Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Requirements zijn 1 league max 3 dezelfde nationaliteit? In dat geval wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef OmniRocket het volgende:
En nog mensen met teams voor platinum cup die vnvnd start?
Ik heb SIF Ranocchia aangeschafd, echt een aanraderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Wat is de sterkste CB in de Serie A ( FUT ) op de peperdure IF Chiellini en IF Lucio na dan...
Ja bij mij wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef Ferdii het volgende:
doet bij jullie de webapp het wel?
Als ik inlog op de webapp dan schiet ie gewoon weer naar het sign in now scherm
Misschien niet de sterkste, maar ik vind Tiago Silva (UP) de fijnste CB uit het hele spel eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Wat is de sterkste CB in de Serie A ( FUT ) op de peperdure IF Chiellini en IF Lucio na dan...
Wat dacht je van IF Tiago Silvaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien niet de sterkste, maar ik vind Tiago Silva (UP) de fijnste CB uit het hele spel eigenlijk
dan koop je een jaartje gold voor 40 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bah, mn 1 maand gratis Gold membership is verlopenNu kan ik geen kleine kinders meer voetballes geven!
USA speelt wel lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef el-blanchito het volgende:
Mmm van de USA is idd nog wel redelijk team te maken. Zou je ook een goed team kunnen maken uit de mls?
PS3quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bah, mn 1 maand gratis Gold membership is verlopenNu kan ik geen kleine kinders meer voetballes geven!
Zullen we het gewoon voor de verandering eens een keer niet doen? Dat gezeur tussen fan boys. Vind je xbox beter, fijn ga leuk met je xbox spelen. Vind je ps3 beter, het zelfde. Laat elkaar lekker in je waarden en ga over fifa praten wat je op alle 2 goed kan spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3 euro per maand te veel vinden voor een kwalitatief veel hoger netwerk en een betere service
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon voor de verandering eens een keer niet doen? Dat gezeur tussen fan boys. Vind je xbox beter, fijn ga leuk met je xbox spelen. Vind je ps3 beter, het zelfde. Laat elkaar lekker in je waarden en ga over fifa praten wat je op alle 2 goed kan spelen.
Pc bashen mag wel want fifa op pc is gewoon![]()
;r
Boeiend, allebei hebben hun portie gezeik wel gehad en daar zijn genoeg topics over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.
Ja, xbox is online beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, xbox is online beter
ps3, is gratis
Dan is het maar net of je het geld waard vind ja of nee. (ookal is het maar 3 euro blabla)
Maar lekker boeiend.
het lagt nooit, ik word bijna nooit random gedisconnect, bijna nooit onderhoud, het werkt gewoon soepeltjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)
Ik vind het zelf niet beter, maar ik heb er dan ook maar paar uur op gespeeld bij vrienden van me en die hadden even vaak gezeik met de servers (van black ops) als ik op mijn ps3 heb. Maar ik geloof best dat over het algemeen je conectie beter is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)
Qua traden maakt het in principe niet uit toch? Alleen je kunt meer met je coins die je in de wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben bij FUT in ieder geval blij dat ik op de xbox speel, puur vanwege die prijzen van spelers.
Ik heb nog nooit een online toernooi gewonnen. Ik heb zelfs nog nooit een finale gehaald. Zullen we nu ff een potje spelen? Dan kan je mij misschien wat tips geven!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef OmniRocket het volgende:
Ben nu bezig om alle online toernooien de beker te pakken.
Jawel..als je met iedere trade 1K pakt dan is die 1K veel minder waard op PSN dan op XBL. Voordeel is wel dat de inhoud van pakjes meer waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Qua traden maakt het in principe niet uit toch? Alleen je kunt meer met je coins die je in de wedstrijden wint.
Overigens heb ik ook weinig last van disconnects.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Rijstbal het volgende:
Theres been a mixup and we lost your email and password. could you send your email and password to this account. You'll receive a gift. Sorry vfor the covienience. EA
Uhm ok. My email is pietjep3nis@live.com password: igotnolife123.
Could you send me again? I think u made a typo.
_!!!
hahaha nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Rijstbal het volgende:
Theres been a mixup and we lost your email and password. could you send your email and password to this account. You'll receive a gift. Sorry vfor the covienience. EA
Uhm ok. My email is pietjep3nis@live.com password: igotnolife123.
Could you send me again? I think u made a typo.
_!!!
hoe ongelooflijk sneu zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
Te dom om te poepen.
Ik zei daarna 4 fucks sake get a life.
Hij zegt: I work for EA. It's my job!
Kom op hier trapt toch niemand in.![]()
Haha idd tempo lag hoog. Kwa rating is jou team wel hogerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:58 schreef ForumPimp het volgende:
Dat was een toffe pot Rijstbal. Ziek vet team heb je.
Kwa rating is het wel hoger ja, maar ik denk dat skills vrij belangrijk zijn, bij mij ontbreekt het inzicht enzo nogal. Ik speel te snel over voor mijn gevoel, ik kan nooit rustig aannemen en lekker uitspelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Haha idd tempo lag hoog. Kwa rating is jou team wel hogerIk zou Pepe halen ipv Carvalho.
Dacht trouwens dat ik bij die 2e goal buitenspel stond. Maar die was net op maat. Heerlijke steekbal.![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76812937
Die tegengoal is wel een typische fout. Als ik 't goed zie loop jij met de LCB. De AI is te dom om te poepen dus die loopt met de RCB mee met de aanvaller. (Henry). Beter is om de RCB te selecteren en met B/Rondje de LCB op die assist-gever te jagen. Als je ziet dat een speler de buitenspelval opheft, meteen overschakelen en de druk hooghouden met rondje/B. Als je goed kijkt zie je dat je dit al na 00:01 kunt zien aankomen. Henry gaat diep vanaf het begin van het filmpje en dan mag je niet verder meelopen dan de andere verdediger. De stap die je dan op het moment van de pass maakt, is altijd te laat. De andere drie verdedigers staan op een lijn op ongeveer een meter of 8-10 van je laatste verdediger. Dat is vragen om een problemen. Zelfs als hij in de voeten wordt aangespeeld, hoeft hij maar één man te kappen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:04 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Kwa rating is het wel hoger ja, maar ik denk dat skills vrij belangrijk zijn, bij mij ontbreekt het inzicht enzo nogal. Ik speel te snel over voor mijn gevoel, ik kan nooit rustig aannemen en lekker uitspelen.
Ik ben aan het sparen voor Puyol, nog 8k en dan ben ik er.
Maar die goals van Henry waren allemaal tof! Vooral deze, je liet de replay niet helemaal zien wat ik wel jammer vond. 1 van de mooiste goals die ik ooit tegen heb gekregen.
Je kunt prima geld verdienen door te handelen op de webapp hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:04 schreef Idioteque het volgende:
Komt de store nog eens up??? Ik kan niemand meer kopen behalve de duurdere NL spelers, maar daar heb ik toch echt coins voor nodig!
Niet wanneer je nooit FUT hebt gespeeld en dus geen 'klein vermogen' hebt kunne opbouwen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je kunt prima geld verdienen door te handelen op de webapp hoor
Ik snap echt precies wat je bedoelt, probleem is dat ik met FIFA09 / 10 een manier heb aangeleerd waarmee ik vrijwel altijd de bal kon afpakken, dat was zowel A en B ingedrukt te houden, zodat er 2 verdedigers gaan jagen op de persoon met de bal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die tegengoal is wel een typische fout. Als ik 't goed zie loop jij met de LCB. De AI is te dom om te poepen dus die loopt met de RCB mee met de aanvaller. (Henry). Beter is om de RCB te selecteren en met B/Rondje de LCB op die assist-gever te jagen. Als je ziet dat een speler de buitenspelval opheft, meteen overschakelen en de druk hooghouden met rondje/B. Als je goed kijkt zie je dat je dit al na 00:01 kunt zien aankomen. Henry gaat diep vanaf het begin van het filmpje en dan mag je niet verder meelopen dan de andere verdediger. De stap die je dan op het moment van de pass maakt, is altijd te laat. De andere drie verdedigers staan op een lijn op ongeveer een meter of 8-10 van je laatste verdediger. Dat is vragen om een problemen. Zelfs als hij in de voeten wordt aangespeeld, hoeft hij maar één man te kappen.
In potentie wel, maar dan wordt het echt een werk. Hij heeft zonder ooit een potje te spelen al een leuk team staan en dan is het frustrerend als je geen kant op kan...quote:
Hehe, ja, zou nu wel eens een potje met het team willen spelen. Het ziet er nu trouwens zo uit:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In potentie wel, maar dan wordt het echt een werk. Hij heeft zonder ooit een potje te spelen al een leuk team staan en dan is het frustrerend als je geen kant op kan...
Ja, begrijpelijk. Alleen het is niet onmogelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In potentie wel, maar dan wordt het echt een werk. Hij heeft zonder ooit een potje te spelen al een leuk team staan en dan is het frustrerend als je geen kant op kan...
Ik kwam onlangs ook een team tegen die volledig in het Nederlands was, goed van verloren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Hehe, ja, zou nu wel eens een potje met het team willen spelen. Het ziet er nu trouwens zo uit:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fP9j6KegbaUIF
Als er nog tips zijn, laat maar komen!
Anita of Bouma op LB zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Hehe, ja, zou nu wel eens een potje met het team willen spelen. Het ziet er nu trouwens zo uit:
wtfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:02 schreef ForumPimp het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet van onder naar boven lezen.
Misschien nog Janssen ipv Bommel? De IF-versie is ook wel betaalbaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik kop altijd weg de knop voor hoge pass en duw altijd al veel in het duel en dat helpt wel moet ik zeggen..krijg ze nu bijna alleen maar tegen als de spits echt beter in positie is (of soms nog gewoon willekeurig dat 1 op de 10 ballen die ze erin pompen toch goed valt)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef ForumPimp het volgende:
Ik krijg altijd dit soort tegengoals: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76824543
Dat nekt mij echt, ik krijg altijd wel in een wedstrijd een goal zoals deze tegen.
Op zo'n moment als ik weet dat mn verdediger weggeduwd wordt haal ik mn keeper eruit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef ForumPimp het volgende:
Ik krijg altijd dit soort tegengoals: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76824543
Dat nekt mij echt, ik krijg altijd wel in een wedstrijd een goal zoals deze tegen.
Die vliegen dan wel vaak als dronken apen door de lucht en raken alles behalve de bal waarna de spits hem nog binnen kopt..zo scoor ik ook vaak uit corners..keeper komt eruit terwijl de corner een paar meter van het doel is gericht, keeper kan er net niet bij en een pisballetje wordt binnengekoptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Op zo'n moment als ik weet dat mn verdediger weggeduwd wordt haal ik mn keeper eruit.
Wie is die verdediger? Ziet er nogal wat kleiner en minder sterk uit dan de speler die scoort (adebayor?).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef ForumPimp het volgende:
Ik kan zo niet zien wie die verdediger is, Adebayor maakt daar het doelpunt. Ik heb Pique, Puyol, Ramos en Abidal in mijn verdeding.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Wie is die verdediger? Ziet er nogal wat kleiner en minder sterk uit dan de speler die scoort (adebayor?).
Pique loopt randje 16, daar waar hij eigenlijk op Adebayor zou moeten staan. Puyol kan de voorzet niet voorkomen dus die is het sowieso niet. Abidal is nergens te bekken en het lijkt erop dat ie Ramos opzij zette, vervolgens Puyol in moest schuiven en niet kon onderscheppen. Ik denk dat het een middenvelder of aanvaller is die mee liep bij een counter? Want hij is gewoon 2 koppen kleiner en zou no way in de buurt komen van adebayor's strength en headingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:00 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik kan zo niet zien wie die verdediger is, Adebayor maakt daar het doelpunt. Ik heb Pique, Puyol, Ramos en Abidal in mijn verdeding.
Jaloersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme, Ik dacht ik ga maar weereens een pakje kopen.Tijdens het laden werd ik van de server geflikkerd
edit: Gelukkig kan ik hemn weer openen in de store EN IF CAVANI 88 !!!!!! !!!NU BEN IK OOOOK RIJKK
De kans is vrij groot dat daar een verdediger mee liep, ik denk zelf dan aan Martinez. Voor de rest kan ik voor mijn gevoel niet zoveel doen tegen deze goals..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Pique loopt randje 16, daar waar hij eigenlijk op Adebayor zou moeten staan. Puyol kan de voorzet niet voorkomen dus die is het sowieso niet. Abidal is nergens te bekken en het lijkt erop dat ie Ramos opzij zette, vervolgens Puyol in moest schuiven en niet kon onderscheppen. Ik denk dat het een middenvelder of aanvaller is die mee liep bij een counter? Want hij is gewoon 2 koppen kleiner en zou no way in de buurt komen van adebayor's strength en heading
@rijstbal:
no shit25k pakje? nice man
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:09 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme, Ik dacht ik ga maar weereens een pakje kopen.Tijdens het laden werd ik van de server geflikkerd
edit: Gelukkig kan ik hemn weer openen in de store EN IF CAVANI 88 !!!!!! !!!NU BEN IK OOOOK RIJKK
Congrats, maar hij is 250K gedropt sinds woensdag..geen 500K meer waard..(xbox)quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Congrats, maar hij is 250K gedropt sinds woensdag..geen 500K meer waard..
Wat voor zoekfilter gebruik jij? Ik zie ze zelfs voor 460K bin..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
Achja hij staat er op dit moment het goedkoopste op.Zal even kijken.
Dan zou die binnen 10 seconden al weg zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
K mag ik hopen?je behoort tot een van de gelukkige dus
41212.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor zoekfilter gebruik jij? Ik zie ze zelfs voor 460K bin..
Nee precies, meer het feit dat als Pique daar stond je nog een kans had gehad. Met de xavi's en sneijdertjes win je ook geen kopduel van adebayor. Ik verlies ook regelmatig een duel met R. Carlos, maar dat neem ik op de koop toe want hij compenseerd zoveelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:23 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat daar een verdediger mee liep, ik denk zelf dan aan Martinez. Voor de rest kan ik voor mijn gevoel niet zoveel doen tegen deze goals..
Ik vind messi echt drie keer niks in fifa11. Je duwd m zo van de bal en hijs bij mij echt in no time doodmoe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:31 schreef Rijstbal het volgende:
Buy it now.
Ik ga denk ik weer een BBVA team bouwen met Messi
Heb je hem gehad?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind messi echt drie keer niks in fifa11. Je duwd m zo van de bal en hijs bij mij echt in no time doodmoe.
Serie A wel eens geprobeerd? TOTY Cavani in de spits... kwijlquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:53 schreef Rijstbal het volgende:
Ah jammer. Zijn stats zien er wel goed uit .
Ik denk dan dat ik een BPL team ga bouwen met Drogba of Rooney of misschien zelfs IF RvP
Zijn stats zijn idd onmenselijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Serie A wel eens geprobeerd? TOTY Cavani in de spits... kwijl
Ja wtf, ik check het net even. 99 finishing, en ook nog eens supersnel met superdribbel. Leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zijn stats zijn idd onmenselijkMaar serie A trekt me niet zo .
Bojan is geniaal in FUT inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef laucas het volgende:
Zou veel directer moeten reageren. Bojan is daar een goed voorbeeld van. Zo wendbaar als het maar kan en je kan op het laatst moment nog beslissen om de andere kant uit te gaan, wat ik bij messi niet heb.
Hij is wel goed jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja wtf, ik check het net even. 99 finishing, en ook nog eens supersnel met superdribbel. Leuk om tegen te spelen.Alle ballen op Cavani en doelpunt.
Ja die Engelsen zijn redelijk waardeloos, je doet er alleen zo weinig aan. Als ik nu met 3-0 voorsta ofzo dan zet ik Milito als CB en IF Chiellini als ST. Altijd leuk om met Chiellini te scorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:13 schreef Neraice het volgende:
3 potjes achter elkaar waarin de tegenstander leavet omdat ik voorsta
Edit: En ze kwamen alledrie uit de UK
Ik had eerst ook niets met de Serie A, maar spelers als TIF Cavani en Krasić zijn heerlijk om mee te voetballen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zijn stats zijn idd onmenselijkMaar serie A trekt me niet zo .
Daar is maar 1 manier om achter te komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef KentdeBruin het volgende:
Een uur geleden, heb ik een wedstrijd gespeeld, Deze wedstrijd is vastgelopen toen het al klaar was. Als ik nu leave, gaat mijn DNF dan naar 90???
Ja, en dan ben ik dus genaaid.!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Daar is maar 1 manier om achter te komen.
Ja, maar ik was toch tennis aan het kijken..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Die DNF heb je toch in een paar wedstrijden weer aangevuld? Als ik een vastloper heb dan zit ik in een wedstrijd of 6 weer op de max en dat kost me dan een paar honderd coins in totaal ofzo..zo boeiend is het niet.
Snap wel dat je het liever wel hebt dan niet, maar je gaat daar toch geen uren op wachten als je zin hebt om te spelen?
Wat ga je er omheen bouwen? Ik kan je Hernandez wel aanraden..die SIF is echt te briljant, maar weet niet hoeveel coins je hebt..Cavani al verkocht?quote:
Profile op Offline zetten en wachten.. (Xbox)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik dus genaaid.!!!
Heb nu IF Janssen gekocht ipv De Jong en geruild van pos met van bommel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien nog Janssen ipv Bommel? De IF-versie is ook wel betaalbaar.
Rooney weer met winst verkochtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ga je er omheen bouwen? Ik kan je Hernandez wel aanraden..die SIF is echt te briljant, maar weet niet hoeveel coins je hebt..Cavani al verkocht?
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:34 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Heb nu IF Janssen gekocht ipv De Jong en geruild van pos met van bommel...
Meer dan de helft? Volgens mij spelen zowat 75% van mijn tegenstanders met Engelsen, pretty boringquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Rooney weer met winst verkochtZat er wel aan te denken om een BPL team te maken maar dat verveeld snel aangezien meer dan de helft er al mee speelt
Ik ga denk ik vanavond ook mijn Franse team op de markt gooien en dan een team met Ronaldo erin maken
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)
[..]
Meer dan de helft? Volgens mij spelen zowat 75% van mijn tegenstanders met Engelsen, pretty boring
Gisteren maar eens begonnen met handelen en gelijk mijn eerste blunder gemaakt. Tiago Silva (niet de up versie) gekocht voor 18k BIN... was nogal versuft aan het staren naar mijn beeldscherm maar vandaag verkocht met 2k winst![]()
Ja is kansloos... Denk dat ik over een week IF Abate haal om hem er in te kunnen wisselen als het weer zo'n ren-met-agbonlahor wedstrijdje wordt. Abate is nog sneller ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnen
True. Agbhonlahor is ook so lamequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnen
Iedere competitie is inmiddels wel value for money, alleen Spanje nog niet zo..daar heb je echt een paar toppers en heel veel middelmaat, terwijl je in Duitsland, Engeland, Italië makkelijk een team met 11 wereldtoppers kan hebben voor 30K ofzo. Duitsland misschien iets minder in verhouding, maar ook zeker niet slecht..iedere NIF is daar ubercheap, behalve Robbery, maar die zijn ook al gigantisch gedropt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef laucas het volgende:
[..]
True. Agbhonlahor is ook so lame![]()
Meeste mensen maken denk ik ook een BPL team omdat de spelers good value for money zijn. Italiaanse competitie is dat imo nog wel meer maar de meesten weten niet hoe het speelt![]()
Gister twee potjes FUT gespeeld bij een vriend van me. Kwamen we 2x dezelfde tegenstander tegen met een heel IF Bundesliga team. Hij vergat alleen te rouleren want al zijn spelers waren al helemaal naar de klote toen de wedstrijd pas net begonnen was. Iets met fitness ofzo
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef zerokil het volgende:
Gvd prijzen blijven maar veranderen kom van een maand pauze ;p terug.
Zonder IF's zijn de betere spelers onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
IF is gewoon het slechtste idee ever!
Het verneukt gewoon de hele markt..
Volgende keer gewoon, de speler zelf updaten.. Blijven de prijzen eindelijk hoog en kan je winst maken als je slim bent..
Dat is ook onzin, sommige spelers (Tchoyi van wba bijvoorbeeld dit weekend) hebben het hele seizoen nog geen bal geraakt, dan spelen ze een (hele) goede wedstrijden en zouden ze definitief geupgrade worden, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
IF is gewoon het slechtste idee ever!
Het verneukt gewoon de hele markt..
Volgende keer gewoon, de speler zelf updaten.. Blijven de prijzen eindelijk hoog en kan je winst maken als je slim bent..
Persoonlijk Klaas en Dirkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef laucas het volgende:
Misschien een NL teampje maken. Wie vinden jullie de fijnste spits? Klaas, Ruud of Robin?
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze zouden eigenlijk FUT en Live Season moeten combineren. Dat zou pas echt geniaal zijn. Dan krijg je een soort Online Master League idee. Duurdere spelers blijven duur maar het verandert wel steeds. En als je een beetje kijk hebt op talenten kun je aan het begin leuke spelers op de kop tikken. Nu is het gewoon een beetje chaos en onwerkelijk. Drie of vier verschillende versies van spelers. Iedereen met een team vol Drogba's en Robbens. Ik vind 't maar niks.
Klaas zou er perfect tussen passen want dan heb ik twee felle linkjes met Elia en Robben. Als dat niks is ga ik Robin wel proberen. Dirkie gaat het sowieso niet worden. Sorry Dirkquote:
IF Dirk speelt goed anders hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Klaas zou er perfect tussen passen want dan heb ik twee felle linkjes met Elia en Robben. Als dat niks is ga ik Robin wel proberen. Dirkie gaat het sowieso niet worden. Sorry Dirk
Het zou iig leuker zijn.. Koop je gewoon talenten, binnen een maand heb je zegmaar 50k winst.. Stel je koopt met FIFA 12, Ramsey.. Zijn rating is 80.. Speelt topwedstrijden, daarna wordt hij zegmaar 83.. Zijn prijs was 4k en daarna 40k.. Dat lijkt me veel leuker, op de juiste momenten verkopen en kopen.. Net als in het echt, hou je die speler langer.. Zal hij waarschijnlijk minder waard worden of niet.. Maakt UT leuker.. Maar dan zal denk ik UT geld kosten, elke week/dag spelers updaten kost denk ik wel wat..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...
Van Persiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Mallerd het volgende:
Ik speel nu ongeveer zo, alleen Huntelaar en van Nistelrooy wisselen elkaar af.
Ook IF Mertens, IF Junker en IF Eriksen op de bank.
[ afbeelding ]
Zou ik van Persie , of IF Theo Janssen kopen?
Theoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Mallerd het volgende:
[ afbeelding ]
IF Vlaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Mallerd het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zegt hij dat het een CDM moet zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Theo is helemaal geen CDMBeter koop je de jong of van bommel!
C-Ron neem ik aan? xDquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef Rijstbal het volgende:
Iemand ervaring met Ronaldo in de spits?
Hij is hoe dan ook een beest.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:10 schreef Rijstbal het volgende:
Iemand ervaring met Ronaldo in de spits?
CL wedstrijden tellen niet mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:45 schreef el-blanchito het volgende:
Zou er nu ook allemaal if messi's komen voor een uurtje?
nee, dat was zijn toty, ik denk Messi 93...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef Timnation het volgende:
Huh maar Messi nog een keer IF betekend dat hij nog hoger dan 95 wordt? :s
Hopelijk brengen ze dan een CF/ST versie uit ipv een RM versie. Niet dat hij te betalen zal zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 00:41 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
nee, dat was zijn toty, ik denk Messi 93...
Beter dan 100K verneuken en dan de beste speler die ik had was Nani...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
godver, toch weer 4K weggegooid aan silverpakjes in de hoop op een IFik moet er echt mee kappen
Meer waard dan de meeste golds dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Weer niks, ik krijg gewoon een zilveren speler.. Vuaghan van Crystal Palace met de waarde: 1,5K![]()
Best triest.. Ik keek net op de PS3 transfermarkt..quote:
Leuke, originele ploeg nu juist..met die aankopen niet meerquote:Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn team tot nu toe. Moet nog een heleboel aanpassen. Ik ga Villa, Ramos, Pique en Lopo sowieso nog halen. Het balans op het middenveld is ook nog niet in orde. Ik heb geen geld voor voor IF Diarra.![]()
[ afbeelding ]
Heb de Jong dan toch maar weer gekocht en de Guzman uit het team gegooid. Van Bommel staat nu wissel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Heb de Jong dan toch maar weer gekocht en de Guzman uit het team gegooid. Van Bommel staat nu wissel.
Ja, zo'n speler zocht ik. Bedankt!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:31 schreef DutchSL het volgende:
IF Tiago is een goede allround middenvelder.
Misschien toch de IF versie halenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou Khedira halen, zijn afstandschoten zijn ziek..
Denk dat dat wel meevalt. Heb misschien niet veel FUT gespeeld, maar wel gewoon normale online en offline potjes...quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.
Dit had ik dus ook, en op het EA forum ook mensen. Zover ik weet is er nog geen oplossing voor.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoe kan dit?!
Ik klik met Xje op ultimate team en nu is hij gewoon uit het menu verwijderd?
(PS3)
Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.
[..]
Ja, zo'n speler zocht ik. Bedankt!
Dan heb je het ook wel gehad volgens mij..de rest is silver/bronze en speelt in Oostenrijk enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Robert Huth (Stoke), Hitzlsperger (West Ham), Fabian Ernst (Besiktas), Steffen Hoffman (Rapid Wien), Roberto Hilbert (Besiktas), Andreas Hinkel (Celtic)quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...
Dat zou het spel ook voor 95% van de community verpesten denk ik..je ziet niet voor niets overal die standaard teams..meeste mensen overwegen niet eens om met silver of bronze te spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.
Paar keer ja, hebben bijna allemaal 4-1-2-1-2 met Klose en Gomez in de spits en Özil op 10quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Jep, vriend van me heeft een team met Duitse silvers. Best leuk team. Heb er wel van verloren met m'n gold BPL team.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Zo speel ik inderdaad ookquote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.
Die heb ik al op de bank zitten. maar ik vind lens echt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
whaa waarom heb ik die nou gemistquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
IF Greg is de beste RB van het spel.. Echt, als hij schiet op goal..(Buiten de 16) Gewoon een kanonskogel dat erin gaat..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
Netjesquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
1 keer per uur is wel genoeg hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
niemand interrese in 1 of meer van mn russische team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bSgi4LapbaVcO
Idd, schijt irritant is dat, maar meestal is het toch een offer van een waardeloze gold en een fooi aan coins.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
Mensen snappen echt niet dat een trade offer in de laatste 10 seconden van een auction bijna nutteloos is.... De kans dat de verkoper op dat moment zit te kijken is klein, plus het nemen van een beslissing is vaak niet binnen die 10 seconden te doen. (Tenzij het een echt goed bod is).
Geil team, maar je hebt er per ongeluk drenthe in gezetquote:Op zondag 29 mei 2011 14:54 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn team is bijna af. http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d8GZ1x4ObaVee
Ik vind het wel een toffe speler. Zijn stats zien er redelijk uit en hij kan aardige vrije trappen nemen. Het probleem met hem is dat hij te ver terug zakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geil team, maar je hebt er per ongeluk drenthe in gezet
En nog even een Spaanse of Portugese coach halen
Ja dat dacht ik ook. Maar ben er zo mee gaan spelen en het gaat erg goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Mis je nu geen balans op het middenveld? 2 mega aanvallende CAM's en Janssen heeft ook geen goede verdedigende stats..
Ik vind de Rossi fijner dan Cambiassoquote:Op zondag 29 mei 2011 18:02 schreef StijnDa het volgende:
SIF Hamsik en IF Nesta gekocht, what's next?![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hzqW0Ox4baViF
edit: ik speel met IF Asamoah ipv met Cambiasso maar die zit even op de bank.
Ah ja, nog helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de Rossi fijner dan Cambiasso
Geile ploeg
Ja, tobiwan geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 18:26 schreef mash_ het volgende:
Fc knudde op de ps3 was dat niet iemand van hier?
Post ff wat je er voor krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
WTF ik zet Pique te koop voor 20.000 terwijl ik klik op list item gaat ie erop voor 150 coins...
Kut app
Had ik ook bij Torres. Je moet altijd nog een keer klikken anders pakt die hem nietquote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
WTF ik zet Pique te koop voor 20.000 terwijl ik klik op list item gaat ie erop voor 150 coins...
Kut app
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, tobiwan geloof ik
Maar die speelt op xbl
Mist inderdaad alleen nog een Hernanes + IF Silva en je hebt een super teamquote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.
Vanavond weer richting mijn eigen huis, dan ga ik even m'n team uitbreiden. Had al die IF Abate gehaald, was beetje klaar met Maicon. Nu nog TOTY Di Natale, Totti, Hernanes en Balzaretti upgraden. Dan sparen voor IF Silva en dan is mijn team wel klaarHeb eigenlijk alleen nog een leukere ST nodig...
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#XEtKfvAkbaVj7
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.
Vanavond weer richting mijn eigen huis, dan ga ik even m'n team uitbreiden. Had al die IF Abate gehaald, was beetje klaar met Maicon. Nu nog TOTY Di Natale, Totti, Hernanes en Balzaretti upgraden. Dan sparen voor IF Silva en dan is mijn team wel klaarHeb eigenlijk alleen nog een leukere ST nodig...
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#XEtKfvAkbaVj7
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef ForumPimp het volgende:
Ligt het aan mij of is die Adebayor gewoon niet bij te houden?
Adebayor ook. Hij lijkt sneller dan dat die is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Agbonlahor bedoel je miss?
Weet ik eigenlijk nietquote:
Kan hem niet meer wijzigen. Maar belachelijk dat die NY Redbulls tenue voor 10k weggaat.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Handig topic om te zien of je een kit/badge hebt die ook wat waard is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/117618.page
Kan jij hem misschien in de OP zetten Rijstbal?
Voor Xbox overdreven ja, ben wel weer toe aan een nieuwe dus haalde die van Vasco da gama. Waren te koop tussen 1k en 2,5k terwijl in dat topic staat 5k dus klopt gewoon niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Prijzen zijn wel een beetje overdreven voor mijn gevoel, maar er zitten er wel een paar tussen waarvan ik niet wist dat ze zoveel waard waren, ook al check ik het bijna altijd wel.
Niet voor richtprijzen zoals ik al zei, wel om aan te geven welke kits/badges iets waard zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef zerokil het volgende:
Dat topic lijkt me nou ook niet zo heel handig.
Care to share met welke spelers je dat hebt verdiend?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef laucas het volgende:
Dit weekend voor het eerst wezen handelen. Iets meer dan 20K winst op 6 spelers. Niet onaardig?
Serie Aquote:Op zondag 29 mei 2011 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Care to share met welke spelers je dat hebt verdiend?
Ik bedoelde wel Adebayor. Was echt niet bij te benen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Agbonlahor bedoel je miss?
Idd. Puyol is echt waardeloos.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef laucas het volgende:
Pique en Puyol zijn beiden niet bepaald snel
Heb bij mijn Serie-A team Cordoba (79 OVR) als CB en die heeft 85 pace en is zelfs vaak MOTM. Hij houdt vaak veel spelers bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef laucas het volgende:
Pique en Puyol zijn beiden niet bepaald snel
Probeer je dat vaker zo? Ook een tijdje gedaan, maar uiteindelijk niet echt effectiefquote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vind hem niet verkeerd!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77000993
Het ging per ongeluk, normaal gesproken krul ik hem zo over de hele groep en kan kopt iemand hem wel dichtbij het doel hem erin. Gelijk toen ik hem nam wist ik dat hij niet goed ging.... Totdat die bal erin vloogquote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer je dat vaker zo? Ook een tijdje gedaan, maar uiteindelijk niet echt effectief
Als je zeker weet dat je hem niet door verkoopt voor easy money vind ik het prima. 7k heb ik er ook nog wel voor overquote:Op maandag 30 mei 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een 433 voor 6K te pakken, je mag hem voor die prijs overnemen als je wil
6K is prima joh, hoef niet overal winst op te makenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je hem niet door verkoopt voor easy money vind ik het prima. 7k heb ik er ook nog wel voor overMaar ik trek het gewoon niet om die pricefixers te belonen. Als ik zie dat hij meerdere voor een hoge prijs erop heeft staan dan zoek ik altijd gewoon verder.
O'Toole. Colchester, npower league 1. Nationaliteit Ierland. Start prijs 4100, BIN 4200. Team FC Knudde.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
6K is prima joh, hoef niet overal winst op te maken
Stick a card up
Edit: het is trouwens een CMquote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
O'Toole. Colchester, npower league 1. Nationaliteit Ierland. Start prijs 4100, BIN 4200. Team FC Knudde.
Als je die er zometeen dan opzet voor 6k BIN koop ik hem gelijk weer terug.
Ja daar dacht ik ook nog aan. Net nadat ik hem op de trade had gezetquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Tim86 het volgende:
oja ik had beter zelf mijn kaart eerst op de trade kunnen knallen dan hadden we het in 1x kunnen doen haha, achja, trade offer sent
Ja, 4200 is prima, ik heb het geld toch niet nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef Tobi-wan het volgende:
4200 maar? Weet je het zeker, het is niet dat ik geen coins heb. Ik neem aan dat FC Oss van jou is?
Thanks man, Totti is er helemaal blij meequote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, 4200 is prima, ik heb het geld toch niet nodig
Niet verkeerd inderdaad. Ik durf nu bijna m'n team niet meer te linken. Zijn volgens mij een hoop mensen die meer hulp nodig hebben dan ikquote:Op maandag 30 mei 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Nice, een of andere waardeloze Ier verkocht voor 4.2K
Haha, ach ik wil best af en toe iemand helpen op de xbox, heb het ook wel vaker gedaan, maar ik ga ook geen Sinterklaas worden hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad. Ik durf nu bijna m'n team niet meer te linken. Zijn volgens mij een hoop mensen die meer hulp nodig hebben dan ik
Ligt idd aan EA. Daar kan de tegenstander niks aan doen. Wie het eerst leaved verliest de wedstrijd sowieso.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef Timnation het volgende:
Ik kom met 2-0 voor in de 70e minuut, meneer ragequit (volgens mij) en ik krijg de bug dat ik tegen niemand speel en het spel om de minuut vastloopt. Oke alles prima, ik maak nog een doelpunt en houd de bal gewoon verder bij me totdat speeltijd afgelopen is. (Als ik wou skippen stond er 1/1 maar het filmpje skipte niet) 90 minuten voorbij, spelers lopen van het veld en dan loopt de game vast. Uur later nog steeds niks en ik dashboard. Kom ik terug, DNF omlaag, geen coins en een loss erbij, kut EA.
Grappig: FC Knudde 7 – 0 BOND 007quote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vind hem niet verkeerd!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77000993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |