Schaduwfractiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij kan ik geeneens 17 mensen opnoemen die vaak in POL posten.
Roddelverslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op het eindverslag
Nou ik had em graag gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef GoodOldDays het volgende:
zo weer handig om de lapo heen gekomen
Knop "nieuw deel openen".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Ik heb 'm liever niet hoorquote:
Die maand moet dan wel heel snel gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Is doodsimpel: als je de lapo hebt verschijnt er rechts onderin beeld een knop "open nieuw deel". Hoef je alleen de TT maar te verzinnen en in te vullen + evt een afbeelding als je daar zin in hebt..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Klinkt goed, veel plezier!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vindt een TT verzinnen ook lastig?
Kerstnummer??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zit naar een leuk Kerstnummer te luisteren.
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste treequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)
Indeed!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste tree
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |