quote:
Hopenlijk heeft het liberalisme echter wat minder (slechte) gevolgen dan onze praktijkaanpak.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
VS en ik zijn praktiserende voorstanders van een nachtwakerstaat.
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.quote:
Informatie tot je nemen, analyseren en vervolgens rationeel actie ondernemen blijft lastig nietwaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
In de Duitse trein zit een bar waar je alvast kan beginnen met bier drinken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de internationale Duitse trein maar genomen, kut NS. Het OV is een ramp.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Jouw fotoboek is stomIk kan toch moeilijk een silhouet gaan proberen te spotten tegen een zwarte achtergrond?
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matchtquote:
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oudquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar straks in die bar willekeurige mensen gegen die Mauer te zetten om te kijken of het silhouet matcht
Je hebt inmiddels een afrokapsel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook nog vergeleken met een foto van zeker zes jaar oud. Hmm ja dat kan lastig worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Haha bijnaquote:
Sowieso! ik kan ook wel plannen om rond die tijd in Zwolle te zijn, mijn trein moet er toch langsquote:Ik zoek zo iets voor drieën de trein op in Zwolle. Moet ik nog iets doms aantrekken voor instant recognizability? Patat in mijn neus? Okselhaar invlechten met kraaltjes?
[spoiler]Zwart-wit geruit petje[/spoiler]
Genau mein Freund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |