Valt wel mee toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:46 schreef ForumPimp het volgende:
Ligt het aan mij of is die Adebayor gewoon niet bij te houden?
Adebayor ook. Hij lijkt sneller dan dat die is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Agbonlahor bedoel je miss?
Weet ik eigenlijk nietquote:
Kan hem niet meer wijzigen. Maar belachelijk dat die NY Redbulls tenue voor 10k weggaat.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Handig topic om te zien of je een kit/badge hebt die ook wat waard is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/117618.page
Kan jij hem misschien in de OP zetten Rijstbal?
Voor Xbox overdreven ja, ben wel weer toe aan een nieuwe dus haalde die van Vasco da gama. Waren te koop tussen 1k en 2,5k terwijl in dat topic staat 5k dus klopt gewoon niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Prijzen zijn wel een beetje overdreven voor mijn gevoel, maar er zitten er wel een paar tussen waarvan ik niet wist dat ze zoveel waard waren, ook al check ik het bijna altijd wel.
Niet voor richtprijzen zoals ik al zei, wel om aan te geven welke kits/badges iets waard zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef zerokil het volgende:
Dat topic lijkt me nou ook niet zo heel handig.
Care to share met welke spelers je dat hebt verdiend?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:36 schreef laucas het volgende:
Dit weekend voor het eerst wezen handelen. Iets meer dan 20K winst op 6 spelers. Niet onaardig?
Serie Aquote:Op zondag 29 mei 2011 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Care to share met welke spelers je dat hebt verdiend?
Ik bedoelde wel Adebayor. Was echt niet bij te benen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Agbonlahor bedoel je miss?
Idd. Puyol is echt waardeloos.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef laucas het volgende:
Pique en Puyol zijn beiden niet bepaald snel
Heb bij mijn Serie-A team Cordoba (79 OVR) als CB en die heeft 85 pace en is zelfs vaak MOTM. Hij houdt vaak veel spelers bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef laucas het volgende:
Pique en Puyol zijn beiden niet bepaald snel
Probeer je dat vaker zo? Ook een tijdje gedaan, maar uiteindelijk niet echt effectiefquote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik vind hem niet verkeerd!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77000993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |