abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97350786
En aan mijn team kan het niet liggen:

donderdag 26 mei 2011 @ 19:36:34 #252
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_97351003
Skills?
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:42:49 #253
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97351285
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef ForumPimp het volgende:

[ afbeelding ]
Je hebt villa nu ook :D

Ik zou Xavi niet als CDM neerzetten. Beter wissel je hem met Alonso.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_97351338
quote:

[ afbeelding ]
Waarom zijn zoveel spelers in de verkeerde formatie?
pi_97352731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Career Mode met De Graafschap, derde seizoen 2e geworden. (Granqvist, Matsui en Djemba-Djemba gehaald, aangevuld met een gehuurde Rus van 70 average.) Ik speel nu dus voorronde CL en ik denk ik haal even een betere spits dan Poepon vanuit Frankrijk. In voorgaande seizoenen was het onmogelijk om goede spelers te signen omdat de league niet prestigious enough is. Ik denk, voorronde CL, moet te doen zijn. Maar nee, ik bied die gast zelfs een salarisverhoging van 50% en hij speelt bij een marginale kutclub in Frankrijk. Wil die knakker nog niet komen. Met andere woorden, ik zit altijd vast aan knuppels van onder de 75 average. Er zit geen progressie in. Heel realistisch op korte termijn maar geen zak aan op de lange termijn. Hoop dat ze dat in Fifa 12 veranderen.
Eens. Ook de scouting, wat ik het leukste vond van career, is er niet meer. Als je nog een goede vleugel/CAM zoekt die potentie heeft, moet je op Tshabalala (schrijf ik het goed?) zoeken. In ieder geval, bij Kaiser Chiefs zit ie.. wel een fijne speler.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Je hebt villa nu ook :D

Ik zou Xavi niet als CDM neerzetten. Beter wissel je hem met Alonso.
Xavi & Fabregas zijn alles behalve CDM's :P
Dat zijn mooie CAM's op de flanken in die formatie. Zet er Alonso en Diarra neer ofzo.
pi_97353631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Ik zou nog een dag of 4-5 wachten
Ah joh, 34,5k heb ik nu betaald.
Hij is 1m95! :D ! Niet normaal wat een beest. Sterk en heeft zelfs snelheid. DEF 86 en HEA 89. Blij dat ik hem hem ipv Lucio.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:31:20 #257
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97353638
quote:

[ afbeelding ]
Waarom druk jeje xbox uit? :')
pi_97353707
quote:

[ afbeelding ]
De hidden stats van bijna je complete middenveld zijn ruk voor de positie waar ze op staan. Fabregas denkt aanvallend, Alonso verdedigend en Xavi mist weer de fysiek en defensieve kwaliteiten om (in ieder geval in deze FIFA versie) op die plek te spelen. Je middenveld verneukt daardoor de hele balans. En spelers in verkeerde formatie werkt ook voor geen meter helaas, zeker niet zoveel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97353713
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Waarom druk jeje xbox uit? :')
Niet met opzet. _O-

Er viel water naast mijn bureau en dat was een klein beetje verdacht veel naast mijn xbox. :')

Maar alles is nu weer droog, dus we kunnen potje doen!
pi_97353825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De hidden stats van bijna je complete middenveld zijn ruk voor de positie waar ze op staan. Fabregas denkt aanvallend, Alonso verdedigend en Xavi mist weer de fysiek en defensieve kwaliteiten om (in ieder geval in deze FIFA versie) op die plek te spelen. Je middenveld verneukt daardoor de hele balans. En spelers in verkeerde formatie werkt ook voor geen meter helaas, zeker niet zoveel.
Ik ben niet echt op de hoogte dat het op die manier werkt, aangezien je met bepaalde kaarten de positie van je spelers kan wijzigen, maar bedankt voor de update. Heb het meteen gewijzigd in het volgende:

donderdag 26 mei 2011 @ 20:35:20 #261
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97353839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Niet met opzet. _O-

Er viel water naast mijn bureau en dat was een klein beetje verdacht veel naast mijn xbox. :')

Maar alles is nu weer droog, dus we kunnen potje doen!
Haha ik dacht al het stond 1-1 8)7

Mja volgende keer :P Ik heb echt een offday vandaag.
pi_97353858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef ForumPimp het volgende:

Tegenstander staat nadat hij 2 keer heeft overgespeeld voor mij doel.
Zie nu deze post pas en dat heeft dus ook te maken met je middenveld. Ik heb bij mijn Portugezen ook 3 aanvallend ingestelde spelers en merk exact hetzelfde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:37:01 #263
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_97353935
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ik ben niet echt op de hoogte dat het op die manier werkt, aangezien je met bepaalde kaarten de positie van je spelers kan wijzigen, maar bedankt voor de update. Heb het meteen gewijzigd in het volgende:

Altijd je spelers op formatie kopen :P Echt zonde. Nu moet je weer alles op de markt zetten. :'(
pi_97353963
Tim, potje?
pi_97354076
Andere keer, zit voetbal te kijken :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97354113
^O^
pi_97354457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Andere keer, zit voetbal te kijken :)
Welke wedstrijd??
pi_97354804
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Welke wedstrijd??
ADO-Groningen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97354904
Het is ongelofelijk, maar die tips hebben mij echt geholpen. Huidige potje gewonnen ik had ontzettend veel kansen en mijn spelers deden vrij veel uit zichzelf, zelf ruimtes zoeken etc.

Thnx for de tips. _O_
pi_97356590
IF Toornstra? :P
pi_97357900
IF Doumbia, wat een beest :D

Sterk, super snel, goed schot nu en een betere dribbel.. Tiago Silva leek zonet gewoon stil te staan in een sprint haha :P

Nog meer mensen met een Russisch team?

[ Bericht 6% gewijzigd door laucas op 26-05-2011 21:50:40 ]
pi_97359131
SIF Hamsik voor 50k weggegaan, geen trade offer ofzo, terwijl ik bijna klaar was met potje :') Niet handig allemaal, had me weer ruim 100k kunnen schelen.
pi_97361585
Mn teampjes zijn af, nu tijd voor een landenteam, iemand suggesties behalve denemarken en onze zuiderburen?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_97361792
Italianen speelt nooit iemand mee :) Is altijd Serie A.
pi_97361840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef el-blanchito het volgende:
Mn teampjes zijn af, nu tijd voor een landenteam, iemand suggesties behalve denemarken en onze zuiderburen?
Uruguay/Mexico
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:48:04 #276
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_97362180
Zweden, Marokko, VS, Polen

Mijn nieuwe team:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jqmubFtqbaUpj

Begonnen met Pav als spits, die wilde ik graag. Van daar uit gaan bouwen met chem. Had liever minder Everton mensen willen gebruiken en minder Engelsen maar ok.... IF Pav komt er misschien ook nog wel eens.
pi_97364428
Colombia *O*
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:30:45 #278
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_97364780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef GuRBuH het volgende:
Zweden, Marokko, VS, Polen

Mijn nieuwe team:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jqmubFtqbaUpj

Begonnen met Pav als spits, die wilde ik graag. Van daar uit gaan bouwen met chem. Had liever minder Everton mensen willen gebruiken en minder Engelsen maar ok.... IF Pav komt er misschien ook nog wel eens.
Keep it evertjun we like do to it the hard way
pi_97368998
Mensen met geweldige teams zonder skill :')
pi_97369743
Net een berichtje van een tegenstander met excuses voor het feit dat hij 2 van mijn spelers een blessure had bezorgd :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_97370995
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 02:54 schreef Tim86 het volgende:
Net een berichtje van een tegenstander met excuses voor het feit dat hij 2 van mijn spelers een blessure had bezorgd :)
waarom speel jij nog fifa om 3 uur.. :{ moet je niet slapen ofzo? :P
pi_97371601
Mmm van de USA is idd nog wel redelijk team te maken. Zou je ook een goed team kunnen maken uit de mls?
pi_97372173
Ik ben weer wat actiever FUT aan het doen want volgende week eindelijk TOTY BBVA, waar ik Ozil en Marcelo wil gaan halen. en misschien wissel ik IF Ribery voor IF Di Maria, iemand ervaring met IF Di Maria?

Prijzen zijn trouwens te veel gedaald afgelopen maanden, volgens heb ik voor elke IF die ik nog heb 2 keer zo veel betaald :P
pi_97373000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:37 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik ben weer wat actiever FUT aan hetdoen want volgende week eindelijk TOTY BBVA, waar ik Ozil en Marcelo wil gaan halen. en misschien wissel ik IF Ribery voor IF Di Maria, iemand ervaring met IF Di Maria?
I
[ afbeelding ]

Prijzen zijn trouwens te veel gedaald afgelopen maanden, volgens heb ik voor elke IF die ik nog heb 2 keer zo veel betaald :P
Heb zelf normale Di Maria.speelt goed.
pi_97373371
Heeft iemand enig idee voor hoeveel een normale 82 en 81 rating abidal en clichy worden verkocht? heb ze beiden gekocht voor 1k en probeer ze nu te verkopen voor 1,5k maar wil nog niet echt lukken.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_97373519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef Kamikazie het volgende:
Heeft iemand enig idee voor hoeveel een normale 82 en 81 rating abidal en clichy worden verkocht? heb ze beiden gekocht voor 1k en probeer ze nu te verkopen voor 1,5k maar wil nog niet echt lukken.
Als dat je BIN prijs is moet je hem makkelijk kunnen verkopen ;)
pi_97373670
O daar zet ik het bieden op, BIN staat bij abidal op 2k en bij clichy op 2,5k. Is dat te duur? of is er in de ochtend gewoon minder verkoop omdat er minder mensen spelen? Want dan houd ik ze gewoon even vast voor in het weekeind.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:32:00 #288
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_97373778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef Kamikazie het volgende:
Om te kijken waar spelers ongeveer voor verkocht worden gebruiken wij http://www.fut11info.nl/fut.ashx. Als je klikt op Player Database kun je daar zoeken.

Volgens de site is Clichy gemiddeld 2914 coins waard, dit klopt volgensmij wel redelijk (PS3). Maar de prijs word ook beinvloed door de formatie en (bij Clichy vooral) de positie. Een LB Clichy is aanzienlijk meer waard, omdat iemand de moeite heeft genomen een LWB > LB kaartje erop te plakken twv enkele duizenden coins.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:29 schreef Kamikazie het volgende:
O daar zet ik het bieden op, BIN staat bij abidal op 2k en bij clichy op 2,5k. Is dat te duur? of is er in de ochtend gewoon minder verkoop omdat er minder mensen spelen? Want dan houd ik ze gewoon even vast voor in het weekeind.
Ik vind het zelfs aan de lage kant als het PS3 is :P Maar inderdaad, 's middags enzo in de drukkere uren gaan spelers duurder weg.
pi_97373910
Ik snap er geen fluit van.

Het is een card game? Maar moet je met die teams ook spelen onderling oid?

En je kan dus spelers/cards kopen onderling verpatsen?

Hoop dat iemand me wat duidelijk kan geven :) Heb de OP gelezen maar daar word ik niet veel wijzer van dan dat ik nu al ben.

Ik hou t meestal bij 1 op 1 online games voor het klassement.
Bla
pi_97373961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeertjeB het volgende:

Hoop dat iemand me wat duidelijk kan geven :) Heb de OP gelezen maar daar word ik niet veel wijzer van dan dat ik nu al ben.

Precies hetzelfde had ik ook, maar nu ik ermee begonnen ben en een klein beetje geld heb verdiend door handelen werkt het best wel verslavend haha
En natuurlijk het opbouwen van een team is ook leuk, maar ik heb vooral problemen met spelers behouden door contracten enzo, dus mijn basis veranderd voortdurend
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_97374016
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Precies hetzelfde had ik ook, maar nu ik ermee begonnen ben en een klein beetje geld heb verdiend door handelen werkt het best wel verslavend haha
En natuurlijk het opbouwen van een team is ook leuk, maar ik heb vooral problemen met spelers behouden door contracten enzo, dus mijn basis veranderd voortdurend
Ja maar wat kan je verder met die cards? moet je onderling spelen oid?

En je kan van je winst dan betere spelers/cards kopen ofcourse, maar thats it?
Bla
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:40:42 #292
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_97374050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef HeertjeB het volgende:

Toch beschrijf je het wel ongeveer goed. Als je begint met FUT krijg je een aantal waardeloze Bronzen spelers. Hiermee speel je wat wedstrijden (online of offline) en met de coins die je hiermee verdiend koop je steeds betere spelers. Tot je op een gegeven moment een echt goed team hebt met wereldsterren als Puyol, Terry, Breuer en Rooney.

Wedstrijden kun je inderdaad online spelen of offline. In beide gevallen heb je toernooien en gewoon 'oefenwedstrijden'.
pi_97374289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Toch beschrijf je het wel ongeveer goed. Als je begint met FUT krijg je een aantal waardeloze Bronzen spelers. Hiermee speel je wat wedstrijden (online of offline) en met de coins die je hiermee verdiend koop je steeds betere spelers. Tot je op een gegeven moment een echt goed team hebt met wereldsterren als Puyol, Terry, Breuer en Rooney.

Wedstrijden kun je inderdaad online spelen of offline. In beide gevallen heb je toernooien en gewoon 'oefenwedstrijden'.
Ah ok dat klinkt nog wel leuk! :)

Enne dit is een paid feature van fifa ofzo? Of kan iedereen dit zo beginnen.
Bla
pi_97374321
Graties ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:48:25 #295
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_97374348
Vroeger was het paid, tegenwoordig is het gratis. EA verdiend nu geld door mensen die met echt geld pakjes kopen. In deze pakjes zitten ook weer spelers, contracten etc. Op PS3 is het alleen nu niet mogelijk om te beginnen, omdat je Ultimate Team moet downloaden uit de Store die nog steeds dood is :')
pi_97374527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger was het paid, tegenwoordig is het gratis. EA verdiend nu geld door mensen die met echt geld pakjes kopen. In deze pakjes zitten ook weer spelers, contracten etc. Op PS3 is het alleen nu niet mogelijk om te beginnen, omdat je Ultimate Team moet downloaden uit de Store die nog steeds dood is :')
Hmm ok das fucked up, wou het vanavond even doen :(
Bla
pi_97375437
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef HeertjeB het volgende:

[..]

Hmm ok das fucked up, wou het vanavond even doen :(
Haha ik zal aan je denken als ik strak ut speel :)
pi_97375709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Haha ik zal aan je denken als ik strak ut speel :)
Dat is aardig van je ;) Maar ben niet zo gefrusteerd wat dat aangaat dat die store down is als menig ander hier :P
Bla
pi_97376543
Store is eind van de maand weer up dus :)
pi_97376644
En nog mensen met teams voor platinum cup die vnvnd start?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')