?) ook rond vieren trouwens denk ik. Tot morgen!
O wee als je niet op komt dagen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Brak, moet hele avond nog door, drunk, vroeg op, meet, sorry lui maar ik zal weinig aanspreekbaar zijn
Ik kom wel, just dont ask in which state I'll be inquote:
Hoe zie je mij voor je???quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herken
Ik herken jou wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herken
Sommige users hebben foto's in hun fobo (of er zijn foto's bekend op deze site)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Fokker typische uiterlijke kenmerken heeft.
Kijkt ziet en zal herkennnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb ook wat foto's in m'n fotoboek, dus men herkent me wel.
Een enkeling zou ik inderdaad herkennen. Van anderen zou ik weer van schrikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige users hebben foto's in hun fobo (of er zijn foto's bekend op deze site)
Ohh nee, bt'et!quote:
Je wil niewe man?quote:
Ik dacht al zoiets. We bespreken het morgen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig Voorschrift, je moet morgen ook al zuipen!
[/quot
Weet, mja lnf leve fok moviel
Nu komt de grote maar....quote:
Voel je je morgen (vandaag) beter op de meetquote:
I cerainly second that remark der sir GSquote:
VS, je raakt onleesbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I cerainly second that remark der sir GS
Working-class heroes.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I cerainly second that remark der sir GS
Precies, proletarish de avon ddoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Working-class heroes.
Eat that, damn liberals!
Las het is SC idd. Klote. Maar hoe kwam dat nou?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel de behoefte proletarisch naar een nieuwe Ipod op zoek te gaan. Kut Steve Jobs.
Hij deed *BOEM*quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Las het is SC idd. Klote. Maar hoe kwam dat nou?
Jah, zeker. Hij heeft er wrs. gewoon een glas bier over gelazerd.quote:
Maar, maar, maar, hij moest nuchter blijvenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, zeker. Hij heeft er wrs. gewoon een glas bier over gelazerd.
Ik geloof niks van dat kaboem.
quote:
Hopenlijk heeft het liberalisme echter wat minder (slechte) gevolgen dan onze praktijkaanpak.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
VS en ik zijn praktiserende voorstanders van een nachtwakerstaat.
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.quote:
Informatie tot je nemen, analyseren en vervolgens rationeel actie ondernemen blijft lastig nietwaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
In de Duitse trein zit een bar waar je alvast kan beginnen met bier drinken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Jouw fotoboek is stomIk kan toch moeilijk een silhouet gaan proberen te spotten tegen een zwarte achtergrond?
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matchtquote:
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matcht
Je hebt inmiddels een afrokapsel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oud. Hmm ja dat kan lastig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Haha bijnaquote:
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langsquote:Ik zoek zo iets voor drieën de trein op in Zwolle. Moet ik nog iets doms aantrekken voor instant recognizability? Patat in mijn neus? Okselhaar invlechten met kraaltjes?
[spoiler]Zwart-wit geruit petje[/spoiler]
Genau mein Freund.quote:
Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (evenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha bijna
[..]
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langs
Gaan we gooien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
Ik kom wat later, ik kwam vanmorgen keien tekort en ben net pas thuis.
Met modder toch?quote:
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (even) dat petje op. Grijze ties, linkse instelling.
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dus.
ik heb de nrc.next van gisteren bij me
Klinkt als een goed idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.
Jullie zijn nog onderweg?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog afzeggers? Heb duke iig gevonden (zonder schunnige vragen aan onbekenden) dus er zijn iig 2 mensjes.
Wow, dat is een flinke opkomstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
We zijn nu in de Stairway to Heaven omdat eten in O'Connells onmogelijk bleek.
17!
Schaduwfractiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij kan ik geeneens 17 mensen opnoemen die vaak in POL posten.
Roddelverslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op het eindverslag
Nou ik had em graag gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef GoodOldDays het volgende:
zo weer handig om de lapo heen gekomen
Knop "nieuw deel openen".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Ik heb 'm liever niet hoorquote:
Die maand moet dan wel heel snel gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Is doodsimpel: als je de lapo hebt verschijnt er rechts onderin beeld een knop "open nieuw deel". Hoef je alleen de TT maar te verzinnen en in te vullen + evt een afbeelding als je daar zin in hebt..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Klinkt goed, veel plezier!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vindt een TT verzinnen ook lastig?
Kerstnummer??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zit naar een leuk Kerstnummer te luisteren.
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste treequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)
Indeed!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste tree
Ja, dat had je al verteld jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef GoodOldDays het volgende:
Weer veel aan het werk geweest. Cursus en laatst een werkdag van 27 uur gemaakt (of had ik dat al verteld). Wel raar om je collega's om 7:30 weer binnen zien te komen.
De eerste de beste die heeft over luie ambtenaren![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens daten voor de vakantie.
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed!![]()
Je wordt ineens grof wakker geschud..
Maar waarom draai je die in mei??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Chants de Noel: Een medley met o.a. Jimgel bells.
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.
Eigenlijk moet je er altijd op voorbereid zijn dan je de lapo treft.
Klinkt goed en goeie reis!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
Genoeg tijd om te plannen dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef GoodOldDays het volgende:
ergens 3e week van juli, moet dus nog even
De player staat at randomquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom draai je die in mei??
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef GoodOldDays het volgende:
hmm quote werkt niet meer.. dan maar zo
Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk voor de limburgers
En dan kan je em nog treffen, tenzij je geheelonthouder wordt. En kan som heul raar lopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijken
Er schijnt nog een verslag online te komen. ik weet niet of daar ook echt alles in komt te staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi Du_ke![]()
Las dat het leuk was,![]()
Iedereen al vertrokken of zijn er nog wat die-hards?
Goede reis trouwens!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
O.a. Remlof, betyar., gs, erik, voorschrift, hexagon waren er nog toen ik vertrok
Nog een gezellig clubje dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
O.a. Remlof, betyar., gs, erik, voorschrift, hexagon waren er nog toen ik vertrok
Nee serieus, dit is het POL CAFEquote:
Dat zag ik al jaquote:
Ja, idd . Er is een grapjas actief.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee serieus, dit is het POL CAFE
Hoi DNquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
Gegroet allen.
Londenreis was leuk
Meet was waarschijnlijk leuker geweest
Die weten het toch alquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef du_ke het volgende:
Een verslag? Vergeet het maar. Alle kennis is enkel voor de bezoekers...
Opgestaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Dutchnative het volgende:
Gegroet allen.
Londenreis was leuk
Meet was waarschijnlijk leuker geweest
Zeer vermakelijk.quote:
Verander de TT weer terug aubquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:50 schreef du_ke het volgende:
Een verslag? Vergeet het maar. Alle kennis is enkel voor de bezoekers...
?quote:
Vertelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk.
Alleen dat onderkomen
Ja, had geen tijd meer om even mijn vertrek te melden, maar ik ben alrightquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je was zeker 2 dagen vermist. Maar ik begrijp nu dat je in London bent geweest.
Je kent het wel, stinkende hostels waar de WC's niet werken en waar je alles hoort.quote:
Nou gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, had geen tijd meer om even mijn vertrek te melden, maar ik ben alright
quote:
Heb de juiste TT in FB gezet..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
Ik klooi nu op mijn telefoon tt aanpassen was dan per ongelijk aanpassen lukt zeker niet
Have funquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef GoodOldDays het volgende:
allen.
Ga even gebruik maken van de ouderwetse media![]()
wellicht tot straks
Zeggen we geen goedendag meer als mensen vertrekken??quote:
Yes, it isquote:
Du_ke is vermoedelijk zwaar dronken. Waarschijnlijk zal dit topic een aanpassing niet overleven en intussen volgespoten zijn met berichten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor Du_ke:
Heb de juiste TT in het FB-topic gezet
Ja, sorry:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeggen we geen goedendag meer als mensen vertrekken??![]()
![]()
Du-ke heeft het gezien hoor: zie het échte meet-topicquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_ke is vermoedelijk zwaar dronken. Waarschijnlijk zal dit topic een aanpassing niet overleven en intussen volgespoten zijn met berichten.
What d'ya say, bro?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang ze tenminste maar geen dialect ouwehoeren.
Snap jij zelf deze zin?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
Ik klooi nu op mijn telefoon tt aanpassen was dan per ongelijk aanpassen lukt zeker niet
Ik wel andersquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Du-ke heeft het gezien hoor: zie het échte meet-topic
Ik denk dat Du_ke de zin ook niet begrijpt; ik acht hem thans niet in staat om de gevraagde aanpassing te realiseren. Ik schat 400 ugl.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
O.a. van jouquote:En: berichten van wie dan??![]()
Hij lijkt idd niet van plan het aan te passenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Du_ke de zin ook niet begrijpt; ik acht hem thans niet in staat om de gevraagde aanpassing te realiseren. Ik schat 400 ugl.
[..]
O.a. van jou
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Cerbie het volgende:
TT Fail
En ik maar denken dat MyAT flipte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Kom, kom, dát begrijp je toch nog wel??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Overschat mijn dialectisch vermogen niet.
Het is denk ik niet zo zeer dat het aan intentie ontbreekt, doch zijn aangetaste verstandelijke vermogens in casu alcohol e.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij lijkt idd niet van plan het aan te passen
Ik hou het erop dat ik denk dat ik weet wat er staat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, kom, dát begrijp je toch nog wel??
Hij leest mee op z'n mobielquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen we nog een keer aan de lolcats gaan??
Betyar zit toch nog in Utrecht
Je raakt op zijn minst steeds in de warquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel anders
Helaas betekent het dat we met 2 identiek luidende topics opgescheept zitten![]()
WHUTquote:
Hele dag in de weer geweest, anders had ik nog wel op de meet gestaan.quote:
Fabeltjeskrant?quote:
So?? ----> Morgen uitslapen!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hele dag in de weer geweest, anders had ik nog wel op de meet gestaan.
Great, dan zit ik hier alleenquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Great, dan zit ik hier alleen![]()
Bedankt he??
zeker er ontbreken hooguit een paar leestekens :dquote:
Bale man, verder was de meet gezellig?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
Kut ov ben over 1.5 uur in den bosch met een Kut bus.
das mooi kut.. maar goed dat het in brabant is kutquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Jaja, het was super, zit nu in een trein waar ik mijn god niet weet waarheen maar ik vertrouw op de Marrokaan die zei welke ik moest nemen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Jaja, het was super, zit nu in een trein waar ik mijn god niet weet waarheen maar ik vertrouw op de Marrokaan die zei welke ik moest nemen.
Geweldigquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
Als dat maar goed komtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voorschrift is ook onderweg, maar waarheen weet hij eigenlijk niet![]()
[..]
SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
In trein terug, het was gezellig!Mooie foto's!SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
In trein terug, het was gezellig!Ok, als jij naar huis gaat is de meet dus écht overSPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat het gezellig was, goede reis![]()
PS Kun jij de TT fixen?? Juiste staat in FB
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Meesten wel, nachttreinen en de NS zijn altijd een ramp hehe. Maar iedereen die zei dat ze zouden komen waren er ook wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meet over nu?? Of zijn er nog wat die-hards??
Betyar en Voorschrift zijn dus iig vertrokken nu
Ja, het OV is soms echtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meesten wel, nachttreinen en de NS zijn altijd een ramp hehe. Maar iedereen die zei dat ze zouden komen waren er ook wel.
Geen idee, ik wacht tot Erik z'n verslagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:43 schreef robin007bond het volgende:
VS, hoe zou je de meet in 5 woorden omschrijven?
Owh ja, dat verslagquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot Erik z'n verslag
Weet wel dat remlof bavaria verkiest boven heineken, schande!
Is this the way to Amerillo?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:46 schreef GoodOldDays het volgende:
nee hoor.. ben ff cursus brabants aan het volgen
Ja, Du_ke heeft dronken in de trein de TT verprutstquote:
Ah haha, naja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Du_ke heeft dronken in de trein de TT verprutst![]()
![]()
![]()
Ik mis cruciale info om dit te kunnen duiden denk ikquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah haha, naja.
Ja hij vond de VVD tafel toch interressant, dan krijg je dat
Hmm wellicht, maar dat is aan Erik dan haha.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis cruciale info om dit te kunnen duiden denk ik
Same, maar een VVD tafel klinkt goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis cruciale info om dit te kunnen duiden denk ik
Maar wél de goede trein dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm wellicht, maar dat is aan Erik dan haha.
Zit enkel in een trein nu te wachten tot het kut OV me eindelijk aflevert waar ik wil zijn
Haha we kochten hem tezamen maar ik ook niet, zit op me iPad te klooienquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna in Arnhem en heb m'n blik nog niet eens half leeg
Zou je de FB ff kunnen lezen??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al bijna in Arnhem en heb m'n blik nog niet eens half leeg
Señor Che Guevara was makkelijk te herkennen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af hoe de mensen elkaar hebben aangesproken. He Remlof, he Voorschrift waar werk jij?
Ik wed dat Du_ke binnen 5 jaar op de VVD stemt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah haha, naja.
Ja hij vond de VVD tafel toch interressant, dan krijg je dat
Jaja de Mocro sprak de waarheid, lang leve integratie hehe.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wél de goede trein dus![]()
Of inmiddels al in een bus??
Moet je nog ver?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaja de Mocro sprak de waarheid, lang leve integratie hehe.
Wel kuthippies naast me maar naja, het is het OV helaas.
Enkel reden tot herhalingquote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nadeel van zo'n meet is wel dat jullie nu allemaal "ons kent ons"zijn
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Señor Che Guevara was makkelijk te herkennen.ik zat bij erik en GS.
Pff proleet, koop zoals ik een kaartje.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
Whehe ik was vergeten in te checken met ov-chipkaart
Kwam ik pas achter toen de conducteur kwam. Hij zei alleen "niet meer doen hè, andets kost het je 35 euro"
Mja dit is goedkoper, je blijft enkel rijk door krenterig te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je nog ver?
Huur de volgende keer een auto met chauffeur
Ik mistte jou uiteraard, en anderen met mijquote:
lol, eindelijk een goede quote voor ons huidige kabinetquote:Op zondag 29 mei 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja dit is goedkoper, je blijft enkel rijk door krenterig te zijn.
Lucky bquote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
Whehe ik was vergeten in te checken met ov-chipkaart
Kwam ik pas achter toen de conducteur kwam. Hij zei alleen "niet meer doen hè, andets kost het je 35 euro"
Where's the fog??quote:Op zondag 29 mei 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mistte jou uiteraard, en anderen met mij
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja dit is goedkoper, je blijft enkel rijk door krenterig te zijn.
No fog, just reality.quote:
Wie, ik??quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel op Fok! maar niet op de meet, dat kan niet hè.
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No fog, just reality.
Ik kon het goed vinden met de confreres.
Waarlijk gesproken meneer de ware VVD'erquote:Op zondag 29 mei 2011 00:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel op Fok! maar niet op de meet, dat kan niet hè.
Eerst M. zal het zo eens beluisterenquote:
Pfff, ik kan zo slecht om gaan met dat soort etiketten.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk gesproken meneer de ware VVD'er.
Misschien komt het er ooit nog vanquote:
Wellicht, enkel bedoeld als waardeoordeel maar dat heb ik u al tijdens de meet uitgelegd.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Pfff, ik kan zo slecht om gaan met dat soort etiketten.
Stimmt, stimmt.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht, enkel bedoeld als waardeoordeel maar dat heb ik u al tijdens de meet uitgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |