Zijn stats zijn idd onmenselijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Serie A wel eens geprobeerd? TOTY Cavani in de spits... kwijl
Ja wtf, ik check het net even. 99 finishing, en ook nog eens supersnel met superdribbel. Leuk om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zijn stats zijn idd onmenselijkMaar serie A trekt me niet zo .
Bojan is geniaal in FUT inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:42 schreef laucas het volgende:
Zou veel directer moeten reageren. Bojan is daar een goed voorbeeld van. Zo wendbaar als het maar kan en je kan op het laatst moment nog beslissen om de andere kant uit te gaan, wat ik bij messi niet heb.
Hij is wel goed jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja wtf, ik check het net even. 99 finishing, en ook nog eens supersnel met superdribbel. Leuk om tegen te spelen.Alle ballen op Cavani en doelpunt.
Ja die Engelsen zijn redelijk waardeloos, je doet er alleen zo weinig aan. Als ik nu met 3-0 voorsta ofzo dan zet ik Milito als CB en IF Chiellini als ST. Altijd leuk om met Chiellini te scorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:13 schreef Neraice het volgende:
3 potjes achter elkaar waarin de tegenstander leavet omdat ik voorsta
Edit: En ze kwamen alledrie uit de UK
Ik had eerst ook niets met de Serie A, maar spelers als TIF Cavani en Krasić zijn heerlijk om mee te voetballen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zijn stats zijn idd onmenselijkMaar serie A trekt me niet zo .
Daar is maar 1 manier om achter te komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef KentdeBruin het volgende:
Een uur geleden, heb ik een wedstrijd gespeeld, Deze wedstrijd is vastgelopen toen het al klaar was. Als ik nu leave, gaat mijn DNF dan naar 90???
Ja, en dan ben ik dus genaaid.!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Daar is maar 1 manier om achter te komen.
Ja, maar ik was toch tennis aan het kijken..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Die DNF heb je toch in een paar wedstrijden weer aangevuld? Als ik een vastloper heb dan zit ik in een wedstrijd of 6 weer op de max en dat kost me dan een paar honderd coins in totaal ofzo..zo boeiend is het niet.
Snap wel dat je het liever wel hebt dan niet, maar je gaat daar toch geen uren op wachten als je zin hebt om te spelen?
Wat ga je er omheen bouwen? Ik kan je Hernandez wel aanraden..die SIF is echt te briljant, maar weet niet hoeveel coins je hebt..Cavani al verkocht?quote:
Profile op Offline zetten en wachten.. (Xbox)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik dus genaaid.!!!
Heb nu IF Janssen gekocht ipv De Jong en geruild van pos met van bommel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien nog Janssen ipv Bommel? De IF-versie is ook wel betaalbaar.
Rooney weer met winst verkochtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ga je er omheen bouwen? Ik kan je Hernandez wel aanraden..die SIF is echt te briljant, maar weet niet hoeveel coins je hebt..Cavani al verkocht?
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:34 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Heb nu IF Janssen gekocht ipv De Jong en geruild van pos met van bommel...
Meer dan de helft? Volgens mij spelen zowat 75% van mijn tegenstanders met Engelsen, pretty boringquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Rooney weer met winst verkochtZat er wel aan te denken om een BPL team te maken maar dat verveeld snel aangezien meer dan de helft er al mee speelt
Ik ga denk ik vanavond ook mijn Franse team op de markt gooien en dan een team met Ronaldo erin maken
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef laucas het volgende:
[..]
v Bommel heeft wel goeie defence en heading maar ik vind 'm echt te traag. De Jong lijkt me beter op CM maar dat moet je zelf maar ondervinden door er een keer mee te spelen (wanneer de store weer up is)
[..]
Meer dan de helft? Volgens mij spelen zowat 75% van mijn tegenstanders met Engelsen, pretty boring
Gisteren maar eens begonnen met handelen en gelijk mijn eerste blunder gemaakt. Tiago Silva (niet de up versie) gekocht voor 18k BIN... was nogal versuft aan het staren naar mijn beeldscherm maar vandaag verkocht met 2k winst![]()
Ja is kansloos... Denk dat ik over een week IF Abate haal om hem er in te kunnen wisselen als het weer zo'n ren-met-agbonlahor wedstrijdje wordt. Abate is nog sneller ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnen
True. Agbhonlahor is ook so lamequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch kom ik Rooney veel minder tegen deze FIFA-versie..toch te duur voor veel mensen I guess. Meest standaard is 2 van de 3 bij Agbonlahor/Bent/Anelka. Vaak hebben ze ook Dzeko of een originele striker erin, maar die wisselen ze dan ALTIJD voor Agbonlahor als het ze niet lukt om te winnen
Iedere competitie is inmiddels wel value for money, alleen Spanje nog niet zo..daar heb je echt een paar toppers en heel veel middelmaat, terwijl je in Duitsland, Engeland, Italië makkelijk een team met 11 wereldtoppers kan hebben voor 30K ofzo. Duitsland misschien iets minder in verhouding, maar ook zeker niet slecht..iedere NIF is daar ubercheap, behalve Robbery, maar die zijn ook al gigantisch gedropt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:16 schreef laucas het volgende:
[..]
True. Agbhonlahor is ook so lame![]()
Meeste mensen maken denk ik ook een BPL team omdat de spelers good value for money zijn. Italiaanse competitie is dat imo nog wel meer maar de meesten weten niet hoe het speelt![]()
Gister twee potjes FUT gespeeld bij een vriend van me. Kwamen we 2x dezelfde tegenstander tegen met een heel IF Bundesliga team. Hij vergat alleen te rouleren want al zijn spelers waren al helemaal naar de klote toen de wedstrijd pas net begonnen was. Iets met fitness ofzo
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef zerokil het volgende:
Gvd prijzen blijven maar veranderen kom van een maand pauze ;p terug.
Zonder IF's zijn de betere spelers onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
IF is gewoon het slechtste idee ever!
Het verneukt gewoon de hele markt..
Volgende keer gewoon, de speler zelf updaten.. Blijven de prijzen eindelijk hoog en kan je winst maken als je slim bent..
Dat is ook onzin, sommige spelers (Tchoyi van wba bijvoorbeeld dit weekend) hebben het hele seizoen nog geen bal geraakt, dan spelen ze een (hele) goede wedstrijden en zouden ze definitief geupgrade worden, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:45 schreef Doublepain het volgende:
IF is gewoon het slechtste idee ever!
Het verneukt gewoon de hele markt..
Volgende keer gewoon, de speler zelf updaten.. Blijven de prijzen eindelijk hoog en kan je winst maken als je slim bent..
Persoonlijk Klaas en Dirkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef laucas het volgende:
Misschien een NL teampje maken. Wie vinden jullie de fijnste spits? Klaas, Ruud of Robin?
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze zouden eigenlijk FUT en Live Season moeten combineren. Dat zou pas echt geniaal zijn. Dan krijg je een soort Online Master League idee. Duurdere spelers blijven duur maar het verandert wel steeds. En als je een beetje kijk hebt op talenten kun je aan het begin leuke spelers op de kop tikken. Nu is het gewoon een beetje chaos en onwerkelijk. Drie of vier verschillende versies van spelers. Iedereen met een team vol Drogba's en Robbens. Ik vind 't maar niks.
Klaas zou er perfect tussen passen want dan heb ik twee felle linkjes met Elia en Robben. Als dat niks is ga ik Robin wel proberen. Dirkie gaat het sowieso niet worden. Sorry Dirkquote:
IF Dirk speelt goed anders hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Klaas zou er perfect tussen passen want dan heb ik twee felle linkjes met Elia en Robben. Als dat niks is ga ik Robin wel proberen. Dirkie gaat het sowieso niet worden. Sorry Dirk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |