nee, dat was zijn toty, ik denk Messi 93...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef Timnation het volgende:
Huh maar Messi nog een keer IF betekend dat hij nog hoger dan 95 wordt? :s
Hopelijk brengen ze dan een CF/ST versie uit ipv een RM versie. Niet dat hij te betalen zal zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 00:41 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
nee, dat was zijn toty, ik denk Messi 93...
Beter dan 100K verneuken en dan de beste speler die ik had was Nani...quote:Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
godver, toch weer 4K weggegooid aan silverpakjes in de hoop op een IFik moet er echt mee kappen
Meer waard dan de meeste golds dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Weer niks, ik krijg gewoon een zilveren speler.. Vuaghan van Crystal Palace met de waarde: 1,5K![]()
Best triest.. Ik keek net op de PS3 transfermarkt..quote:
Leuke, originele ploeg nu juist..met die aankopen niet meerquote:Op zondag 29 mei 2011 01:19 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn team tot nu toe. Moet nog een heleboel aanpassen. Ik ga Villa, Ramos, Pique en Lopo sowieso nog halen. Het balans op het middenveld is ook nog niet in orde. Ik heb geen geld voor voor IF Diarra.![]()
[ afbeelding ]
Heb de Jong dan toch maar weer gekocht en de Guzman uit het team gegooid. Van Bommel staat nu wissel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:04 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Heb de Jong dan toch maar weer gekocht en de Guzman uit het team gegooid. Van Bommel staat nu wissel.
Ja, zo'n speler zocht ik. Bedankt!quote:Op zondag 29 mei 2011 02:31 schreef DutchSL het volgende:
IF Tiago is een goede allround middenvelder.
Misschien toch de IF versie halenquote:Op zondag 29 mei 2011 01:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou Khedira halen, zijn afstandschoten zijn ziek..
Denk dat dat wel meevalt. Heb misschien niet veel FUT gespeeld, maar wel gewoon normale online en offline potjes...quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.
Dit had ik dus ook, en op het EA forum ook mensen. Zover ik weet is er nog geen oplossing voor.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoe kan dit?!
Ik klik met Xje op ultimate team en nu is hij gewoon uit het menu verwijderd?
(PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |