Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (evenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha bijna
[..]
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langs
Gaan we gooien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
Ik kom wat later, ik kwam vanmorgen keien tekort en ben net pas thuis.
Met modder toch?quote:
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (even) dat petje op. Grijze ties, linkse instelling.
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dus.
ik heb de nrc.next van gisteren bij me
Klinkt als een goed idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.
Jullie zijn nog onderweg?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog afzeggers? Heb duke iig gevonden (zonder schunnige vragen aan onbekenden) dus er zijn iig 2 mensjes.
Wow, dat is een flinke opkomstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
We zijn nu in de Stairway to Heaven omdat eten in O'Connells onmogelijk bleek.
17!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |