You're joking!quote:
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Ik heb al een afspraak staan zie ik. Al sinds lange tijd.
Kak, verpest mijn grap nou nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.
quote:
Hihihi Erik doet aan internetdates.quote:
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Laatste deel, voor alle late aanmelders, binnehoppers, langslopers of verslagschrijvers na afloop.
Met afmeldingen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijn
Wie gaat er nou met idioten van een forum meetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik wil gewoon kippetje-friet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik neem aan dat we ook gewoon bij Walden eten? Zo nee, dan moeten we denk ik even wat reserveren. Ik weet nog wel een goede Chinees.![]()
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels gaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
We eten toch bij Mick O'Connells? Ik schuif in ieder geval aan zodra men gaat eten.
Same here. Die pubmeals zijn altijd wel goed te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels ga
Nee, hoezoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:12 schreef Cerbie het volgende:
Nog een keertje dan, kan iemand me onder afwezig zetten?
Je mag mijn biertje hebben als 'ie blijft staan.quote:
Ik kan sowieso geen OP's van VS aanpassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je mag mijn biertje hebben als 'ie blijft staan.
Morgenvroeg eerst nog een paar m2 bestraten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef Cerbie het volgende:
Nee morgen meetdag bij een bedrijf dat rond de klok werkt en het is morgen of over een maand voor de goede omstandigheden. Denk niet dat ik daarna nog fut heb om naar Utrecht af te reizen.
Achtertuintje in ruil voor een krat pils?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Morgenvroeg eerst nog een paar m2 bestraten.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het even gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik kan van alles met die knopjes maar snap de helft niet
Gewoon keiharde cash. Dan kan ik met die flappen zwaaien op de meet en net doen of ik hartstikke rijk ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Achtertuintje in ruil voor een krat pils?
Ik wou voornamelijk weigeren Cerbie verlof te geven.quote:
Maar dat wil jij toch helemaal niet zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon keiharde cash. Dan kan ik met die flappen zwaaien op de meet en net doen of ik hartstikke rijk ben.
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat wil jij toch helemaal niet zijn?
Een echte fokker dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.
Toch knap dat je dan zo je best doet om foto's te uploaden van een middle-class woningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Op een forum ben ik het tegenovergestelde als ik in werkelijkheid ben. Ik ben in het echt een strontverwend mannetje dat op de centen van pa en ma leeft.
Het mantra van een prostituee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Ik kan van alles met die knopjes maar snap de helft niet
Second thatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels ga
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Second thatHeb daar al eerder gegeten tijdens een Fok-meet (van een spel dan) en het is er prima te doen
Ik ben er (=Walden toch?) ook rond vieren trouwens denk ik. Tot morgen!
O wee als je niet op komt dagen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
Brak, moet hele avond nog door, drunk, vroeg op, meet, sorry lui maar ik zal weinig aanspreekbaar zijn
Ik kom wel, just dont ask in which state I'll be inquote:
Hoe zie je mij voor je???quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herken
Ik herken jou wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom gewoon naar Walden en hoop dat ik jullie herken
Sommige users hebben foto's in hun fobo (of er zijn foto's bekend op deze site)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of een Fokker typische uiterlijke kenmerken heeft.
Kijkt ziet en zal herkennnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb ook wat foto's in m'n fotoboek, dus men herkent me wel.
Een enkeling zou ik inderdaad herkennen. Van anderen zou ik weer van schrikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige users hebben foto's in hun fobo (of er zijn foto's bekend op deze site)
Ohh nee, bt'et!quote:
Je wil niewe man?quote:
Ik dacht al zoiets. We bespreken het morgen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig Voorschrift, je moet morgen ook al zuipen!
[/quot
Weet, mja lnf leve fok moviel
Nu komt de grote maar....quote:
Voel je je morgen (vandaag) beter op de meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |