Ja, dat had je al verteld jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef GoodOldDays het volgende:
Weer veel aan het werk geweest. Cursus en laatst een werkdag van 27 uur gemaakt (of had ik dat al verteld). Wel raar om je collega's om 7:30 weer binnen zien te komen.
De eerste de beste die heeft over luie ambtenaren![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens daten voor de vakantie.
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed!![]()
Je wordt ineens grof wakker geschud..
Maar waarom draai je die in mei??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Chants de Noel: Een medley met o.a. Jimgel bells.
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.
Eigenlijk moet je er altijd op voorbereid zijn dan je de lapo treft.
Klinkt goed en goeie reis!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
Genoeg tijd om te plannen dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef GoodOldDays het volgende:
ergens 3e week van juli, moet dus nog even
De player staat at randomquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom draai je die in mei??
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef GoodOldDays het volgende:
hmm quote werkt niet meer.. dan maar zo
Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk voor de limburgers
En dan kan je em nog treffen, tenzij je geheelonthouder wordt. En kan som heul raar lopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijken
Er schijnt nog een verslag online te komen. ik weet niet of daar ook echt alles in komt te staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi Du_ke![]()
Las dat het leuk was,![]()
Iedereen al vertrokken of zijn er nog wat die-hards?
Goede reis trouwens!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
O.a. Remlof, betyar., gs, erik, voorschrift, hexagon waren er nog toen ik vertrok
Nog een gezellig clubje dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
O.a. Remlof, betyar., gs, erik, voorschrift, hexagon waren er nog toen ik vertrok
Nee serieus, dit is het POL CAFEquote:
Dat zag ik al jaquote:
Ja, idd . Er is een grapjas actief.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee serieus, dit is het POL CAFE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |