quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
*5-1 40-0 weggeven en 8 SP's geen choke noemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef rooneyelst het volgende:
vind het geeneens choken hoor..is gewoon nadal die een stapje erbij doet.
Had onbedoeld goed in jouw slechte zelfverzonnen moppen topic gepastquote:
Mijn pc liep vast.quote:
Geen probleem. Maar wordt de TT nog wel aangepast? Anders denkt iedereen dat ik faal.quote:
Ambro?????quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar wordt de TT nog wel aangepast? Anders denkt iedereen dat ik faal.
Dat doe je op zich ook wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar wordt de TT nog wel aangepast? Anders denkt iedereen dat ik faal.
Voor mijn doen niet.quote:
Ja, dat kan hij goed, maar afmaken niet.quote:
quote:
Alleen de 3de set duurde al 92 minuten... het lijkt wel alsof Nadal uren de tijd neemt zoals Djokovic een paar jaar geleden.quote:
2 sets toch een dubbele break?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef luckass het volgende:
Donkey dikke dwaas. Iedere set minstens een break voorsprong gehad? Behalve de laatste dan.
dat helpt me toch geen steek verder in XL's tennisgame?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Reya het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant: Davydenko kan nu lekker cashen bij Aziatische wedkantoren.
Misschien wil hij je wel compenseren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
dat helpt me toch geen steek verder in XL's tennisgame?
de emotionele schade is niet in geld uit te drukkenquote:
Scheelt dat ie tegen een ander stokbrood speeltquote:
Waarom doen jullie allemaal op me haten?quote:
Hm en dan wordt ie weer teruggebrokenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Szura het volgende:
Gaat uiteindelijk nu wat makkelijker voor Melzer
Revolutionaire figuren worden altijd uitgelachen tijdens hun leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doen jullie allemaal op me haten?
Mensen die zich voordoen als andere users worden per definitie uitgelachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef Chriz2kk het volgende:
[..]
Revolutionaire figuren worden altijd uitgelachen.
Waarschijnlijk ga je pas na je dood worden gewaardeerd.
Daar zal ik mee moeten leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mensen die zich voordoen als andere users worden per definitie uitgelachen
Duidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Chriz2kk het volgende:
IK BEN GEBANNED EN DIT IS MIJN ILLEGALE KLOON, OKÉ, MOET IK HET NOG HARDER ZEGGEN?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Chriz2kk het volgende:
IK BEN GEBANNED EN DIT IS MIJN ILLEGALE KLOON, OKÉ, MOET IK HET NOG HARDER ZEGGEN?
Dolgo gaat de finale halen. Murray en Nadal staan beiden te falen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Chriz2kk het volgende:
Die Haider-Maurer kan er niks van.
Ik hoop op Dolgo - Murray in de vierde ronde, dat wordt pijnlijk voor Andy.
Ik vond Murray relatief sterk, iig op de belangrijke punten. In tegenstelling tot Nadal, die vooral afhankelijk was van de choke job van Andujarquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Dolgo gaat de finale halen. Murray en Nadal staan beiden te falen.
Goede UI.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef TheArt het volgende:
4e naar Rosol, die overigens wel een hele goede tiebreak stond te spelen.
Van *5-3 naar 5-7 volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Szura het volgende:
Clement stond toch ook een break voor in de 3e?
Staat nu ineens 2-1 in sets achter.
Goede bil.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Chriz2kk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht eigenlijk op meer van dit soort foto's.
Fantastisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Szura het volgende:
Wel typisch dat de 2 chokers uit de top-10 in dit toernooi terugkeren
Chardy op *4-5 op love gebroken trouwens, ook wel kenmerkend.
1-1 in sets
Eurosport 2.quote:
Dat betekent dat Söderling er ook afgaat overmorgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Szura het volgende:
Wel typisch dat de 2 chokers uit de top-10 in dit toernooi terugkeren
Chardy op *4-5 op love gebroken trouwens, ook wel kenmerkend.
1-1 in sets
0/6quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef Szura het volgende:
Heeft Haider-Maurer al een BP gepakt?
Ik heb Dolgo ze allemaal zien wegwerken, kan zijn dat ik er één gemist heb.
Dit is niet eens grappig meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Daar komt gewoon een kwartfinalist uit
Het is nog erger dan het kwart waar Berdych eruit vloogquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Doe dan Chela maar, dat is wel een ouwe baasquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Die maakt denk ik de beste kans om zich idd naar een QF te grindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Chriz2kk het volgende:
[..]
Doe dan Chela maar, dat is wel een ouwe baas.
Ik blijf altijd zeggen, schijt aan netballen. Ik probeer ook al jaren tegen de massa in te gaan en gewoon niet te excuseren in een wedstrijd voor een netbal, maar toch doe ik het nog. Dit toernooiseizoen maar eens afleren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef TheArt het volgende:
Je hoor, je voelt die break voor Melzer zo aankomen
Melzer trouwens heel onsportief. Slaat een netbal op GP voor Rosol en hij verontschuldigt zich niet eens, nee hij was zelfs zichtbaar blij
Falla zou wel epic zijn..die stond in zijn laatste qualifier nog met 4-1 of 5-1 achter in de beslissende set..double break in ieder gevalquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Afgelopen weekend nog met competitiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zeggen, schijt aan netballen. Ik probeer ook al jaren tegen de massa in te gaan en gewoon niet te excuseren in een wedstrijd voor een netbal, maar toch doe ik het nog. Dit toernooiseizoen maar eens afleren.
Kubot speelt ook best aardig, sowieso geen slechte speler.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die maakt denk ik de beste kans om zich idd naar een QF te grinden
Deze is ook zo twijfelachtigquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Szura het volgende:
Kubot-Falla
Chela-Rosol
Ik vind het wel een aardig interview eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Lagrinta het volgende:
Zo, wat vinden we van de uitleg van Roowbin Haase na zn verlies tegen Fish?
http://nos.nl/video/243639-ik-had-veel-moeite-met-de-wind.html
Hij lijkt wel de zoon van Uri Rosenthal, die praat ook zo kinderlijk.
Heeft ie al eerder gehaald op RG geloof ik, toen verloor ie van Henmanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef Salamando het volgende:
Chela die een goede kans maakt op kwartfinale GS![]()
Ik zie het nu, ik wist niet dat ie er al 2 gehaald heeft zelfsquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig interview eerlijk gezegd
[..]
Heeft ie al eerder gehaald op RG geloof ik, toen verloor ie van Henman
Dat duurde ook niet langquote:
Lol, eigenlijk zijn ze even lang, alleen Rus haar hoofd is 2 keer zo groot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een hele...............uhhh.......aangename wedstrijd![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Lol, eigenlijk zijn ze even lang, alleen Rus haar hoofd is 2 keer zo groot.
True.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kirilenko is toch veel lekkerder dan Arantxa, of zie ik nou iets niet wat jullie wel zien?
Dat is wel waarquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kirilenko is toch veel lekkerder dan Arantxa, of zie ik nou iets niet wat jullie wel zien?
Of coursequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij kijkt teveel tennisquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij bestaan er geen vrouwen die lekkerder zijn dan Kirilenko
QFT (naja bijna dan)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij bestaan er geen vrouwen die lekkerder zijn dan Kirilenko
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel tennisMonique smit ftw.
Die vind ik echt eng. Ze staat altijd zo gemaakt op foto's?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Oneindig veel mooier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze is blond dus knap. Nee ze is een boerentrien met hamsterwangen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die vind ik echt eng. Ze staat altijd zo gemaakt op foto's?
Ja, dat is nou precies wat mij bevalt aan haar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef franklop het volgende:
ik zie ook niet helemaal wat iedereen in Rus ziet, misschien zijn dat degene die op zaterdagavond in een hoekje staan in een jeugddiscotheek en breezah's verkopen voor een pijpbeurt
Breezers verkopen voor een pijpbeurtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef franklop het volgende:
ik zie ook niet helemaal wat iedereen in Rus ziet, misschien zijn dat degene die op zaterdagavond in een hoekje staan in een jeugddiscotheek en breezah's verkopen voor een pijpbeurt
Oeh die heeft ook wel wat. Maar ze heeft ergens zo'n dik hoofd...maar stiekem heeft dat wel watquote:
Zijn daar lekkere wijven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Ebbao het volgende:
Okay...jullie komen duidelijk nooit in klb.
Hantuchova heb ik ook een zwak voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Szura het volgende:
Alona Bondarenko kan ik ook wel een trucje op
En op Hantuchova
Die benenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hantuchova heb ik ook een zwak voor
verder natuurlijk ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed om te zien dat mannen- en vrouwentennis beide om de juiste redenen gevolgd worden
Oh ik dacht serieus dat je serieus was over Monique Smitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Ebbao het volgende:
Nee, daar is met name sarcasme. Maar daar leer je van om sarcasme in posts in andere subfora te spotten.
heb er ooit nog wat over geschrevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Norrage het volgende:
Het gaat stiekem best goed met het vrouwentennis als we er dan toch bij stil durven te staan
Hantuchova vind ik wel een beetje oud worden hoor....trouwens
Oke, for the record dan, doe mij maar penelope cruz: pure schoonheid en elegantie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik dacht serieus dat je serieus was over Monique Smit
Dat verwacht ik dan ook van mensen die alleen hier posten tijdens RG en Wimbledon.
Vaidisova vond ik toch echt helemala niks, ben blij dat die met Radek gezonken is.quote:
Ik heb precies hetzelfde en snap er niks vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind die Radwanska altijd wel lief op de baan, maar ik kan dan ook af en toe verknipt zijn
Goed om te zien dat mannen- en vrouwentennis beide om de juiste redenen gevolgd worden
Dat doe je maar in een filmtopic, hier gaat het over tennissende schoonheden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Oke, for the record dan, doe mij maar penelope cruz: pure schoonheid en elegantie.
teveel fotosoep, dat heeft wimderon al te vaak laten zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
Oh..en en en en...we vergeten toch eigenlijk de leukste
Ana!
Impliceer je nou dat penelope geen goed balgevoel heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat doe je maar in een filmtopic, hier gaat het over tennissende schoonheden.
De pure schoonheid en elegantie vond ik vroeger ook wel aanwezig bij Sabatini, maar dat is misschien al te lang geleden voor de gemiddelde tennisvolger ....
Die wordt niet gefoto-soept als je haar live ziet spelen op de NOS hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
teveel fotosoep, dat heeft wimderon al te vaak laten zien
haar dubbelpartner penetta mag er ook wel zijn geloof ikquote:
Zo heb ik een zwak voor Veraquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ze is niet echt mega hot ofzo!
Maar ik heb echt een zwak voor Andrea Petkovic
Brrrrrquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ze is niet echt mega hot ofzo!
Maar ik heb echt een zwak voor Andrea Petkovic
Vind ik dus ook, maar als we het toch over Duitse dames hebben, laten we dan Julia niet vergeten ...quote:
Er loopt tegenwoordig écht veel goeds rondquote:
Ik vind dat er inderdaad foto's bij moeten gezet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, ik vind dat deze discussie uit de hand loopt en daarom heb ik me genoodzaakt gevoeld om een topic report aan te maken.
deutsche qwaliteitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Er loopt tegenwoordig écht veel goeds rond
Die hebben idd allebei wel iets, al zijn ze natuurlijk vrij 'gezet'.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het je ding is dan mag die Sania Mirza er ook wel zijn trouwens. Net als Aravane Rezai.
Ik zei toch al bij de Radwanska is lief vermelding dat ik vrij verknipt kan zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hebben idd allebei wel iets, al zijn ze natuurlijk vrij 'gezet'.
Radwanska is best schattig hoor, mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zei toch al bij de Radwanska is lief vermelding dat ik vrij verknipt kan zijn
Youzhny stond vorig jaar ook in de kwartfinale op Roland Garrosquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Deze is ook zo twijfelachtig
Fabio Fognini ITA - Guillermo Garcia-Lopez ESP
Albert Montanes ESP - Mikhail Youzhny RUS
Youzhny kwartfinale grand slam kan natuurlijk wel als hij geluk heeft.... op de US Open of de Aus Open, maar op Roland Garros
Of je zal als grand slam organisatie maar zo'n sportbetter als Fognini in je kwartfinale hebben
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Youzhny stond vorig jaar ook in de kwartfinale op Roland Garros
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
Oh..en en en en...we vergeten toch eigenlijk de leukste
Ana!
Tkz for thatquote:
Toe ze net op de tour kwam was ze waanzinnig knap. Daarna ging het snel achteruit toen ze zo gespierd werd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Lagrinta het volgende:
Gabriela Sabatani. Dat waren nog eens tijden.
quote:
Gewoon volpostenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wordt de TT niet aangepast? Hij maakt me droef.
Marat met haar is leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het ziet er eigenlijk wel petite uitOf zou het gezichtsbedrog zijn
![]()
Marat![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Gisela gaat tot nu toe goed, maar ze moet oppassen voor die ongecontroleerde fouten. Stosur lang onder druk zetten is vaak voldoende.quote:
Garcia speelde in de eerste 1,5 set echt heel goed, ze kon het niveau alleen niet vasthouden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef tja77 het volgende:
Iemand gisteren Sharapova gezien?
Murray twitterde gisteren dat haar tegenstandster, die jonge francaise, de toekomistige no.1 van de wereld gaat worden. Was ze echt zo goed, of Sharapova zo slecht?
Dat zou dan voor het eerst zijn want voorlopig staat het 11-0. Ik zie het niet gebeuren, want meestal laat hij het tegen Federer afweten aan het einde van een set. Ik vind Ferrer een geweldige speler, maar meer en meer heb ik het idee dat het hoofdzakelijk een kwestie is van vertrouwen. Ferrer kan nog zo geweldig spelen, maar als hij niet gelooft dat hij van Federer kan winnen wint hij niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Szura het volgende:
6-1 6-1 Ferrer inmiddels.
Hij kan Fed wel gaan verslaan.
zal wel gewoon mannelijke hormonen slikken ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef tja77 het volgende:
Schiavone is een man met kleine tieten, zonder BH
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zal wel gewoon mannelijke hormonen slikken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |