Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.quote:
Informatie tot je nemen, analyseren en vervolgens rationeel actie ondernemen blijft lastig nietwaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
In de Duitse trein zit een bar waar je alvast kan beginnen met bier drinken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Jouw fotoboek is stomIk kan toch moeilijk een silhouet gaan proberen te spotten tegen een zwarte achtergrond?
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matchtquote:
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matcht
Je hebt inmiddels een afrokapsel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oud. Hmm ja dat kan lastig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Haha bijnaquote:
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langsquote:Ik zoek zo iets voor drieën de trein op in Zwolle. Moet ik nog iets doms aantrekken voor instant recognizability? Patat in mijn neus? Okselhaar invlechten met kraaltjes?
[spoiler]Zwart-wit geruit petje[/spoiler]
Genau mein Freund.quote:
Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (evenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha bijna
[..]
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langs
Gaan we gooien?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
Ik kom wat later, ik kwam vanmorgen keien tekort en ben net pas thuis.
Met modder toch?quote:
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem de 14:46 te Zwolle, stap ongeveer ter hoogte van de Free Record Shop in, da's dus vlakbij de tunneltrappen en heb dus (even) dat petje op. Grijze ties, linkse instelling.
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet gaan lukken. Mijn trein komt om 14.37 aan in Zwolle als alles goed gaat. Tijd zat dus.
ik heb de nrc.next van gisteren bij me
Klinkt als een goed idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe straks sta ik echt een vreemde met toevallig die krant lastig te vallen. Zo van: "Bent u van de fok-meet?". Klinkt té fout.
Jullie zijn nog onderweg?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog afzeggers? Heb duke iig gevonden (zonder schunnige vragen aan onbekenden) dus er zijn iig 2 mensjes.
Wow, dat is een flinke opkomstquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
We zijn nu in de Stairway to Heaven omdat eten in O'Connells onmogelijk bleek.
17!
Schaduwfractiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij kan ik geeneens 17 mensen opnoemen die vaak in POL posten.
Roddelverslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op het eindverslag
Nou ik had em graag gemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:28 schreef GoodOldDays het volgende:
zo weer handig om de lapo heen gekomen
Knop "nieuw deel openen".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Ik heb 'm liever niet hoorquote:
Die maand moet dan wel heel snel gaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Is doodsimpel: als je de lapo hebt verschijnt er rechts onderin beeld een knop "open nieuw deel". Hoef je alleen de TT maar te verzinnen en in te vullen + evt een afbeelding als je daar zin in hebt..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:29 schreef GoodOldDays het volgende:
Geen idéé hoe da moet en ben te weinig hier om me er in te verdiepen
Klinkt goed, veel plezier!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef Holograph het volgende:
Morgen een maand door Europa reizen met de trein
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vindt een TT verzinnen ook lastig?
Kerstnummer??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zit naar een leuk Kerstnummer te luisteren.
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste treequote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ik schrik er altijd van als ik de lapo heb (let nooit op de postnrs)
Indeed!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het verrast mij ook altijd. Het is net of je een trap afstapt en je mist de laatste tree
Ja, dat had je al verteld jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef GoodOldDays het volgende:
Weer veel aan het werk geweest. Cursus en laatst een werkdag van 27 uur gemaakt (of had ik dat al verteld). Wel raar om je collega's om 7:30 weer binnen zien te komen.
De eerste de beste die heeft over luie ambtenaren![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens daten voor de vakantie.
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed!![]()
Je wordt ineens grof wakker geschud..
Maar waarom draai je die in mei??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Chants de Noel: Een medley met o.a. Jimgel bells.
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, op dat moment ontbreekt bij mij altijd de inspiratie voor een pakkende TT.
Eigenlijk moet je er altijd op voorbereid zijn dan je de lapo treft.
Klinkt goed en goeie reis!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
Was erg leuk. Nu weer op weg naar huis. Net afscheid genomen van reya. Nog even treinen..
Genoeg tijd om te plannen dusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:40 schreef GoodOldDays het volgende:
ergens 3e week van juli, moet dus nog even
De player staat at randomquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom draai je die in mei??
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:43 schreef GoodOldDays het volgende:
hmm quote werkt niet meer.. dan maar zo
Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef du_ke het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk voor de limburgers
En dan kan je em nog treffen, tenzij je geheelonthouder wordt. En kan som heul raar lopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of op de postnummers letten en de lapo ontwijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |