Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.
[..]
Ja, zo'n speler zocht ik. Bedankt!
Dan heb je het ook wel gehad volgens mij..de rest is silver/bronze en speelt in Oostenrijk enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Robert Huth (Stoke), Hitzlsperger (West Ham), Fabian Ernst (Besiktas), Steffen Hoffman (Rapid Wien), Roberto Hilbert (Besiktas), Andreas Hinkel (Celtic)quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...
Dat zou het spel ook voor 95% van de community verpesten denk ik..je ziet niet voor niets overal die standaard teams..meeste mensen overwegen niet eens om met silver of bronze te spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.
Paar keer ja, hebben bijna allemaal 4-1-2-1-2 met Klose en Gomez in de spits en Özil op 10quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Jep, vriend van me heeft een team met Duitse silvers. Best leuk team. Heb er wel van verloren met m'n gold BPL team.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Zo speel ik inderdaad ookquote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.
Die heb ik al op de bank zitten. maar ik vind lens echt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
whaa waarom heb ik die nou gemistquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
IF Greg is de beste RB van het spel.. Echt, als hij schiet op goal..(Buiten de 16) Gewoon een kanonskogel dat erin gaat..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
Netjesquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |