Boeiend, allebei hebben hun portie gezeik wel gehad en daar zijn genoeg topics over.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.
Ja, xbox is online beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, xbox is online beter
ps3, is gratis
Dan is het maar net of je het geld waard vind ja of nee. (ookal is het maar 3 euro blabla)
Maar lekker boeiend.
het lagt nooit, ik word bijna nooit random gedisconnect, bijna nooit onderhoud, het werkt gewoon soepeltjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)
Ik vind het zelf niet beter, maar ik heb er dan ook maar paar uur op gespeeld bij vrienden van me en die hadden even vaak gezeik met de servers (van black ops) als ik op mijn ps3 heb. Maar ik geloof best dat over het algemeen je conectie beter is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom vind(en) jij/jullie xbox online beter? (Serieuze vraag, heb nooit op XBL gespeeld...)
Qua traden maakt het in principe niet uit toch? Alleen je kunt meer met je coins die je in de wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben bij FUT in ieder geval blij dat ik op de xbox speel, puur vanwege die prijzen van spelers.
Ik heb nog nooit een online toernooi gewonnen. Ik heb zelfs nog nooit een finale gehaald. Zullen we nu ff een potje spelen? Dan kan je mij misschien wat tips geven!?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef OmniRocket het volgende:
Ben nu bezig om alle online toernooien de beker te pakken.
Jawel..als je met iedere trade 1K pakt dan is die 1K veel minder waard op PSN dan op XBL. Voordeel is wel dat de inhoud van pakjes meer waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Qua traden maakt het in principe niet uit toch? Alleen je kunt meer met je coins die je in de wedstrijden wint.
Overigens heb ik ook weinig last van disconnects.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Rijstbal het volgende:
Theres been a mixup and we lost your email and password. could you send your email and password to this account. You'll receive a gift. Sorry vfor the covienience. EA
Uhm ok. My email is pietjep3nis@live.com password: igotnolife123.
Could you send me again? I think u made a typo.
_!!!
hahaha nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef Rijstbal het volgende:
Theres been a mixup and we lost your email and password. could you send your email and password to this account. You'll receive a gift. Sorry vfor the covienience. EA
Uhm ok. My email is pietjep3nis@live.com password: igotnolife123.
Could you send me again? I think u made a typo.
_!!!
hoe ongelooflijk sneu zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
Te dom om te poepen.
Ik zei daarna 4 fucks sake get a life.
Hij zegt: I work for EA. It's my job!
Kom op hier trapt toch niemand in.![]()
Haha idd tempo lag hoog. Kwa rating is jou team wel hogerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:58 schreef ForumPimp het volgende:
Dat was een toffe pot Rijstbal. Ziek vet team heb je.
Kwa rating is het wel hoger ja, maar ik denk dat skills vrij belangrijk zijn, bij mij ontbreekt het inzicht enzo nogal. Ik speel te snel over voor mijn gevoel, ik kan nooit rustig aannemen en lekker uitspelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Haha idd tempo lag hoog. Kwa rating is jou team wel hogerIk zou Pepe halen ipv Carvalho.
Dacht trouwens dat ik bij die 2e goal buitenspel stond. Maar die was net op maat. Heerlijke steekbal.![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76812937
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |