Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van Bommel en De jong op het middenveld zijn een must voor als je 433 speelt.
[..]
Ja, zo'n speler zocht ik. Bedankt!
Dan heb je het ook wel gehad volgens mij..de rest is silver/bronze en speelt in Oostenrijk enzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Robert Huth (Stoke), Hitzlsperger (West Ham), Fabian Ernst (Besiktas), Steffen Hoffman (Rapid Wien), Roberto Hilbert (Besiktas), Andreas Hinkel (Celtic)quote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef el-blanchito het volgende:
welke duitse gouden spelers spelen er niet in de bundesliga?
ik heb nu khedira, hitzelsperger kuranyi boateng en ozil in gedachte, maar verder weet ik er geen.
valt volgens mij wel een leuk team van te maken
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou veel te makkelijk zijn om een beter team te krijgen denk ik...
Dat zou het spel ook voor 95% van de community verpesten denk ik..je ziet niet voor niets overal die standaard teams..meeste mensen overwegen niet eens om met silver of bronze te spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe vaak goede spelers voorkomen. Kan me voorstellen dat als je eenmaal een goede speler hebt, je deze niet gaat verkopen. Ik denk dat ik daar ook meer voor zou pleiten eigenlijk. Minder toppers in 't spel. Maar dat zal EA niet doen want ze willen XBL punten verkopen.
Paar keer ja, hebben bijna allemaal 4-1-2-1-2 met Klose en Gomez in de spits en Özil op 10quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Jep, vriend van me heeft een team met Duitse silvers. Best leuk team. Heb er wel van verloren met m'n gold BPL team.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
mmm, dan vul ik de rest wel aan met duitsers uit de bundesliga
hebben jullie ooit tegen een team gespeeld met alleen maar duitsers?
Zo speel ik inderdaad ookquote:Op zondag 29 mei 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zelf altijd erg aanvallend en dominant en speel ook met een systeem met 3 spitsen altijd met 2 aanvallende middenvelders en alleen in het midden een holding midfielder..werkt voor mij persoonlijk erg goed, maar ik zou dus nooit met Lothar van Bommel en De Jong in 1 team spelen in die formatie.
Die heb ik al op de bank zitten. maar ik vind lens echt goedquote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
whaa waarom heb ik die nou gemistquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
IF Greg is de beste RB van het spel.. Echt, als hij schiet op goal..(Buiten de 16) Gewoon een kanonskogel dat erin gaat..quote:Op zondag 29 mei 2011 13:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zou Suarez halen voor RF, die vind ik echt heerlijk spelen, en IF Greg natuurlijk
Netjesquote:Op zondag 29 mei 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]
deze moet ik toch even met jullie delen, PS3 that is, marktwaarde rond de 100k
1 keer per uur is wel genoeg hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 14:38 schreef el-blanchito het volgende:
niemand interrese in 1 of meer van mn russische team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bSgi4LapbaVcO
Idd, schijt irritant is dat, maar meestal is het toch een offer van een waardeloze gold en een fooi aan coins.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef GuRBuH het volgende:
Mensen snappen echt niet dat een trade offer in de laatste 10 seconden van een auction bijna nutteloos is.... De kans dat de verkoper op dat moment zit te kijken is klein, plus het nemen van een beslissing is vaak niet binnen die 10 seconden te doen. (Tenzij het een echt goed bod is).
Geil team, maar je hebt er per ongeluk drenthe in gezetquote:Op zondag 29 mei 2011 14:54 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn team is bijna af. http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d8GZ1x4ObaVee
Ik vind het wel een toffe speler. Zijn stats zien er redelijk uit en hij kan aardige vrije trappen nemen. Het probleem met hem is dat hij te ver terug zakt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geil team, maar je hebt er per ongeluk drenthe in gezet
En nog even een Spaanse of Portugese coach halen
Ja dat dacht ik ook. Maar ben er zo mee gaan spelen en het gaat erg goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Mis je nu geen balans op het middenveld? 2 mega aanvallende CAM's en Janssen heeft ook geen goede verdedigende stats..
Ik vind de Rossi fijner dan Cambiassoquote:Op zondag 29 mei 2011 18:02 schreef StijnDa het volgende:
SIF Hamsik en IF Nesta gekocht, what's next?![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hzqW0Ox4baViF
edit: ik speel met IF Asamoah ipv met Cambiasso maar die zit even op de bank.
Ah ja, nog helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de Rossi fijner dan Cambiasso
Geile ploeg
Ja, tobiwan geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2011 18:26 schreef mash_ het volgende:
Fc knudde op de ps3 was dat niet iemand van hier?
Post ff wat je er voor krijgt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
WTF ik zet Pique te koop voor 20.000 terwijl ik klik op list item gaat ie erop voor 150 coins...
Kut app
Had ik ook bij Torres. Je moet altijd nog een keer klikken anders pakt die hem nietquote:Op zondag 29 mei 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
WTF ik zet Pique te koop voor 20.000 terwijl ik klik op list item gaat ie erop voor 150 coins...
Kut app
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, tobiwan geloof ik
Maar die speelt op xbl
Mist inderdaad alleen nog een Hernanes + IF Silva en je hebt een super teamquote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.
Vanavond weer richting mijn eigen huis, dan ga ik even m'n team uitbreiden. Had al die IF Abate gehaald, was beetje klaar met Maicon. Nu nog TOTY Di Natale, Totti, Hernanes en Balzaretti upgraden. Dan sparen voor IF Silva en dan is mijn team wel klaarHeb eigenlijk alleen nog een leukere ST nodig...
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#XEtKfvAkbaVj7
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
FC Knudde represent! Wel op 360 inderdaad.
Vanavond weer richting mijn eigen huis, dan ga ik even m'n team uitbreiden. Had al die IF Abate gehaald, was beetje klaar met Maicon. Nu nog TOTY Di Natale, Totti, Hernanes en Balzaretti upgraden. Dan sparen voor IF Silva en dan is mijn team wel klaarHeb eigenlijk alleen nog een leukere ST nodig...
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#XEtKfvAkbaVj7
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |